pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною

Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною

Приватна думка

Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною

24.07.2018 4896

Якими навичками повинен володіти PR-фахівець, щоб отримати роботу мрії.

Спiкер

Катерина Криворученко

Про автора:

Керівник Експертно-аналітичного центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Аналыз ринку праці України, HR

Пол Манафорт отримав близько 12 млн. доларів за піар-кампанію лідера в Америці у 2016. І це тільки офіційні дані. Якими навичками повинен володіти PR-фахівець, щоб вміти вирішувати лідерські завдання. Deadline запитав у портала Хедхантер, які є дані. Автор відповіді презентує у статті


В яких галузях країни найбільш потрібні PR-фахівці

Аналіз бази вакансій та резюме порталу hh.ua показав, що за останній 2018 рік PR-фахівців найчастіше шукали компанії, котрі працюють у таких галузях як «Інформаційні технології, системна інтеграція, інтернет» (20%), «ЗМІ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсування» (18%), «Послуги для бізнесу» (16%), «Роздрібна торгівля» (10%) і «Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО» (5%).

Портрет українського піарника

Якщо говорити про пошукачів, то у PR-сфері більшість претендентів на посади – жінки. 68% резюме розміщені саме ними. Окрім того, 92% PR-спеціалістів, які шукали роботу за останній рік, мають вищу освіту. Однак це не обов'язково вузькопрофільна освіта. Часто в PR йдуть люди з освітою журналіста, філолога, соціолога і т.д. 

Навички, які потрібні PR-фахівцю

Серед потрібних професійних навичок компанії хочуть бачити ці:

  • знання та використання PR-інструментів,
  • організація заходів,
  • управління проектами,
  • ведення переговорів,
  • написання текстів,
  • просування бренду,
  • маркетингові комунікації,
  • організація пресконференцій
  • робота зі ЗМІ. 

Варто зауважити, що аналіз бази вакансій та резюме, розміщених на hh.uа, демонструє, що ті й самі пошукачі у своїх резюме часто вказують серед навичок – комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з колегами, партнерами та клієнтами.

Комунікативна компетентність включає знання щодо процесу міжособистісної та інших видів комунікації в цілому, вміння вибудовувати та направляти у потрібне русло конструктивний діалог з різними людьми, а також сукупний досвід ділового спілкування.  

PR-спеціалісти знають, що це за навичка і як її можна і варто реалізовувати на практиці для досягнення мети та вирішення бізнес-задач. При цьому комунікація може бути направленою, як на зовні – партнери / клієнти, так і бути зорієнтованою на внутрішню цільову аудиторію – колектив.

Якщо говорити про конкуренцію у даному секторі, то треба зазначити, що на сьогодняшній день існує дві кваліфікаціїї піар-фахівців: ті, що виступають лише винонавцями, й ті, що вміють керувати процесами, простором навкруги компанїї.

Фахівці, які мають досвід побудови комунікацій з нуля, більш затребувані на ринку праці, та можуть бути прийняті до штату організації або працювати на умовах фрілансу. Такі фахівці повинні мати навички:

  • створення комунікаційної стратегії;
  • створення інформаційної політики;
  • вміти спілкуватися з журналістами та забеспечувати публікації матеріалів;
  • вміти реагувати на репутаційні кризи та попереджувати їх;
  • тощо.

краинскийСкільки заробляє PR-фахівець у місяць

Щодо зарплатної вилки у сфері, то вона залежить від багатьох чинників: сфери діяльності компанії, рівня фахівці і об’єму виконуваного функціоналу, тощо. Якщо подивитися на вакансії, то зарплатні пропозиції для PR-менеджерів стартують із 8 000 – 10 000 грн і можуть сягати 3 000 у.о. 

Deadline проводив анонімне опитування, серед 30 директорів українських компаній, просили відповісти коротко на одне питання "навіщо вам піар-менеджер в штаті"?

  • 25% директорів розповіли, що піар-менеджер потрібен для відповіді на вхідні імейли від журналістів, оскільки їх приходить до 30 штук в місяць і нікому відписуватися;
  • 20% директорів відповіли, що піарник в штаті, тому що їх конкурент має піарника в штаті;
  • 20% сказали, що заволікають піарника в переговори і врегулювання конфліктів;
  • 15% повідомили, що піарник потрібен для написання текстів статей та розміщення їх через комерційні відділи ЗМІ;
  • 10% сказали, що піарник створює щотижневі прес-релізи і веде розсилки з новинами і подіями бізнесу, наповнює текстами корпоративний сайт;
  • 10% не змогли чітко відповісти або відповідь не ясна.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Якщо у вас не має піарника, ви можете самостійно відповідати журналістам. Якщо відповідати 1 раз на день, то через 10 днів можна розраховувати на 10 публікацій. Непогано! 

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8026

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!