pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Що таке PR-кампанія у 4D та як її реалізувати

Що таке PR-кампанія у 4D та як її реалізувати

Уроки піар

Що таке PR-кампанія у 4D та як її реалізувати

01.07.2019 4536

Сьогодні технології 4D активно використовуються у продакшені фільмів. Але піарники також можуть застосовувати 4D у своїй роботі. Що таке 4D-технології у публічних зв'язках та як їх організувати, розповімо нижче.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Сьогодні існує чотири типи засобів масової інформації - телебачення, радіо, друковані видання (офлайн та онлайн) і соціальні мережі. Так що вам дійсно потрібна стратегія 4D. Й мова тут зовсім не про фізичні технології, а про доцільне використання усіх видів медіа для досягнення мети.

Дуже часто у замовників піар-послуг постає питання: "Який із чотирьох видів медіа найбільш ефективний?". Але треба розуміти, що кожен з них ефективний сам по собі. Проте найбільш ефективна PR-кампанія буде включати використання усіх чотирьох видів медіа. Саме така 4-мірна PR-модель буде сприяти досягненню мети найкоротшим часом.

Ось кілька прикладів того, як різні елементи 4-мірної PR-кампанії поєднуються один з одним, немов маркетинговий кубик Рубіка. 

Друк / онлайн-видання - ці медіа можна включити в одну групу, адже обидва охоплюють письмові статті. Майже все, що з'являється у пресі, перепрофілюється онлайн, тому письмові статті мають подвоєний вплив. Найголовніше, що кожна стаття або колонка, в якій є згадка про вас, вашу книгу або вашу компанію, в кінцевому підсумку буде відображатися в Інтернеті в результатах пошуку в Google та інших агрегаторах новин. З цієї причини друковані видання / онлайн прекрасно взаємодіють практично з усіма іншими засобами масової інформації.

Наприклад, коли телебачення або радіо шукає нових спікерів для своїх програм та шоу, у 99% журналісти шукають додаткову інформацію про конкретну людину в Інтернеті. Чим більше статей та коментарів будуть з'являтися у результатах пошуку Google, тим більше шансів, що телебачення запросить вас як відомого експерта. Й навпаки, якщо в Інтернеті чи друкованій пресі не має жодних посилань на ваше ім'я чи компанію, шанси потрапити на рейтингові канали значно зменшуються.

Крім того, ваші статті є відмінним джерелом для соціальних мереж. Саме експертні статті стають основою для інформаційних та рекламних постів в Facebook або Twitter.  Кожного разу, коли ви отримуєте статтю, яка спливає в Інтернеті, ви можете поширювати посилання у своїй соціальній мережі та отримувати більше переглядів, що також підвищує ваш авторитет у галузі. 

Радіо - одне з найефективніших середовищ для розповсюдження інформації. Одна з найважливіших причин полягає в тому, що розмовне радіо - це місце, де ви можете провести більш глибоку розмову по вашій темі, ніж дозволяють інші засоби масової інформації. І тепер, коли переважна більшість станцій транслюється в прямому ефірі в Інтернеті, рекламна цінність нескінченна. По-перше, ви можете попередити своїх послідовників в соціальній мережі про те, коли буде проводитися інтерв'ю, щоб вони могли почути його наживо. Якщо їм не вистачає саме цього дня й часу, архів більшості станцій відображається на їх веб-сайті, тому люди можуть слухати, коли це буде зручніше. 

Крім того, технології сьогодні такі, що ви можете завантажити радіоінтерв'ю з сайту станції (або ви можете попросити продюсера зробити це за вас), щоб розмістити на своєму веб-сайті та поширити його серед послідовників в соціальних мережах. 

Ще однією перевагою є те, що станції записують підкасти й поширюють шоу через свої власні сторінки в соціальних мережах, так що це стає ще одним шляхом просування вашої інформації. 

Зрештою, повідомлення для аудиторії в соціальних мережах про те, коли буде прямий ефір за вашою участю, зробить вас більш авторитетним в очах користувачів соціальних мереж та допоможе залучити більше передплатників на вашу сторінку та на ваш веб-сайт. 

Телебачення. Раніше телебачення, як і радіо, було швидкоплинним, тому що після того, як інтерв'ю транслювалося, його вплив припинявся. Тепер багато новинних станцій зберігатимуть посилання на ваше інтерв'ю активними на своєму веб-сайті протягом короткого періоду часу після його проведення. Звичайно, ви завжди можете отримати цифрову копію для публікації на своєму веб-сайті, продовжуючи термін впливу інформації. Ніщо так не заслуговує на довіру, як онлайн-відео про те, як ви з'являлися в телешоу.

Сьогодні деякі телевізійні продюсери навіть запитують потенційних гостей, скільки друзів та підписників вони мають у соціальних мережах. Якщо у вас є 10 000 підписників, то телеканал з радістю надасть вам відео копію передачі для подальшого розміщення на вашій сторінці в соціальних мережах. Адже це збільшить кількість переглядів передачі.

Соціальні мережі. Хоча соціальні мережі були вигадані для власного спілкування й не мали на увазі використання їх можливостей для поширення публічної інформації, сьогодні вони є найактуальнішим джерелом інформації. Саме через Facebook, Twitter, Instagram та інші люди дізнаються про актуальні новини, формують уявлення про вашу компанію та вашу особистість.

Тому, коли використовуєте PR, не розглядайте його як плоский, одномірний досвід. Одягніть ці 4D окуляри, зміните свою точку зору і спостерігайте, як результати ваших PR-кампаній збільшуються у геометричній прогресії!

Оригінал статті можна побачити тут. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9470

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!