pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Шість корисних порад для спікерів: як пережити інтерв'ю з журналістом

Шість корисних порад для спікерів: як пережити інтерв'ю з журналістом

Уроки піар

Шість корисних порад для спікерів: як пережити інтерв'ю з журналістом

07.08.2019 8355

Вас запросили на інтерв'ю журналісти національного телеканалу або місцевої газети. Це чудовий привід розповісти про життя та плани компанії, донести власну точку зору до партнерів, клієнтів, представників органів влади. Але у вас є лише декілька хвилин, що передати величезним обсяг інформації, тому готуватися до інтерв'ю треба дуже ретельно. Як само, розповімо нижче.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Інтерв'ю - це чудова нагода розповісти про себе, свою компанію, продукт чи послугу широкому коли глядачів чи читачів. І цей шанс потрібно використати на 100%. Ви повинні за короткий проміжок часу передати найсуттєвішу інформацію, яка буде корисною для реципієнтів. Ми зібрали для вас топ-6 порад, як потрібно готуватися та проводити інтерв'ю.

Відповідайте по суті

Якщо журналіст задає вам питання, то намагайтеся відповідати чітко та коротко. Ваші речення повинні буди короткими та передавати закінчену думку.Одна речення - одна думка. Пам'ятайте, що журналісти можуть вирізати деякі речення та фрази, але зміст вашого повідомлення повинен залишатися незмінним. Одразу зробити свою промову чіткою та зрозумілою дуже складно. Тому потрібно виділяти хоча б десять хвилин щоденно на тренування власної мови.

Думайте, як журналіст

Якщо ви не отримали питання до інтерв'ю заздалегідь, то починайте мислити як журналіст. Звісно, кореспондент не має мети слухати лише про ваш бренд та ваші досягнення. Його мета - розповідь про ситуацію на ринку в цілому, а ваше підприємство лише приклад у журналістському матеріалі. Тому, спілкуючись з медіа, будьте готові говорити про ситуацію у секторі в цілому, озвучувати власні прогнози та статистику.

Оперуйте фактами

Якщо ви не маєте 100% підтвердження інформації, то не слід озвучувати її. Пам'ятайте, що у журналістиці, як у суді, - все, що ви сказали, може бути використано проти вас. 

Рекомендуємо також
Публичные выступления. Кейс как не облажаться
24.03.2018 9593
Публичные выступления. Кейс как не облажаться
Как правильно общаться с журналистами, чтобы к вам обращались снова и снова
15.03.2018 8988
Как правильно общаться с журналистами, чтобы к вам обращались снова и снова

Не бійтеся казати більше

Як правило, журналіст спочатку задає свої питання, які приготував заздалегідь, а в кінці інтерв'ю пропонує спікеру додати щось від нього. Це ваш шанс заявити про компанію та себе. Обов'язково скористайтеся цим шансом та приведіть декілька прикладів із досвіду компанії чи зробіть акцент на власному продукті.

Залучайте інших фахівців

Якщо журналіст задає питання, відповідь на яке ви не знаєте, не потрібно намагатися щось вигадувати або брехати. Відповідайте чесно, що наразі не володієте цією інформацію, але дати коментар з цього питання може ваш заступник по фінансам / персоналу / виробництву тощо. Залучайте заступників до інтерв'ю, які знають конкретну тему краще за вас.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Пропонуйте послуги

Після закінчення інтерв'ю обов'язково подякуйте журналістам та зробіть акцент, що ви готові допомагати медіа у створенні матеріалів. Наприклад, ви залюбки запропонуєте нову тему або ж підготуєте коментар, статистику тощо. Журналісти навряд чи відмовлять першому керівнику компанії. А така увага буде дуже приємна для кореспондентів.

Якщо ви ще не маєте власної піар-служби, а потреба у публічних комунікаціях вже існує, то звертайтеся до проіесіоналів. Ми з радістю допоможемо вам досягти ваших цілей. Украинский

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!