pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Олдскульний піарник у штаті. Як стати гарним ньюсмейкером?

Олдскульний піарник у штаті. Як стати гарним ньюсмейкером?

Приватна думка

Олдскульний піарник у штаті. Як стати гарним ньюсмейкером?

18.02.2019 4847

Бізнес повинен концентруватися тільки на основній діяльності, а всі супроводжуючі процеси безболісно виносяться на аутсорсинг. Як аутсорсинг піар-комунікацій допомагає бізнесу у досвіді штатного піар-фахівця.

Спiкер

Оксана Голышева

Про автора:

Предприниматель, блогер, пиарщик. Пишу о PR, журналистике, маркетинге, управлении проектами.

Про довіру

Часто керівники PR-департаментів, які займаються стратегічними комунікаціями, мають доступ до різної інформації всередині компанії (ну, а як інакше ефективно працювати?). До стратегічних питань відносяться:

  • планування роботи всього департаменту комунікацій згідно з бізнес-планом компанії;
  • збір, обробка конфеденційної інформації, щодо залучення коштів, створення нових продуктів, угоди по злиттям і поглинанням, тощо;
  • кадрові зміни в складі керівників, акціонерів тощо;

Піар-агенції можуть стати гарним помічником у виконанні поточних справ й працювати як прес-офіс компанії. Підрядникам варто довірити усі комунікаціїї зі ЗМІ, підготовку журналістських матеріалів, організацію особливих заходів для журналістів, таких як прес-тур, моніторинг та аналітику (прес-кліпинг, вимірювання ефективності кампанії). 

Варто співпрацювати з аутсорсингом, якщо: 

  1. Треба підготовувати відповіді журналістам, розміщувати їх в ЗМІ швидко
  2. Хочеться домовитися із журналістами чи редакцією, з якими штатний піарник не знайом
  3. Аутсоринг має більш широку базу експертів, лідерів думок, технічних партнерів

Про вибір

Сьогодні на ринку працює сотні різних піар-агенції, але як обрати ту, що точно вирішить усі питання бізнесу, якісно та вчасно зробить потрібні матеріали, зможе зберегти комерційну таємницю тощо.

Щоб не помилитися у виборі, потрібно затребувати такі документи:

  • регістраційні документи;
  • портфоліо;
  • відгуки та рекомендаційні листи;
  • досьє на співробітника, який буде виконувати замовлення для вас;
  • комерційну пропозицію.
Рекомендуємо також
Основные проблемы бизнеса, которые решают PR-коммуникации
08.01.2019 5100
Основные проблемы бизнеса, которые решают PR-коммуникации
Эффективная пресс-служба: как организовать работу, чтобы о вас говорили
01.10.2018 5408
Эффективная пресс-служба: как организовать работу, чтобы о вас говорили

Піар-комунікації - це у першу чергу внесок в успішну й стабільну діяльність компанії, тому потрібно заздалегідь обирати надійних підрядників й партнерів. 

Але перед тим, як звертатися до піар-агенцій, підготуйте відповіді на наступні питання або створіть бриф:

  • Мета та задачі комунікації. Задля чого вам потрібен піар?
  • Короткий звіт про те, що вже було зроблено у медійному просторі;
  • Тематика бізнесу, основні цільові аудиторії;
  • Переваги та недоліки бізнесу, ваша унікальна торгова пропозиція, відмінності від конкурентів;
  • Запланований бюджет;

Якщо ви не маєте чіткої відповіді на всі ці запитання, то жодна агенція не допоможе вам у вирішенні проблем!

Ознаки професійного й надійного підрядника

  • працює на ринки більше року;
  • має портфоліо й успішні кейси;
  • має власну базу ЗМІ, лідерів думок;
  • готовий до підписання угоди про нерозголошення конфеденційної інформації;
  • готовий працювати з KPI;
  • готовий надати комерційну пропозицію, медіа-план, кошторис;
  • завжди на зв'язку та може відповісти на всі питання замовника.

На Deadline кожен день з'являються запити медіа. Статті можуть з'являтися роками у пошуковій видачі.

Чи варто платити журналістам за матеріали?  Є ті, які так роблять, але замовну статтю може бути все одно «видно». Крім того, ви псуєте свою репутацію і розписуєтесь в своїй неспроможності бути цікавими. Журналістів можна розпестити - вони завжди будуть просити гроші за статті, а також можуть прославити компанію, як люблячу «джинсу» і тоді і інші видання не братимуть статті про компанії безкоштовно. У той же час, треба розуміти, що є категорії видань, які ніколи не пишуть нічого безкоштовно. Зазвичай, це видання, які пишуть про моду, бортові журнали, розділи «де купити» і т.п.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Як стати гарним ньюсмейкером і завоювати любов ЗМІ?  3 правила гарної відповіді журналісту:

  1. Відповідайте повно. Відповідь з цифрами, прикладами і фактами, так швидше можна потрапити в ЗМІ
  2. Відповідайте вчасно. Після дедлайну ваш відповідь нікому не потрібна. Навіть краще відповісти раніше терміну.
  3. Не соромтеся оцінювати події, чужі проекти, висловлювати альтернативну думку

Журналісти - друзі Deadline. Вони нічого не винні. На ринку сотні компаній, які хочуть потрапити на шпальти газет, а кількість ЗМІ обмежена. Так що потрібно цінувати контакти навіть в невеликих виданнях. Журналіст може несподівано перейти на інше місце роботи - великий телеканал, відоме ЗМІ.

А поки подивіться відкриті теми запитів.

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 7177

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!