pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Контент-маркетинг для ВНЗ: що потрібно знати про комунікації у навчальних закладах

Контент-маркетинг для ВНЗ: що потрібно знати про комунікації у навчальних закладах

Приватна думка

Контент-маркетинг для ВНЗ: що потрібно знати про комунікації у навчальних закладах

26.03.2019 10156

Навчання - одна із ніш, де імідж організації грає ключову роль у лідогенерації та просуванні послуг на ринку. Без гарної та стабільної репутації ВНЗ не зможуть забезпечувати щорічно вступ нових студентів. Особливо це стосується приватних навчальних закладів. Як у вузах працювати над формуванням репутації та як створити привабливий імідж за рахунок контент-маркетингу, розповімо нижче.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

У питаннях формування іміджу вищого навчального закладу (ВНЗ) завжди існував діскурс про те, хто повинен займатися піаром: професійні іміджмейкери та піар-фахівці чи студенти, які після закінчення здобувають певні посади та таким чином промотують діяльність університету чи інституту. 


Що таке контент-маркетинг?

Контент-маркетинг - це новітня технологія маркетингу, яка спрямована на створення потрібного контенту саме для вашої цільової аудиторії та розповсюдження контенту через найпопулярніші джерела інформації: ЗМІ, соціальні мережі, лідерів думок тощо.

Технологію контент-маркетингу вже кілько років успішно використовують вищі навчальні заклади Америки та Європи з єдиною метою - привернути уваги абітурієнтів. Для цього вищі використовують майже всі засоби інформації, а також створюють власні інформаційні майданчики. Наприклад, гуманітарний коледж Colby у штаті Мен, який відомий своїм жорстким відбором абітурієнтів, створив власний блог-майданчик, де випускники ведуть свої блоги й розповідають, про підходи у навчанні, цікаві історії з життя, а також, як навчання допомогло їм знайти кращу роботу тощо.

Українські вузи почали також використовувати контент-маркетинг. Наприклад, Києво-Могилянська Академія готує цілу низку цікавих публікацій для абітурієнтів, транслює лекції відомих осіб. Тобто сьогодні внз намагаються якомого більше контактувати з аудиторіями, надаючи їм цікавий й корисний контент.

Як впливати на якість комунікацій та контент-маркетинг

Шляхи поширення інформаційного контенту можуть бути найрізноманітнішими: сайти, блоги, соціальні мережі, традиційні засоби масової інформації, книги, журнали, друковані або інтернет новинні видання, підписки на розсилки, подкасти, семінари, вебінари, конференції, круглі столи, відео портали і т . д.

Контент-маркетинг дозволяє домогтися різних цілей, включаючи:

  • створення іміджу;
  • збільшення продажів послуг (говорячи про ВНЗ) чи товарів;
  • ознайомлення аудиторії з принципово новими продуктами або послугами.  

Всі повідомлення від вузу в загальній своїй основі, повинні відповідати на питання: яким чином вуз покращує життя в нашій країні? І більш конкретні: Як ВНЗ зберігає і примножує наукову або культурну спадщину? Який внесок у розвиток науки робить?

Бойко Олександр

Группа компаний МУК

Говорячи про те, що формат контенту може бути будь-яким, ми маємо на увазі створення виключно таких матеріалів, які допоможуть забезпечити продажі послуг, наприклад залучити на навчання більше іноземних студентів чи привернути увагу на технічні спеціальності.

Наприклад, це можуть бути:

  • статті
  • новини
  • результати досліджень або соц. опитувань
  • фото-звіти
  • веселі картинки або відео
  • інфографіка
  • відео-записи семінарів і вебінарів
  • відео-огляди
  • подкасти
  • інтерв'ю будь-якого формату
  • та інше. 

Для того щоб залучити до ВНЗ увагу школярів (саме вони складуть завтра левову частку студентів), потрібно показувати не тільки, яку спеціальність вони отримають по закінченні, наскільки високими будуть їх шанси на працевлаштування. Важливо показати, яке цікаве і насичене життя чекає на них у стінах самого вишу. Це для багатьох буде важливим фактором при виборі місця навчання

4 ідеї контент-маркетингу для ВНЗ

Щоб зробити ваш контент-маркетинг ще ефективнішим, ми зібрали для вас чотири нестандартні ідеї, які можна втілити вже найближчим часом. 

Електроний журнал для абітурієнтів та студентів 

Випускати власний другований журнал - дуже цікава ідея, але вона має одну велику ваду: ви не зможете надрукувати й розповсюдити примірники журналу серед усієї цільової аудиторії. Тому віддавайте перевагу саме електронним ЗМІ. Щоб ваш електроний журнал працював на лідогенерацію, тобто привернення уваги абітурієнтів, він має містити цікавий й корисний контент, а доступ до нього мав би кожен користувач інтернету. У вашому електронному ЗМІ потрібно писати про:

  • поради до вступу до вищого;
  • історії успіхів випускників;
  • тенденції у навчанні;
  • найбільш затребувані професії майбутнього;
  • технології навчання;
  • тощо;

Зібрати корисні поради, коментарі та історії можна на платформі Deadline, залишивший запит з певною темою. Готові статті можна розміщувати у електронному виданні, а також у соціальних мережах.

Рекомендуємо також
Имидж, как система: публичные обещания в заголовках
30.01.2019 7908
Имидж, как система: публичные обещания в заголовках
4 идеи инфоповодов для СМИ на базе маркетингового исследования
15.11.2018 8081
4 идеи инфоповодов для СМИ на базе маркетингового исследования

Подібний журнал, до речі, випускає Гарвардьский університет. Примірники журналу розповсюджуються не тільки у ВНЗ, але й далеко за його межами. Журнал містить поради від випускників, розповідає про їх життя, досягнення тощо.

Для кожної ЦА свій ресурс

Щоб сформувати привабливий імідж для ВНЗ, необхідно впливати на всі цільові аудиторії: школяри, батькі, студенти, випускники, потенційні працівники, різноманітні фонди, органи державної влади тощо. Звісно, що всі ці аудиторії дуже різні за віком, статю, соціальним статусом, географічним знаходженням. Отже впливати однаково на всіх за рахунок одного ресурсу не вдасться. Тому потрібно сегментувати аудиторію та надавати корисний контент саме для цієї аудиторії:

  • школяри - соціальні мережі, відео хостинги, зустрічі з лідерами думок;
  • студенти - внутрішні портали, електронні ЗМІ ВНЗ, соціальні мережі, вебінари й відео лекції, зустрічі з потенційними роботодавцями тощо;
  • випускники - закриті платформи для спілкування, власні блоги, закриті групи у соцмережах, публікації у ЗМІ тощо
  • державні органи влади - публікації у ЗМІ, офлайн-зустрічі, онлайн й офлайн-лекції тощо;
  • батьки - публікації у ЗМІ, соціальні мережі, блоги ВНЗ та його студентів, випускників, лидерів думок тощо.

Життя ВНЗ у соцмережах

Якщо ВНЗ ще досі на має акаунтів у соцмережах, то варто створити їх негайно.  Швидше за все, знадобиться завести декілька акаунтів в згаданих соцмережах – для різних факультетів і підрозділів: приймальної комісії, спортивних команд, центру роботи з випускниками, окремих програм і так далі. Скільки їх буде, залежить від розміру університету. Керівників факультетів і навчальних програм можна залучати до оновлення інформації на цих платформах в режимі реального часу, публікації їх новин і взаємодії зі студентами. Важливо не забути при цьому забезпечити їх набором ясних принципів роботи з соцмережами. Так само корисно було б розмістити на сайті «карту соціальних медіа» з посиланнями на всі акаунти вузу, щоб на них було легко підписатися.

Наприклад,  це зробив Дюкський університет в Америці. Кожний структурний підрозділ має свій власний сайт, группу у соцмережах та власний комунікаційний план. Факультети також публікають інформацію в ЗМІ, проводять власні піар-заходи.

Створіть власний мобільний додаток

Сьогодні все більш користувачів інтернету в Україні використовують саме мобільні пристрої: смартфони та планшетні комп'ютери. Деякі вузи застосовують мобільні додатки досить успішно. Наприклад, рішення Массачусетського технологічного інституту (MIT) включає відображення пересування громадського транспорту в реальному часі, карту кампуса з пошуком, і стрічку останніх новин вузу. Додаток Браунівського університету Brown Alumni Connect («Випускники Брауна на зв'язку») пропонує такі функції як довідник контактів випускників, новини про тих, хто тут навчався і відео випускників або факультету. Багато мобільних додатків не обходяться без кнопки "підтримати вуз", яка полегшує процес перерахування коштів.

Спеціальний контент для мобільних додатків створювати не потрібно, потрібно лише уявити його в мобільному вигляді, тоді одержувачі зацікавляться ним з більшою ймовірністю.

Якщо ви зацікавлені в ефективному управлінні комунікаціями та формуванні іміджу, то звертайтесь до професіоналів. Deadline допомагаєУкраинский

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!