pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Як використовувати відео контент у PR-комунікаціях

Як використовувати відео контент у PR-комунікаціях

Приватна думка

Як використовувати відео контент у PR-комунікаціях

05.03.2019 8631

Наступні п'ять років відео контент буде відігравати особливу роль у комунікаціях. Компанії будуть робити власні відео канали, вести відео блоги та просувати контент через відео сповіщення.

Спiкер

Юлія Гоголь

Про автора:

PR в соцмережах: YouTube, Instagram, Facebook

Відео контент сьогодні займає приблизно 30 % від всього контенту в інтернеті. І якщо кілька років тому головним ресурсом для поширення відео був виключно YouTube, то сьогодні відео використовується також у соціальних мережах, на сайтах компаній тощо. Керівник студії відеомаркетингу ViDi-Vend Юлія Гоголь розповідає читачам Deadline про те, як створювати й використовувати відео у PR-комунікаціях.


Найближчим часом триватиме існуюча тенденція зростання популярності тематичного відео-блогерства. Для багатьох компаній і підприємців це вже не тільки спосіб побудови персонального бренду і завоювання певних позицій на ринку, але і самостійний вид прибуткового бізнесу. Як і раніше, будуть затребувані відео, що відповідають на запит користувача (так звані "how to"), відео-эксплейнеры (пояснюють відео). Постійно зростаюча популярність відео в соцмережах призведе до збільшення відео-оглядів товарів і послуг.

Який контент є затребуваним

Найбільш популярний сьогодні освітній, навчальний відеоконтент. Він допомагає сформувати експертний статус, залучити релевантну тематику аудиторію. За ним слід розважальний контент. Ідеально, коли ці типи відеоконтенту доповнюють один одного. Тобто цінна, корисна інформація підноситься в легкій, розважальній формі. Також сьогодні користується великим попитом live, потокове відео. Можливість долучитися до реальних подій, спілкування і чиєїсь життя, перебуваючи онлайн, високо оцінена користувачами. Перераховані види контенту добре вписуються в трендовий формат відео-блогерства.

Як створити вірусний ролік

Перед створенням відео необхідно зрозуміти його мету. Що з його допомогою ви хочете повідомити вашим глядачам? Який результат ви прагнете отримати від відео? Звідси стане зрозуміло його зміст і формат. Далі необхідно опрацювати сценарій, продумати відеоряд або текст. Навіть якщо ви єдиний герой цього відео, в ньому буде початок, середина і кінець. Потім слід продумати технічну частину: які ресурси є або знадобляться для створення цього відео? Можна обійтися смартфоном або знадобляться послуги відеооператора? А, можливо, є необхідність залучити цілу команду профессиналов: від маркетолога до звукорежисера? Секрет створення ідеального відео полягає в ідеальній підготовці до його створення.

Існує думка, що вірусність відеоролика неможливо спрогнозувати і гарантувати. Однак, це вірно, здебільшого, для аматорських відео. Професіонали індустрії використовують певний набір засобів і прийомів, як творчих, так і технічних, для того, щоб відео отримало ефект вирусности. Починаючи від вибору теми (діти, секс, гендерна нерівність, екологія, політика, тварини) і закінчуючи застосуванням способів просування такого відео. Оскільки "посів" вірусного відео, його поширення, є найважливішою частиною його створення.

Рекомендуємо також
Как попасть на TВ: 3 проверенных способа
19.06.2018 8949
Как попасть на TВ: 3 проверенных способа
Журналист навсегда. Как построить долгосрочные отношения со СМИ?
21.02.2018 9066
Журналист навсегда. Как построить долгосрочные отношения со СМИ?

Як використовувати відео контент у PR-комунікаціях

Залежно від цілей і аналізу вихідного положення розробляється стратегія просування, популяризації компанії або персони з допомогою відео. Тут можна згадати маркетингові "сходи Ханта" і створювати відеоконтент, що відповідає ступеню обізнаності у вашої аудиторії про вас, діяльність вашої компанії. Починаючи від повної невідомості (тут знадобиться той самий корисний, привертає вашу ЦА тематичний контент), продовжуючи знайомством (для цього створюється презентаційне, іміджеве відео) і закінчуючи прямими продажами за допомогою відео (від вебінарів до таргетованої продуковой реклами). Формування образу бренду, підтримання інтересу у своїх передплатників, побудова довірчих відносин з наявною аудиторією - ось завдання, з якими може впоратися відео так, як ніякий інший тип контенту.

Також відео контент можна використовувати для комунікацій зі ЗМІ. Для цього потрібно:

  • регулярно розміщувати відео роліки у соціальних мережах та просувати їх за допомогою інструментів реклами. Зробіть таргетінг саме на аудиторію ЗМІ або ж зберіть посилання на профілі конкретних ЗМІ чи журналістів, та показуйте рекламу саме їм.
  • робіть розсилку с роліком по базі ЗМІ. Короткі роліки будуть цікаві для ЗМІ, якщо вони зроблені якісно.
  • розмістить ролік на відеохостингу YouTube. Журналісти дуже часто відслідковують роліки за певними тематиками.

Гарний відео контент може забеспечити вам безкоштовні публікації в ЗМІ, якщо все робити вірно. Якщо ви поки не можете самостійно потратипи на шпальти національних ЗМІ, то звертайтеся до професіоналів. Deadline допомагає 

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!