pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Порада > Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні
Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні
Порада

Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні

Якими навичками повинен володіти PR-фахівець, щоб отримати роботу мрії.

24.07.2018 15:32 Фото: Banco
Автор:

Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні

Як PR-фахівцям отримати роботу мрії та які вимоги ставлять роботодавці до піарників, поговоримо з керівником Експертно-аналітичного центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Катериною Криворученко. 

- Катерино, в яких галузях найбільш потрібні PR-фахівці?

К.К.: Аналіз бази вакансій та резюме порталу hh.ua показав, що за останній рік PR-фахівців найчастіше шукали компанії, котрі працюють у таких галузях як «Інформаційні технології, системна інтеграція, інтернет» (20%), «ЗМІ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсування» (18%), «Послуги для бізнесу» (16%), «Роздрібна торгівля» (10%) і «Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО» (5%).

- Якщо розглядати портрет сучасного українського PR-фахівця, то який він?

К.К.:  Якщо говорити про пошукачів, то у PR-сфері більшість претендентів на посади – жінки. 68% резюме розміщені саме ними.

Окрім того, 92% PR-спеціалістів, які шукали роботу за останній рік, мають вищу освіту. Однак це не обов'язково вузькопрофільна освіта. Часто в PR йдуть люди з освітою журналіста, філолога, соціолога і т.д. 

Навички, якими найчастіше володіють фахівці цієї сфери такі:

  • знання та використання PR-інструментів,
  • організація заходів,
  • управління проектами,
  • ведення переговорів,
  • написання текстів,
  • просування бренду,
  • маркетингові комунікації,
  • організація пресконференцій
  • робота зі ЗМІ.

- Чи цього достатньо щоб отримати високооплачувану посаду?

К.К.: Варто зауважити, що аналіз бази вакансій та резюме, розміщених на hh.uа, демонструє, що ті й самі пошукачі у своїх резюме часто вказують серед навичок – комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з колегами, партнерами та клієнтами.

Комунікативна компетентність включає знання щодо процесу міжособистісної та інших видів комунікації в цілому, вміння вибудовувати та направляти у потрібне русло конструктивний діалог з різними людьми, а також сукупний досвід ділового спілкування.  

PR-спеціалісти як ніхто знають, що це за навичка і як її можна і варто реалізовувати на практиці для досягнення мети та вирішення бізнес-задач.

При цьому комунікація може бути направленою, як на зовні – партнери / клієнти, так і бути зорієнтованою на внутрішню цільову аудиторію – колектив.

- Скільки може заробляти PR-фахівець у місяць?

К.К.: Щодо зарплатної вилки у сфері, то вона залежить від багатьох чинників: сфери діяльності компанії, рівня фахівці і об’єму виконуваного функціоналу, тощо. Якщо подивитися на вакансії, то зарплатні пропозиції для PR-менеджерів стартують із 8 000 – 10 000 грн і можуть сягати 3 000 у.о.

- Дякую за бесіду.

Раніше ми писали огляд про те, як піарники оцінюють свою роботу KPI для пиарника. Радимо ознайомитися.

Якщо у вас залишилися питання по матеріалу або виникли додаткові питання, поділіться з нами! Щоб запропонувати нову тему для блогу - напишіть на contact@deadline.com.ua. Щоб читати нас у Фейсбук, натисніть сюди. 

Катерина Криворученко
Катерина Криворученко

Керівник Експертно-аналітичного центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Аналыз ринку праці України, HR

Безкоштовнi Уроки PR Поштою

Рекомендації та цікаві кейси на тему піару та медiа для бізнесу і окремих фахiвцiв

Стереотипы в пиаре: как их использовать правильно
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Как стереотипное мышление аудитории помогает наладить коммуникации.

19.10.2018 15:33
Что такое партизанский маркетинг и зачем он бизнесу
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Как ненавязчиво продавать товары и услуги и при этом не раздражать клиента рекламой.

18.10.2018 16:09
Особистість PR-фахівця: яким повинен бути ідеальний піарник
Порада
Автор: Валерий Антонов

Які якості властиві гарному піарнику та як їх можна розвинути.

17.10.2018 11:40
Медиабаинг: 5 шагов к успеху
Порада
Автор: Илья Злобин

Что такое медиабаинг и как эффективно организовать закупки медиа площадей.

12.10.2018 11:47
Какая статистика сайта нужна редактору?
Порада
Автор: Илья Злобин

Какие данные необходимы редактору для эффективной работы редакции.

11.10.2018 11:22
Корпоративная идеология: что это и зачем она нужна
Порада
Автор: Бойко Олександр

Чем ценности компании отличаются от идеологии и для чего бизнесу она нужна.

10.10.2018 09:27
Показати ще
Порадити статтю

Маєте компетентну думку?
Напишіть зараз у ЗМІ

18 Год.
Перехід на зимовий час
Друковане видання "Первая городская газета"
16.10.2018 14:15
20 Год.
PR-кампания для IT-компании
Deadline.com.ua
19.10.2018 14:31
2 Дн.
ИИ в пиаре
Deadline.com.ua
19.10.2018 14:35
3 Дн.
коментар економіста стосовно переробки сміття
Київський національний університет культури і мистецтв
15.10.2018 23:02
4 Дн.
коментар юриста стосовно переробки сміття
Київський національний університет культури і мистецтв
15.10.2018 23:09
4 Дн.

Розкажіть безкоштовно журналісту про себе, свій бренд або компанію

Почніть зараз!

Обрати медіа

Будьте на зв'язку
з нами!

Підписуйся на нас в
Щоб слідкувати за терміновими запитами журналістів або матеріалами блогу