Причин на це може бути кілька: невдалий досвід, страх перед публічними виступами, відсутність навичок спілкування з медіа тощо. Давайте розберемося, що насправді приховує спікер, коли відповідає: "Ні!" на запит від журналіста.
В першу чергу, важливо зрозуміти чому начальник проти ЗМІ. На це є кілька причин:
- невдалий досвід;
- сором і страх;
- "чорнуха": досвід з чорним піаром.
Всі ці причини окремо, у комбінації або побічно так чи інакше вплинули на те, що ваш керівник не хоче взаємодіяти зі ЗМІ. Ми підготували пару кейсів, які знадобляться, щоб впорається з таким непростим випадком.
Страх, що породжує сором
Ваш начальник відмовляється і йде від відповіді, чому ж він так відштовхує від себе ЗМІ? Можливо, він просто боїться і соромиться. І це найімовірніше. Визнати це він теж не захоче, на всі свої причини. А вирішити їх потрібно Вам.
Щоб побороти його сором'язливість і навчити правильно вибудовувати комунікацію, треба організувати проходження курсу ораторського мистецтва, переконати, що це корисна річ для будь-якого начальника. Курси з ораторського мистецтва додадуть йому впевненості в собі, допоможуть розкріпачитися в спілкуванні і зроблять більш відкритим.
Самозванець. І чому синдром?Існує ще одна проблема така як синдром самозванця. Що ж це за синдром такий? Синдром самозванця-це коли людина вважає себе негідним, щоб на нього посилалися. Що говорить про те, що людина не вважає себе досить хорошим, цікавим, компетентним. І зовсім вважає, що інтерв'ю дають тільки висококваліфіковані експерти, мало не лауреати. А він що? Простий керівник, що з нього взяти |
Рекомендуємо також
16.08.2019
8318
07.08.2019
8551
|
"Чорнуха" і як її з себе змити
Чорний піар несе в собі безліч неприємних наслідків, але все ж один позитивний фактор тут є - це все таки теж піар. Так, це не те, чим прийнято пишатися. Але якщо ваші конкуренти замовили на вас статтю і виставили в неприємному світлі, ви можете довго і болісно це переживати. А краще було б навчитися обігравати це в своїх цілях, правильно подати матеріал зі свого боку. Так, це найскладніший випадок. Просто ніколи не буде. Для цього потрібно зібратися всією командою і поговорити з начальством, що це трапляється і розібрати як можна переграти в своїх цілях. Для цього заздалегідь потрібно підготувати антикризові кейси, які вбережуть вас від такої проблеми і не займуть багато часу. До речі, вбережуть ваші нерви на 90%. Ви вже будете готові до всього.
Невдалий досвід зі ЗМІ
У цьому випадку вихід тільки один. Потрібно через це пройти і мати маленьку нахабство. Найчастіше невдалий досвід у тих керівників, які самовпевнені і не вважають за потрібне проходити підготовку перед інтерв'ю. Найчастіше, вони впевнені, що володіють харизмою і знають все на світі. Такі керівники відмовляються готуватися, вважаючи себе експертами. На жаль або на щастя, в результаті вони самі себе прирікають на невдачу. І відбивають геть бажання взаємодіяти зі ЗМІ.
Для такого випадку потрібно самостійно готувати питання і проходиться з керівникам за відповідями. Готувати йому шпаргалку з собою, незважаючи на впевнену вдачу і самостійність. Бути завжди поруч і прораховувати ймовірні питання, готуючи на них відповіді заздалегідь. Ваше завдання - прикрити і підстрахувати його.