pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Багато галасу з нічого: 5 засобів створити крутий інфопривід

Багато галасу з нічого: 5 засобів створити крутий інфопривід

Уроки піар

Багато галасу з нічого: 5 засобів створити крутий інфопривід

19.04.2019 5018

Ви вирішили розпочати піар-кампанію, але у компанії нічого не відбувається. Нічого такого, щоб могло зацікавити ЗМІ та спонукати їх розмістити ваш прес-реліз або статтю. Ми зібрали для вас п'ять альтернативних засобів створити дійсно крутий інформаційний привід, навіть якщо вам немає про що казати.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Яскравий та цікавий інфопривід - це гарантія отримання публікацій без грошей та зв'язків. Але більшість прес-релізів, які отримують журналісти, відправляються прямцем у мусорний кошик. Тому що більшість з прес-релізів містять нецікаву та некорисну інформацію. Якщо бажаєте отримати безкоштовну публікацію, почніть з головного - створення цікавого інфоприводу. Як створити інфопривід, якщо нічого суттєвого у компанії не відбувається, розповімо нижче.

Інфопривід на основі чужої новини

Не маєте про що казати, тоді швиденько йдіть до комп'ютера та починайте читати новини інших компаній. Приділіть увагу аналізу новин закордонних компаній. Наприклад, якщо японські або американські компанії створюють якісь продукти, а ваша розробка виступає аналогом - це відмінний інфопривід. ЗМІ полюбляють новини, в яких вітчизняні компанії створюють продукти чи послуги, що є дешевими аналогами европейских або західних розробок. Просто порівняйте дві технології, вашу та закордонну, та перерахуйте переваги. Це може бути нижча ціна, доставка по всій території країни тощо.

Спільні інфоприводи

Якщо ваша компанія - початківець на ринку, то варто знайти партнерів з вневним статусом на досвідом. Це допоможить вам створювати якісні та цікави інфопроводи та потрапляти на шпальти ЗМІ за рахунок іиіджу партнерів. Скажемо більше, приблизно 50% компаній починають публічні комунікації саме таким шляхом. 

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Challenge як інфопривід

Так, різноманітні змагання та визови - це хайпова тема для ЗМІ. Журналісти обожнюють писати про цікаві змагання, які проводять компанії. Декілька років тому України захопив "бум" екологічності, які запустили рекламні агенції. Українцям запропонували відмовитися від побутового пластику (пакетів, одноразового посуду із пластика). Натомість почали з'являтися рівні екологічні товари: сумки та кошики із бавовни, блокноти з переробленного паперу тощо. До хайпу долучились торгові мережі та пропонували придбати спеціальні сумки, щоб виключити використання пластику. ЗМІ постійно писали про цю ініціативу, а компанії, що виготовляли еко-продукцію, маркети отримали гарний піар.

Дослідження та прогнози

Журналістів цікавлять різні рейтинги, дослідження, прогнози, які тим чи іншим чином допомагають компаніям чи людям приймати певні рішення. Якщо у вас зовсім не має інфоприводів, проводьте дослідження. Але воно має бути цікавим та корисним, мати практичний характер. 

Рекомендуємо також
Верните клиентов после негатива! Ребрендинг как инфоповод для СМИ
19.11.2018 4916
Верните клиентов после негатива! Ребрендинг как инфоповод для СМИ
Маркетинговое исследование как инфоповод для статьи в СМИ
04.10.2018 5017
Маркетинговое исследование как инфоповод для статьи в СМИ

Полеміка: просто кажіть "Ні!"

Полеміка останнім часом є зразковим інфоприводом, який працює у 99% віпадків. Щоб створити такий інфопривід, вам достатньо знайти новину іншої компанії, наукової установи чи певного лідера думок на якусь цікави та актуальни тему та вступити з ним у відкриту полеміки. Наприклад, фахівець з блокчейн та криптовалюти запевняє, що вже через кілька місяців вартість біткойна збільшиться. Що робити ви? Звісно вступаєте в полеміку та кажете: "Ні, цього не буде, тому що..." ЗМІ будуть вдячні вам за альтернативну обгрунтовану думку.

Якщо досі не можете придумати інфопривід, то подивиться запити журналістів. Ваш коментарій у ЗМІ також гарний інфопривід та великий плюс у створенні іміджу. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9407

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!