pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Місцеві медіа: чому не варто забувати про них

Місцеві медіа: чому не варто забувати про них

Уроки піар

Місцеві медіа: чому не варто забувати про них

08.07.2019 4368

Майже усі піарники концентрують увагу та зусилля на розміщені статей у топових медіа, адже це є одним з показників вдалої роботи. Але чи замислювалися ви над тим, що місцеві медіа мають потужний вплив на цільову аудиторію, яка безпосередньо знає про компанію. Більшість читачів міських газет та порталів - це працівники, клієнти організації. Вести діалог з ними дуже важливо, адже вони поряд.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Місцеві медіа можуть бути дуже корисними для встановлення ефективних комунікацій. По-перше, історія про компанію, що опублікована у міській газеті, матиме більший вплив на аудиторію, ніж якийсь національні медіа, які навіть не розуміють, де саме знаходиться ваша організація. По-друге, саме місцеві медіа можуть зробити з вашого підприємства - зірку, а вже потім національні медіа захочуть підготувати власний матеріал про ваш бізнес. Отже, працювати з місцевими медіа корисно та важливо. Як це робити вірно?

Як обрати тему

Скажімо одразу, що потрапити на шпальти місцевих видань набагато легше, адже редакції потребують яскравих та унікальних статей. Брак інформації та обмеженість території впливу видання спонукає редакторів шукати ньюзмейкерів серед місцевих підприємств. Але це зовсім не означає, що можна надсилати абсолютно всі новини та історії до місцевих медіа. Ось перелік тем, що однозначно сподобаються редакції:

  • Керівництво компанії слідкує за порядком денним та генерує актуальні новини. Що це позначає на практиці? Якщо в місті сьогодні кажуть про перебої з водопостачанням, то дуже вчасно підготувати матеріал, як ваша компанія може допомогти вирішити цю проблему: профінансувати навчання фахівців водопостачальної компанії або ж частково профінансувати заміну труб, або ж провести декілька лекцій для мешканців про ефективне водоспоживання.
  • Благодійність. Ця тема нікого не залишає байдужим, особливо місцеві медіа. Якщо ваша компанія робить гарні справи, допомагає мешканцям, будьте впевнені, що ЗМІ обов'язково розкажуть про це.
  • Вплив компанії на розвиток країни. Дуже актуальна тема для місцевих медіа. Журналісти залюбки напишуть матеріал, як місцеві підприємці та компанії можуть змінити розвиток країни. Це привід для пошани всього міста.
  • Місцеві герої. Чим довше працює ЗМІ, тим менш у нього героїв для історій, адже про всіх, начебто, написано. Але героєм публікації може стати простий робітник, талановитий фахівець, спортсмен чи винахідник, що працює на вашому підприємстві. Отже, постійно цікавтеся у відділі кадрів про таких людей.
Рекомендуємо також
Журналистика будущего: что ждет украинские медиа в ближайшие 5 лет
04.06.2018 5485
Журналистика будущего: что ждет украинские медиа в ближайшие 5 лет
Журналист навсегда. Как построить долгосрочные отношения со СМИ?
21.02.2018 5631
Журналист навсегда. Как построить долгосрочные отношения со СМИ?

Надайте фото та відео

Більшість українських місцевих редакцій не мають достатньо обладнання для проведення фотозйомки чи монтажу відео. Тому піар-фахівці мають заздалегідь піклуватися про це. Щорічно проводьте професійну фотозйомку керівника та його заступників у різних ракурсах, щоб можна було надати якісне фото. Також було б гарно мати у резерві декілька промо-роліків, які доповнять статтю.

Будьте постійно на зв'язку

Велика проблема українських місцевих медіа полягає в аморфності та небажанні робити щось власноруч. Тому якщо ви написали матеріал, додали світлини, це ще не факт, що ваша стаття буде опублікована, адже про неї можуть просто забути. Так-так, ми знаємо такі випадки. Тому радимо після відправленя листа зателефонувати до редакції та нагадати про те, що матеріал вже на почті й готовий до розміщення. Частіше за все, вам буде потрібно зробити на один, а декілька таких дзвінків.

Якщо ж не можете потрапити до медіа навіть за умови створення дуже якісного матеріалу, то звертайтеся до професіоналів. Ми будемо раді вам допомогти!

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Не забувайте про соціальні мережі

Після публікації статті у медіа, потрібно продовжити її розповсюдження, щоб збільшити кількість читачів. Для цього можна поділитися статтею у соціальних мережах або ж розмістити статтю на сайті, додавши посилання на першоджерело. Таким чином, більше людей зможуть прочитати матеріал, а великі національні медіа дізнаються про ваш бізнес. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8676

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!