Один тільки Google отримує більш ніж 2 трильйонів запитів на рік. Бренди активно шукають в Google. Споживачі використовують пошукові системи, щоб дізнатися якомога більше про бренд, перш ніж приймати рішення про покупку.
Негативні публікації й відгуки часто будуть з'являтися у верхній частині пошукових систем по брендах. В даний час важливо, щоб піарники регулярно відстежували пошукову видачу, впливали на її результати та вчасно блокували негативні коментарі.
Отримання позитивних відгуків
Бренди часто мають мільйони щасливих клієнтів й дуже мало нещасних клієнтів. Нещасні клієнти, швидше за все, висловлять свою думку, тоді як щасливі будуть жити далі. Не спаміть своїх щасливих клієнтів, а знайдіть ефективні й креативні засоби змусити своїх щасливих клієнтів публікувати свої відгуки. Це допоможе створити позитивні відносини з тими майбутніми клієнтами, які досліджують ваш бренд.
У пошуках негативних відгуків
Згідно з аналізом, понад 27 відсотків потенційних клієнтів будуть шукати відгуки про підприємство в пошукових системах, перш ніж здійснювати онлайн-покупки у компанії. Більш того, окреме дослідження показало, що приблизно 25 відсотків постійних відвідувачів шукають відгуки принаймні в одній соціальній мережі.
Важливість домінування на перших двох сторінках результатів пошуку
Коли людина вводить фразу в поле пошуку Google, кожна сторінка містить 10 звичайних результатів. Велике дослідження показало, що тільки 12 відсотків клієнтів, які досліджують компанію, побачать третю сторінку результатів пошуку, й приблизно п'ять відсотків потенційних покупців досягнутий сьомої сторінки. Перша сторінка найважливіша. Зосередьтеся на отриманні позитивних результатів для вашого бренду на першій сторінці.
Підвищення рейтингу сторінок з позитивними відгукамиБагато маркетологів встановлюють зворотні посилання на веб-сторінки, які містять позитивні відгуки про бізнес. Ці вхідні посилання значно підвищать авторитет сторінки. Для підвищення ефективності зворотних посилань рекламодавець може додати цільову ключову фразу в текст прив'язки кожного посилання. Зменшення кількості негативних відгуківКоли клієнти розміщують несприятливі відгуки на незалежному сайті, деякі компанії воліють пропонувати рецензентам знижки, якщо вони видалять повідомлення, які можуть завдати шкоди. Якщо відгук містить помилкові претензії, рекламодавець може попросити власника сайту видалити фальсифіковану рецензію. |
Рекомендуємо також
18.02.2019
20746
06.12.2018
7647
|
Відповіді на запитання
Коли покупець публікує негативно сформульоване питання в соціальних мережах, бізнес повинен публічно відповісти протягом 12 годин. Компанія також може додати посилання на веб-сторінку, яка містить відповідь на питання. Якщо компанія відповість на негативну відповідь швидко і з обережністю, вона може не тільки перетворити негативного клієнта в більш щасливого, але й послати сигнали довіри потенційним клієнтам, що читають огляд. Часто люди просто хочуть знати, що компанія подбає про їх досвід.
Роби позитивні речі
Дійсно позитивні речі, які роблять компанії, завжди будуть потрапляти в результати пошуку. Westjet купив своїм клієнтам найбажаніші різдвяні подарунки, здивувавши своїх клієнтів. Багато великих ЗМІ написали статті про дії бренду, які створили всілякі позитивні результати пошуку для бренду. Інші бренди відкрили благодійні організації, які додали більше позитивних результатів в пошукову систему. Newmans повертає переважну більшість своїх доходів своєму фонду. Інші компанії, такі як UPS, Starbucks і Nu Skin, мають свої власні благодійні організації, які допомагають їм встановити їх позитивний характер.
Вибір ключових слів
При створенні веб-сторінки, що містять позитивні відгуки про компанію, варто додати слова з негативною анотацією до змісту сторінки. В результаті веб-сторінка буде відображатися у верхній частині результатів, якщо людина шукає негативні ключові слова і назва компанії.
Генеруйте позитивні відгуки
Завдяки своєму дизайну, веб-сайт Yelp зазвичай отримує великий обсяг трафіку від відвідувачів, які шукають місцеві підприємства. Огляди сайту зазвичай досягають вершини результатів пошуку, оскільки рівень конкуренції за місцеві ключові слова набагато нижче, ніж за групи слів, які використовуються на національному рівні.
Бізнес може надати знижку для постійних відвідувачів, які додають позитивні відгуки на сайт. Згодом рекламодавець може ділитися кожним відмінним відгуком на Facebook, Twitter і Reddit, щоб підвищити позицію відкликання в результатах пошуку.
На закінчення
Позитивні результати пошуку про бренд - це форма піару, і вона може стати найбільш важливою, тому, що клієнти з часом стають ближче до пошукових систем. Позитивний контент онлайн, який займає високе місце для бренду, завжди буде рішенням, а творчий підхід до отримання позитивного контенту - ваша робота.
Оригінал статті тут. Deadline допомагає