pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Коли PR шкодить компанії. 5 порад

Коли PR шкодить компанії. 5 порад

Уроки піар

Коли PR шкодить компанії. 5 порад

15.07.2019 4393

Ми звикли до того, що піар потрібен завжди й усюди, щоб просувати власний бренд на ринку, відрізнятися від конкурентів, збільшувати продажі та постійно розширяти аудиторію потенційних клієнтів, партнерів тощо. Але давайте поговоримо про те, коли піар вам дійсно не потрібен. Більш того, він може нанести значну шкоду вам або компанії.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Ефективно побудовані та реалізовані зовнішні комунікації можуть зробити з вас або з вашої компанії справжню зірку. Вас будуть впізнавати на вулиці, звертатися за консультаціями або ж жадати придбати продукцію вашої компанії. Разом з популярністю та загальною любов'ю на вас також полягає величезна відповідальність за вірогідність слів, якість продукції чи послуги тощо. Отже, не слід займатися піаром у наступних випадках.

Ви не в змозі виробляти більше товарів чи надавати більше послуг

Якщо ви поки не впевнені в промислових потужностях або власних силах, то не слід займатися зовнішніми комунікаціями. Адже збільшення популярності та розпізнаваність бренду викличе збільшення попиту на вашу продукцію чи послуги. Й якщо вам доведеться відмовити клієнту, навряд чи він звернеться до вас знову. Отже, піар слід використовувати тоді, коли ви спроможні обробити усі заявки на придбання товару чи надання послуги.

Ви не збираєтесь виконувати обіцянки

Це дуже характерний прийом для політиків. У період агітаційної кампанії кандидати у депутати чи керівників міст та областей готові пообіцяти все що завгодно, аби отримати жадані голови виборців. Але після посідання посади обіцянки швидко забуваються. Пам'ятайте, що опублікований в інтернет-виданні матеріал може зберігатися там роками. Тому вашому електорату не становить труда відшукати всі ваші лозунги та притягнути вас до відповідальності.

Рекомендуємо також
Що таке PR-кампанія у 4D та як її реалізувати
01.07.2019 4411
Що таке PR-кампанія у 4D та як її реалізувати
Wanted! Як чорні піарники вимагають гроші у експертів та підприємців - 7 порад захисту
14.06.2019 4518
Wanted! Як чорні піарники вимагають гроші у експертів та підприємців - 7 порад захисту

Ваш продукт або послуга не відповідають дійсності

Ви вирішили у прямому сенсі пропіаритися та трішечки збільшити характеристики  вашої продукції чи ефективність послуг. Ви навіть заказали у професійних копірайтерів переконливі відгуки, виступили кілька разів в медіа, щоб аудиторія знала про ваш продукт. І ось ви досягли жаданої мети: продажі товарів чи послуг збільшилися, але й збільшилися негативні відгуки, майже усі придбані товари були повернені назад, а обурені покупці вимагають гроші назад. Такий розвиток сценарію можливий, якщо якість продукції не відповідає вашим обіцянкам. Більш того, такий обман спроможний вбити бренд, адже після розчарування клієнти не повернуться до вас, та й ще залишать негативні відгуки в інтернеті.

Не біжіть поперед потяга

Наприклад, ви домовилися про отримання великих інвестицій для власної компанії від відомої компанії, але документи ще остаточно не підписані. Не поспішайте випускати прес-реліз та хизуватися тим, що великий інвестор профінансує створення та розвиток компанії. Обов'язково дочекайтеся підписання документів й лише потім кажіть про значущу новину. Передчасне оголошення інформації може зірвати угоду.

У вас немає стратегії

Це дуже важливий пункт. Адже більшість компанії починають використовувати піар-комунікації ще до того часу, коли буде сформована стратегія розвитку. Що трапляється у підсумку? ЗМІ пишуть про ваші досягнення та плани, клієнти починають цікавитися вашою продукцією, а потім компанія йде з ринку. Кінець. Повернути довіру потенційних покупців після буде вкрай важко.

Якщо досі сумніваєтесь, чи  починати піар-кампанію саме зараз, то радимо звернутися до професіоналів.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

А поки подивіться актуальні запити від ЗМІ та підготуйте декілька відповідей, щоб отримати безкоштовну публікацію.

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8676

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!