pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Чому ваш бос уникає спілкування з медіа

Чому ваш бос уникає спілкування з медіа

Приватна думка

Чому ваш бос уникає спілкування з медіа

28.07.2019 4614

Навіть найпрофесійніший піарник не зможе якісно виконувати свої обов'язки, якщо керівництво компанії зовсім не зацікавлене у спілкуванні з медіа.

Спiкер

Вероника Славникова

Про автора:

PR-manager : InDevLab https://indevlab.com ( кибербезопасность, поддержание бизнес-процессов, сетевая интеграция). Креативное агенство White Owl https://whiteowl.io (персонализированный маркетинг, маркетинг, контент, веб-дизайн). Служба поддержки клиентов Supporto https://supportosat.com ( клиентская поддержка бизнеса, комьюнити менеджмент)

Причин на це може бути кілька: невдалий досвід, страх перед публічними виступами, відсутність навичок спілкування з медіа тощо. Давайте розберемося, що насправді приховує спікер, коли відповідає: "Ні!" на запит від журналіста.

В першу чергу, важливо зрозуміти чому начальник проти ЗМІ. На це є кілька причин:

  • невдалий досвід; 
  • сором і страх;
  • "чорнуха": досвід з чорним піаром.

Всі ці причини окремо, у комбінації або побічно так чи інакше вплинули на те, що ваш керівник не хоче взаємодіяти зі ЗМІ. Ми підготували пару кейсів, які знадобляться, щоб впорається з таким непростим випадком.

Страх, що породжує сором

Ваш начальник відмовляється і йде від відповіді, чому ж він так відштовхує від себе ЗМІ? Можливо, він просто боїться і соромиться. І це найімовірніше. Визнати це він теж не захоче, на всі свої причини. А вирішити їх потрібно Вам.

Щоб побороти його сором'язливість і навчити правильно вибудовувати комунікацію, треба організувати проходження курсу ораторського мистецтва, переконати, що це корисна річ для будь-якого начальника. Курси з ораторського мистецтва додадуть йому впевненості в собі, допоможуть розкріпачитися в спілкуванні і зроблять більш відкритим.

Самозванець. І чому синдром?

Існує ще одна проблема така як синдром самозванця. Що ж це за синдром такий? Синдром самозванця-це коли людина вважає себе негідним, щоб на нього посилалися. Що говорить про те, що людина не вважає себе досить хорошим, цікавим, компетентним. І зовсім вважає, що інтерв'ю дають тільки висококваліфіковані експерти, мало не лауреати. А він що? Простий керівник, що з нього взяти

Рекомендуємо також
«Маша, я буду судитися!!!» Як ЗМІ реагують на вимогу видалити матеріал: 5 варіантів від 20 спікерів
16.08.2019 3775
«Маша, я буду судитися!!!» Як ЗМІ реагують на вимогу видалити матеріал: 5 варіантів від 20 спікерів
Шість корисних порад для спікерів: як пережити інтерв'ю з журналістом
07.08.2019 3861
Шість корисних порад для спікерів: як пережити інтерв'ю з журналістом

"Чорнуха" і як її з себе змити

Чорний піар несе в собі безліч неприємних наслідків, але все ж один позитивний фактор тут є - це все таки теж піар. Так, це не те, чим прийнято пишатися. Але якщо ваші конкуренти замовили на вас статтю і виставили в неприємному світлі, ви можете довго і болісно це переживати. А краще було б навчитися обігравати це в своїх цілях, правильно подати матеріал зі свого боку. Так, це найскладніший випадок. Просто ніколи не буде. Для цього потрібно зібратися всією командою і поговорити з начальством, що це трапляється і розібрати як можна переграти в своїх цілях. Для цього заздалегідь потрібно підготувати антикризові кейси, які вбережуть вас від такої проблеми і не займуть багато часу. До речі, вбережуть ваші нерви на 90%. Ви вже будете готові до всього.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Невдалий досвід зі ЗМІ

У цьому випадку вихід тільки один. Потрібно через це пройти і мати маленьку нахабство. Найчастіше невдалий досвід у тих керівників, які самовпевнені і не вважають за потрібне проходити підготовку перед інтерв'ю. Найчастіше, вони впевнені, що володіють харизмою і знають все на світі. Такі керівники відмовляються готуватися, вважаючи себе експертами. На жаль або на щастя, в результаті вони самі себе прирікають на невдачу. І відбивають геть бажання взаємодіяти зі ЗМІ.
Для такого випадку потрібно самостійно готувати питання і проходиться з керівникам за відповідями. Готувати йому шпаргалку з собою, незважаючи на впевнену вдачу і самостійність. Бути завжди поруч і прораховувати ймовірні питання, готуючи на них відповіді заздалегідь. Ваше завдання - прикрити і підстрахувати його.

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8026

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!