pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Iнфопривід > Гарних історій забагато не буває! Як відрізнити класних спікерів і класні ЗМІ?

Гарних історій забагато не буває! Як відрізнити класних спікерів і класні ЗМІ?

Iнфопривід

Гарних історій забагато не буває! Як відрізнити класних спікерів і класні ЗМІ?

27.06.2018 8358

Перший в Україні незалежний рейтинг-лист WE.PRESS починає свою роботу.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Перший в Україні незалежний цифровий рейтинг-лист експертів і журналістів WE.PRESS починає свою роботу на базі медіа-платформи Deadline. Рейтинг-лист оцінює активність засобів масової інформації України та експертів на медіа-платформі Deadline.

Ініціаторами та організаторами цифрового рейтингу виступили медіа-платформа Deadline і НМПУ з метою мотивувати журналістів до спілкування з новими експертами і спікерами, а також полегшити планування роботи редакцій навіть у маленьких регіонах України. Перший рейтинг буде оголошено наприкінці місяця, приблизно 28 липня 2018 року.

"Ми із задоволенням підтримали таку ініціативу команди, - говорить Голова НМПУ Ігор Чайка. - Реалізація подібних заходів сприятиме розвитку цифрової журналістики в Україні, розширювати експертні бази вітчизняних ЗМІ, висвітлювати точку зору молодих професіоналів ".

Після реєстрації на платформі, користувач зі статусом "Журналіст" залишає запити на коментарі щодо запланованих матеріалів, "Експерт" пропонує свої думки.

Положення та детальні правила описані тут.

Методика являє собою загальну оцінку щодо виконання зрозумілих користувачам правил:

Журналістам

  • Кількість розміщених запитів на платформі не менше 4-х впродовж місяця
  • Перевірений профіль
  • Кількість опублікованих матеріалів із коментарями спікерів

Експертам

  • Кількість наданих пітчів журналісту не менш 4-х впродовж місяця
  • Кількість прийнятих пітчів журналістом не менш 4-х впродовж місяця
  • Чітко заповнений профіль із фото

Щомісяця Deadline буде озвучувати список найактивніших ЗМІ і спікерів. Нагородження за підсумками року завершиться приблизно 14 грудня врученням подарунків від ТМ Deadline.

Користувач Deadline

Для піар-керівників бізнесу, агенцій, громадських діячів та інших експертів - це ще одна можливість формувати репутацію аналітичними статтями і порядним спілкуванням. У майбутньому не виключається ідея про створення окремих рейтингів для піар-служб і піар-керівників. Поки ж Кращим Експертом за версією Deadline.com.ua без обмежень зможе представлятися як PR-директор бренду або піар-агентство так і громадський діяч або фахівець будь-якої професії.

Щоб стати партнером ініціативи, достатньо у вільній формі написати організаторам на  contact@deadline.com.ua

Раніше, ми розповідали про програму кваліфікаційної сертифікації від ВРК, яка має допомогти розвиватися ринку рекламної індустрії.

 

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!