Місцеві медіа можуть бути дуже корисними для встановлення ефективних комунікацій. По-перше, історія про компанію, що опублікована у міській газеті, матиме більший вплив на аудиторію, ніж якийсь національні медіа, які навіть не розуміють, де саме знаходиться ваша організація. По-друге, саме місцеві медіа можуть зробити з вашого підприємства - зірку, а вже потім національні медіа захочуть підготувати власний матеріал про ваш бізнес. Отже, працювати з місцевими медіа корисно та важливо. Як це робити вірно?
Як обрати тему
Скажімо одразу, що потрапити на шпальти місцевих видань набагато легше, адже редакції потребують яскравих та унікальних статей. Брак інформації та обмеженість території впливу видання спонукає редакторів шукати ньюзмейкерів серед місцевих підприємств. Але це зовсім не означає, що можна надсилати абсолютно всі новини та історії до місцевих медіа. Ось перелік тем, що однозначно сподобаються редакції:
|
Рекомендуємо також
04.06.2018
9626
21.02.2018
9152
|
Надайте фото та відео
Більшість українських місцевих редакцій не мають достатньо обладнання для проведення фотозйомки чи монтажу відео. Тому піар-фахівці мають заздалегідь піклуватися про це. Щорічно проводьте професійну фотозйомку керівника та його заступників у різних ракурсах, щоб можна було надати якісне фото. Також було б гарно мати у резерві декілька промо-роліків, які доповнять статтю.
Будьте постійно на зв'язку
Велика проблема українських місцевих медіа полягає в аморфності та небажанні робити щось власноруч. Тому якщо ви написали матеріал, додали світлини, це ще не факт, що ваша стаття буде опублікована, адже про неї можуть просто забути. Так-так, ми знаємо такі випадки. Тому радимо після відправленя листа зателефонувати до редакції та нагадати про те, що матеріал вже на почті й готовий до розміщення. Частіше за все, вам буде потрібно зробити на один, а декілька таких дзвінків.
Якщо ж не можете потрапити до медіа навіть за умови створення дуже якісного матеріалу, то звертайтеся до професіоналів. Ми будемо раді вам допомогти!
Не забувайте про соціальні мережі
Після публікації статті у медіа, потрібно продовжити її розповсюдження, щоб збільшити кількість читачів. Для цього можна поділитися статтею у соціальних мережах або ж розмістити статтю на сайті, додавши посилання на першоджерело. Таким чином, більше людей зможуть прочитати матеріал, а великі національні медіа дізнаються про ваш бізнес. Deadline допомагає