pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > П'ять інструментів піар, що потрібні для створення власного іміджу

П'ять інструментів піар, що потрібні для створення власного іміджу

Уроки піар

П'ять інструментів піар, що потрібні для створення власного іміджу

21.08.2019 20530

Репутація компанії залежить не тільки від зусиль піарника, що працює над створенням іміджу, але й від іміджу її засновника та керівника. Ось чому бізнесменам вже сьогодні потрібно замислитися над створенням власної бездоганної репутації, якщо вони хочуть розвивати успішний бізнес.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Якщо ви підприємець, одна з найважливіших бізнес-стратегій, яку ви повинні використовувати, - це правильний PR. Ви можете подумати, що просування себе трохи марно або, можливо, егоїстично, однак, якщо ви хочете, щоб вас вважали експертом у своїй галузі, то використання цих порад по зв'язках з громадськістю допоможе вам побудувати свою репутацію.

1. Хороша біографія на вершині списку

Це важливо! Біографія-це лише один інструмент, який ви можете використовувати, щоб продемонструвати свій досвід і знання. Хороша біографія - це не просто резюме. Вона повинна описувати і демонструвати вашу кар'єру, виділяти області, в яких ви є експертом, і продавати вас по-справжньому. Щоб написати виграшну біографію, почніть з використання перевернутої піраміди, де найважливіша інформація знаходиться на початку. Переконайтеся, що ви включили свою галузь знань, свій досвід і знання, свою кваліфікацію і приклади своїх успіхів. Це також чудова ідея, щоб створити кілька версій вашої біографії для певних ситуацій. Наприклад, коротка біографія (100 слів) відмінно підходить для медійних можливостей, більш довга біографія підходить для веб-сайтів і конференцій (1 сторінка), а микробіо (1 або 2 речення) ідеально підходить для соціальних мереж або додавання в нижній частині статті.

2. Мережа контактів

Спілкування з людьми - це найкращий спосіб створити собі репутацію і отримати своє ім'я. Коли люди знають вас і знають, що ви можете запропонувати, вони, швидше за все, будуть мати справу з вами або рекомендувати вас іншим людям. Пам'ятайте, що мережа не про продаж; насправді мова не йде про розмову. Мережа про прослуховування. Кращі мережевики - це ті, хто вміє будувати відносини і витрачати час, дізнаючись про інших. 

3. PR (і соціальні медіа) стратегія

Створення плану про те, як ви збираєтеся будувати свою репутацію, життєво важливо для вашого успіху. Витратьте час, щоб зрозуміти, як ви можете успішно передати свої професійні знання журналісту. Щоб допомогти вам розвинути привабливі сюжетні аспекти, гідні інтересу ЗМІ, вам слід:

  • читати газету щодня
  • читати публікації, в яких ви хочете з'являтися
  • слухати запитання, які ваші клієнти і клієнти задають вам
  • читати галузеві публікації і дізнавайтеся тенденції галузі

Персональний веб-сайт також може надати вам онлайн-платформу, де ви зможете рекламувати себе, бути легко знайденим і виступати в якості центру для всієї вашої інформації.

Рекомендуємо також
Чек-лист подготовки идеального пресс-релиза: 5 главных пунктов
19.02.2018 9217
Чек-лист подготовки идеального пресс-релиза: 5 главных пунктов
Чи махати кулаками після бою? Що робити після факапу — 7 порад
29.05.2019 8923
Чи махати кулаками після бою? Що робити після факапу — 7 порад
Wanted! Як чорні піарники вимагають гроші у експертів та підприємців - 7 порад захисту
14.06.2019 7987
Wanted! Як чорні піарники вимагають гроші у експертів та підприємців - 7 порад захисту
Фейки vs. Реальна інформація: 7 порад для захисту
12.09.2019 9387
Фейки vs. Реальна інформація: 7 порад для захисту

4. Знати, як створити гарний журналістський матеріал

Прес-реліз — відмінний спосіб спілкування зі ЗМІ та побудови своєї репутації. Тим не менш, ви повинні бути впевненим в тому, як ви структуруєте і складаєте чернетка оголошення, інакше ви знайдете свій прес-реліз у смітнику в лічені секунди. Коли ви сідаєте направо на випуск преси, ви повинні пам'ятати про публікацію, в яку ви будете її відправляти. Ваша загальна мета для розсилки прес-релізу — донести ваші повідомлення до цільової аудиторії. 

5. Список ЗМІ

Список засобів масової інформації документує ключові контакти у вашій галузі, з якими ви хочете створити собі репутацію. Це будуть ті, хто пише історії з ключових питань вашої галузі, і можуть включати журналістів, продюсерів, блогерів, фрілансерів і редакторів.

Список ЗМІ створюється наступним чином:

  • Пошук вашої аудиторії - які публікації використовує або переглядає ваша цільова аудиторія;
  • Ідентифікація контактів - відповідна людина, яка буде читати вашу презентацію або прес-реліз; 
  • Створення бази даних - сортуйте контактну інформацію в електронну таблицю з різними іменами для публікації, контактної особи, посади, адреси електронної пошти та номери телефону;
  • Категоризируйте свій список - сортуйте контакти за темами або областях інтересів найголовніше, переконайтеся, що ви регулярно оновлюєте свій список.

Пристрасть, цілеспрямованість і позитивний настрій породжують успішних підприємців. Знання того, як використовувати піар для створення репутації, виховує великих підприємців.

Оригінал статті можна подивитися тут. Deadline допомагає

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!