pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Як створити бездоганну репутацію компанії з нуля - 4 поради

Як створити бездоганну репутацію компанії з нуля - 4 поради

Уроки піар

Як створити бездоганну репутацію компанії з нуля - 4 поради

25.07.2019 4513

Стартапи та компанії, що ніколи не займалися питаннями формування бренду, дуже часто замислюються з чого починати будування репутації. Грошей обмаль, а бажання створити сильний бренд за короткий проміжок часу дуже велике. Отже, ми зібрали для вас чотири поради від західних піарників про те, як будувати імідж, якщо раніше ви цього зовсім не робили.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Одним із найцінніших активів, які ви маєте як професіонал, є ваша репутація та репутація вашої компанії. Можливо, ви гарний професіонал, відмінно справляєтеся з роботою або успішно будуєте прибутковий бізнес, але чи знають це люди, що вас оточують? Хороша репутація - ваш золотий квиток в безмежні можливості.

Створення сильної репутації відбувається не відразу. Репутація компанії вимагає постійної роботи з медіа, блогерами, лідерами думок тощо. Потрібен час, щоб завоювати довіру, авторитет і вплив. Перший крок у побудові іміджу може здатися складним завданням, проте є кілька способів поліпшити свою репутацію.

Скористайтеся перевагами LinkedIn

Завдяки більш ніж 500 мільйонів користувачів цієї бізнес-орієнтованої платформи соціальна мережа LinkedIn є чудовою платформою для розширення зв'язків з іншими бізнес-професіоналами. LinkedIn дозволяє легко ділитися оновленнями, пов'язаними з вашою галуззю і бізнесом, а також ділитися своїми досягненнями. Ці функції є відмінними інструментами для створення успішного профілю LinkedIn і встановлення довіри.

Відвідуйте фахові події

Професійний захід - це прекрасна можливість для встановлення справжніх відносин з однодумцями. Фахова взаємодія - це процес, який вимагає сильної волі і наполегливості, оскільки відвідування цих заходів може бути досить суттєвим. Вийдіть зі своєї зони комфорту, почніть розмову і намагайтеся познайомитися з новими людьми, швидше за все, вони так само знервовані, як і ви!  Використовуйте свій час на фахових заходах, щоб залишити позитивне враження у інших учасників, так як це допоможе встановити міцні відносини, які в кінцевому підсумку підвищать ваш профіль галузі.

Створіть репутацію за допомогою блогів

Наявність власного особистого блогу може ефективно впливати на ваш профіль в якості лідера галузі, а також збільшите обізнаність про вашу компанію. Блогінг дозволяє розвивати сильну присутність в Інтернеті. У вас є можливість поділитися своїм власним голосом, усунути хибні уявлення та встановити, хто ви є і що означає ваш бізнес. 

Блог - ідеальна платформа для обміну корисною інформацією і цікавим контентом, який має відношення до вашої галузі та бізнесу. Обдумуючи ідеї для контенту, не забувайте враховувати інтереси своєї аудиторії, так як це створить цікавий контент блогу .

Рекомендуємо також
Как молодому эксперту позиционировать себя в медиа
05.09.2018 5277
Как молодому эксперту позиционировать себя в медиа
Брендинг и базовые ценности компании: как они влияют на имидж компании
03.09.2018 5214
Брендинг и базовые ценности компании: как они влияют на имидж компании

Живіть своїм брендом

Будьте щирі у розвитку професійної репутації, оскільки це створить позитивне перше враження на всіх, з ким ви зустрічаєтеся. Будь то в професійній або звичайній обстановці, ви ніколи не знаєте, хто може бути вашим наступним клієнтом. Створення репутації з нуля вимагає часу. Однак сила репутації незаперечна. Створюючи сильну репутацію, засновану на підвищенні авторитету, довіри і впливу, на горизонті з'являться незліченні можливості.

Оригінал статті можна подивитися тут. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9536

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!