pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > П'ять шляхів отримати безкоштовний піар

П'ять шляхів отримати безкоштовний піар

Уроки піар

П'ять шляхів отримати безкоштовний піар

12.08.2019 4451

Піар - це невід'ємний інструмент комунікацій, які можуть допомогти вам знайти необхідний персонал, інвестиції, партнерів. Тому починати розказувати про свою компанію потрібно одразу після запуску бізнесу, а у деяких випадках ще раніше. Отже, як отримати піар, якщо ви не можете за нього платити.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Треба одразу зазначити, що професійні піарники зроблять свою справу набагато швидше, ефективніше та краще. Піарник на аутсорсингу чи піарник у штаті зможе за декілька місяців створити імідж компанії, привернути увагу покупців, представників органів влади, потенціальних партнерів до бренду. Але якщо ви не можете дозволити собі витрачати гроші на професіоналів, то використовуйте наступні поради. Якщо ви все зробите вірно, то зможете отримати гарний піар без грошей. 

Працюйте над власним YouTube каналом

Перше, що ви можете зробити, - це створити власний YouTube-канал та працювати над його просуненням на ринку. Це не є таємницею, що журналісти регулярно продивляються тематичні канали, щоб знайти нові теми, факти або спікерів для власних матеріалів, тому ваш ресурс може стати таким собі newsmaker. Але контент має бути дійсно корисним й унікальним. Якщо ви лише переказуєте інформацію, яку прочитали раніше, то не сподівайтеся, що ваш канал потрапить у поле зору журналіста.

Соціальні мережі

Соціальні мережі працюють швидше за ЗМІ - це факт, який був доказаний десятками досліджень. Інформація у соціальних мережах поширюється дуже швидко та потрапляє на очі журналістам. Звісно, працівники медіа потім перевіряють вірогідність фактів, що розміщено у соцмережі, й якщо інформація правдива, то роблять власні матеріали. Отже, ви можете використовувати цей канал для просунення власного бренду. Щоденно потрібно розміщувати 2-3 пости з корисною інформацією, яка може зацікавити ЗМІ. На основі ваших постів журналіст може зробити власний авторський матеріал.

Генеруйте новини

Журналістам вкрай бракує свіжих та цікавих новин. Тільки уявіть, що журналіст у національному інтернет-виданні має створювати до 10-12 новин на добу. Тому дуже важливо пропонувати журналістам якісний інфопривід для створення новини. Ви можете йти двома шляхами - створювати новини, що пов'язані з вашим бізнесом, або ж коментувати новини закордонних ЗМІ у прив'язці до вашого бізнесу.

Рекомендуємо також
PR-пастки: як не пійматися на гачок
02.08.2019 4486
PR-пастки: як не пійматися на гачок
Як створити бездоганну репутацію компанії з нуля - 4 поради
25.07.2019 4513
Як створити бездоганну репутацію компанії з нуля - 4 поради

Створюйте унікальні статті

Хочете отримати безкоштовну публікацію? Тоді створіть унікальну, цікаву та корисну статтю, що буде повністю відповідати інтересам конкретного ЗМІ. Але пам'ятайте, що матеріал повинен бути повністю унікальним й не публікуватися у інших ЗМІ. Формула успіху виглядає наступним чином: одна стаття - одне ЗМІ.

E-mail маркетинг

За допомогою електроних листів можна не тільки продавати товари чи послуги, але й формувати відносини з журналістами. Робіть корисні й цікаві підбірки фактів та новин вашої сфери бізнесу, додавайте власні новини. Привчіть журналістів, що ви є тим джерелом корисної інформації, яку вони можуть використовувати у своїй роботі постійно.

Якщо ви досі вагаєтесь та не впевнені, що зможете робити якісні матеріали, які сподобаються ЗМІ, то звертайтеся до професіоналів. Deadline допомагаєкраинский
 

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9536

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!