pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Порада > Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні
Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні
Порада

Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні

Якими навичками повинен володіти PR-фахівець, щоб отримати роботу мрії.

24.07.2018 15:32 Фото: Banco
Автор:

Катерина Криворученко: Професія PR-менеджер є затребуваною в Україні

Як PR-фахівцям отримати роботу мрії та які вимоги ставлять роботодавці до піарників, поговоримо з керівником Експертно-аналітичного центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Катериною Криворученко. 

- Катерино, в яких галузях найбільш потрібні PR-фахівці?

К.К.: Аналіз бази вакансій та резюме порталу hh.ua показав, що за останній рік PR-фахівців найчастіше шукали компанії, котрі працюють у таких галузях як «Інформаційні технології, системна інтеграція, інтернет» (20%), «ЗМІ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсування» (18%), «Послуги для бізнесу» (16%), «Роздрібна торгівля» (10%) і «Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО» (5%).

- Якщо розглядати портрет сучасного українського PR-фахівця, то який він?

К.К.:  Якщо говорити про пошукачів, то у PR-сфері більшість претендентів на посади – жінки. 68% резюме розміщені саме ними.

Окрім того, 92% PR-спеціалістів, які шукали роботу за останній рік, мають вищу освіту. Однак це не обов'язково вузькопрофільна освіта. Часто в PR йдуть люди з освітою журналіста, філолога, соціолога і т.д. 

Навички, якими найчастіше володіють фахівці цієї сфери такі:

  • знання та використання PR-інструментів,
  • організація заходів,
  • управління проектами,
  • ведення переговорів,
  • написання текстів,
  • просування бренду,
  • маркетингові комунікації,
  • організація пресконференцій
  • робота зі ЗМІ.

- Чи цього достатньо щоб отримати високооплачувану посаду?

К.К.: Варто зауважити, що аналіз бази вакансій та резюме, розміщених на hh.uа, демонструє, що ті й самі пошукачі у своїх резюме часто вказують серед навичок – комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з колегами, партнерами та клієнтами.

Комунікативна компетентність включає знання щодо процесу міжособистісної та інших видів комунікації в цілому, вміння вибудовувати та направляти у потрібне русло конструктивний діалог з різними людьми, а також сукупний досвід ділового спілкування. 

PR-спеціалісти як ніхто знають, що це за навичка і як її можна і варто реалізовувати на практиці для досягнення мети та вирішення бізнес-задач.

При цьому комунікація може бути направленою, як на зовні – партнери / клієнти, так і бути зорієнтованою на внутрішню цільову аудиторію – колектив.

- Скільки може заробляти PR-фахівець у місяць?

К.К.: Щодо зарплатної вилки у сфері, то вона залежить від багатьох чинників: сфери діяльності компанії, рівня фахівці і об’єму виконуваного функціоналу, тощо. Якщо подивитися на вакансії, то зарплатні пропозиції для PR-менеджерів стартують із 8 000 – 10 000 грн і можуть сягати 3 000 у.о.

- Дякую за бесіду.

Раніше ми писали огляд про те, як піарники оцінюють свою роботу KPI для пиарника. Радимо ознайомитися.

Якщо у вас залишилися питання по матеріалу або виникли додаткові питання, поділіться з нами! Щоб запропонувати нову тему для блогу - напишіть на contact@deadline.com.ua. Щоб читати нас у Фейсбук, натисніть сюди. 

Катерина Криворученко
Катерина Криворученко

Керівник Експертно-аналітичного центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна

Безкоштовнi Уроки PR Поштою

Рекомендації та цікаві кейси на тему піару та медiа для бізнесу і окремих фахiвцiв

Просто про SEO: що слід знати PR-фахівцю чи журналісту
Порада
Автор: Артем Охрей

Чому так важливо знати про пошукові запити, для чого потрібні заголовки й підзаголовки та як пошукові роботи знаходять саме ваші статті серед простору інтернету.

21.08.2018 15:00
Корпоративные сувениры: что хорошо дарить клиентам и партнерам
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Корпоративные подарки и сувениры — это один из видов коммуникации компании с партнерами и клиентами. Как выбрать идеальный корпоративный сувенир и на что обратить внимание PR-специалистам, чтобы их подарок запомнился среди десятков других.

21.08.2018 14:08
PR для благотворительной организации. Зачем?
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Нужен ли PR благотворительной организации или это целиком занятие для бизнеса? Чем отличаются подходы к внешним коммуникациям у БО и общественных организаций? Как планировать PR-инициативы, если ваша цель не прибыль и конкурентная война?

13.08.2018 13:27
Онлайн пресс-конференция: новый вид PR-деятельности
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Как организовать онлайн пресс-конференцию и когда уместно ее проводить.

10.08.2018 15:43
Как организовать выборы. Инструкция PR-менеджера
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Предвыборная кампания в Украине уже стартовала. Что нужно знать про организацию - в интервью с экспертом.

06.08.2018 09:28
Как бизнес-коммуникации влияют на имидж компании
Порада
Автор: Олена Мазура

Как бизнес-коммуникации способны удвоить доходы компании и привлечь новых партнеров, покупателей и поставщиков.

03.08.2018 13:11
Показати ще
Порадити статтю

Маєте компетентну думку?
Напишіть зараз у ЗМІ

Кому выгодна джинса в СМИ
Deadline.com.ua
17.08.2018 19:04
1 Дн.
1 Дн.
«Смарт логистика
"Логистика: проблемы и решения"
20.08.2018 11:52
5 Дн.
Місцеве законодавство
Издание "Молодий Буковинець"
18.08.2018 00:46
2 Міс.

Розкажіть безкоштовно журналісту про себе, свій бренд або компанію

Почніть зараз!

Обрати медіа

Будьте на зв'язку
з нами!

Підписуйся на нас в
Щоб слідкувати за терміновими запитами журналістів або матеріалами блогу