pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > PR без грошей: 6 порад для громадських організацій, окрім оприлюднення підсумків

PR без грошей: 6 порад для громадських організацій, окрім оприлюднення підсумків

Уроки піар

PR без грошей: 6 порад для громадських організацій, окрім оприлюднення підсумків

31.05.2019 2535

Громадські та благодійні організації існують лише за рахунок спонсорів або ж міжнародних грантів. Як робити піар, якщо грошей на медіа зовсім не має.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. С 2017 веду блог на ресурсе Deadline. Буду рада новым интересным спикерам.

Громадські та благодійні організації існують лише за рахунок спонсорів або ж міжнародних грантів. Як правило, гроші виділяються виключно на реалізацію програми дій та не можуть бути витрачені на публікації у медіа, якщо це непередбачено низькою заходів. Тим не менш, благодійники намаються розповідати про свою діяльність через ЗМІ й залучати таким чином волонтерів, органів держвлади та інші аудиторії. Як робити піар, якщо грошей зовсім не має.

Отже, піарник благодійної організації отримав завдання зробити не менш 20 публікацій в медіа, не маючи ані бюджету, ані зв'язків. З чого почати?

Добре вивчіть закони

Сьогодні законодавство України гарантує безкоштовне розміщення соціальної реклами в медіа, якщо умови до рекламних текстів/роликів/фільмів витримано у повному обсязі. Тобто, готовлячи листа до ЗМІ, зробіть посилання на статті Закону, що дозволяє розміщувати інформацію соціального значення безкоштовно.

Готуйте якісні історії

Медіа завжди знаходяться у пошуку людських історій, що нікого не залишать байдужими. Саме благодійні фонди та громадські організації, що постійно працюють з людьми, мають в своєму арсеналі безліч цікавих історій. Тому сміливо пропонуйте ЗМІ зробити сюжет, статтю чи есе про певну людину, її проблеми та досягнення. В теж самий час ви зможете й розповісти про діяльність організації.

Кожний день доповнюйте базу журналістів

Звичайний день піарника повинен починатися з 10-15 телефонних дзвінків до медіа. Тільки завдяки постійним комунікаціям з журналістами, ви зможете створити свою базу лояльних ЗМІ й звертатися до них за розміщенням матеріалів.

Знаходьте партнерів

Якщо благодійна організація зовсім не має коштів для розміщення матеріалів, а журналісти поки не готові публікувати ваші статті безкоштовно, прийшов час шукати сильних партнерів. Наприклад, багато громадських організацій роблять спільні піар-проекти з великими компаніями, які покривають 100% витрат на рекламу. 

Рекомендуємо також
Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною
24.07.2018 4519
Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною
Корпоративні подарунки: як не викинути гроші на вітер?
16.02.2018 6021
Корпоративні подарунки: як не викинути гроші на вітер?

Вигадуйте цікаві заходи

Отримати 20-30 публікацій за раз можливо, якщо ви вигадали та реалізували дійсно креативний та цікавий захід. Челенджи та флешмоби - це кращій шлях до отримання публікацій без витрат грошей та часу.

Постійний користувач платформи Deadline.com.ua Ілля Злобін підготував власний чек-лист для піарників громадських та благодійних організацій.

  1. Розумійие власну аудиторію та канали комунікації з нею. Краще витратити час на розміщення публікацій в 2-3 цільових медіа, ніж отримати 10 публікацій в ЗМІ, які ваша аудиторія не читає.
  2. Підготуйте базу контактів журналістів. Зробити це можна завдяки пошуку в Гугл, в соціальних мережах або на платформі Deadline.com.ua.
  3. Готуйте якісні прес-релізи, статті, які будуть цікавими для медіа та їх аудиторії;
  4. Дайте журналістам свободу вибору. Можливо, сьогодні він не напише про ваш проект, але повернеться до нього завтра.
  5. Будьте готові до запитань та коректних відповідей на них.
  6. Пишіть правильні листи журналістам та пропонуйте їм цікаві теми, факти, історії.

Оприлюдніть підсумки. Покажіть все відкрито. Збирайте кошти і не забувайте дякувати за них не тільки на сайті і в соціальних мережах, але і через ЗМІ. Навчіть людей, вірити тому, що вони допомогли не дарма.

Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 5688

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!