pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною

Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною

Приватна думка

Де шукати талановитих піарників? Професія PR-менеджера є конкурентною

24.07.2018 4272

Якими навичками повинен володіти PR-фахівець, щоб отримати роботу мрії.

Спiкер

Катерина Криворученко

Про автора:

Керівник Експертно-аналітичного центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Аналыз ринку праці України, HR

Пол Манафорт отримав близько 12 млн. доларів за піар-кампанію лідера в Америці у 2016. І це тільки офіційні дані. Якими навичками повинен володіти PR-фахівець, щоб вміти вирішувати лідерські завдання. Deadline запитав у портала Хедхантер, які є дані. Автор відповіді презентує у статті


В яких галузях країни найбільш потрібні PR-фахівці

Аналіз бази вакансій та резюме порталу hh.ua показав, що за останній 2018 рік PR-фахівців найчастіше шукали компанії, котрі працюють у таких галузях як «Інформаційні технології, системна інтеграція, інтернет» (20%), «ЗМІ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсування» (18%), «Послуги для бізнесу» (16%), «Роздрібна торгівля» (10%) і «Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО» (5%).

Портрет українського піарника

Якщо говорити про пошукачів, то у PR-сфері більшість претендентів на посади – жінки. 68% резюме розміщені саме ними. Окрім того, 92% PR-спеціалістів, які шукали роботу за останній рік, мають вищу освіту. Однак це не обов'язково вузькопрофільна освіта. Часто в PR йдуть люди з освітою журналіста, філолога, соціолога і т.д. 

Навички, які потрібні PR-фахівцю

Серед потрібних професійних навичок компанії хочуть бачити ці:

  • знання та використання PR-інструментів,
  • організація заходів,
  • управління проектами,
  • ведення переговорів,
  • написання текстів,
  • просування бренду,
  • маркетингові комунікації,
  • організація пресконференцій
  • робота зі ЗМІ. 

Варто зауважити, що аналіз бази вакансій та резюме, розміщених на hh.uа, демонструє, що ті й самі пошукачі у своїх резюме часто вказують серед навичок – комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з колегами, партнерами та клієнтами.

Комунікативна компетентність включає знання щодо процесу міжособистісної та інших видів комунікації в цілому, вміння вибудовувати та направляти у потрібне русло конструктивний діалог з різними людьми, а також сукупний досвід ділового спілкування.  

PR-спеціалісти знають, що це за навичка і як її можна і варто реалізовувати на практиці для досягнення мети та вирішення бізнес-задач. При цьому комунікація може бути направленою, як на зовні – партнери / клієнти, так і бути зорієнтованою на внутрішню цільову аудиторію – колектив.

Якщо говорити про конкуренцію у даному секторі, то треба зазначити, що на сьогодняшній день існує дві кваліфікаціїї піар-фахівців: ті, що виступають лише винонавцями, й ті, що вміють керувати процесами, простором навкруги компанїї.

Фахівці, які мають досвід побудови комунікацій з нуля, більш затребувані на ринку праці, та можуть бути прийняті до штату організації або працювати на умовах фрілансу. Такі фахівці повинні мати навички:

  • створення комунікаційної стратегії;
  • створення інформаційної політики;
  • вміти спілкуватися з журналістами та забеспечувати публікації матеріалів;
  • вміти реагувати на репутаційні кризи та попереджувати їх;
  • тощо.

краинскийСкільки заробляє PR-фахівець у місяць

Щодо зарплатної вилки у сфері, то вона залежить від багатьох чинників: сфери діяльності компанії, рівня фахівці і об’єму виконуваного функціоналу, тощо. Якщо подивитися на вакансії, то зарплатні пропозиції для PR-менеджерів стартують із 8 000 – 10 000 грн і можуть сягати 3 000 у.о. 

Deadline проводив анонімне опитування, серед 30 директорів українських компаній, просили відповісти коротко на одне питання "навіщо вам піар-менеджер в штаті"?

  • 25% директорів розповіли, що піар-менеджер потрібен для відповіді на вхідні імейли від журналістів, оскільки їх приходить до 30 штук в місяць і нікому відписуватися;
  • 20% директорів відповіли, що піарник в штаті, тому що їх конкурент має піарника в штаті;
  • 20% сказали, що заволікають піарника в переговори і врегулювання конфліктів;
  • 15% повідомили, що піарник потрібен для написання текстів статей та розміщення їх через комерційні відділи ЗМІ;
  • 10% сказали, що піарник створює щотижневі прес-релізи і веде розсилки з новинами і подіями бізнесу, наповнює текстами корпоративний сайт;
  • 10% не змогли чітко відповісти або відповідь не ясна.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Якщо у вас не має піарника, ви можете самостійно відповідати журналістам. Якщо відповідати 1 раз на день, то через 10 днів можна розраховувати на 10 публікацій. Непогано! 

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 4215

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!