Маркетинг та піар - це універсальні мови. Незалежно від того, який тип продукту або послуги пропонує бізнес, основоположний принцип залишається незмінним: досягти максимально можливої кількості переглядів, читання, видвідувань сайту з найбільшою кількістю результатів. Незалежно від того, чи йде мова про продажі або просто про освіту, створення єдиної й сильної ідеї бренду є ключовою частиною ініціалізації будь-якої успішної маркетингової та піар-стратегії.
Повідомлення бренду не обмежуються лише логотипом або слоганом. Обмін повідомленнями про бренди - це маркетингова концепція, яка повинна застосовуватися у всіх каналах комунікації, навіть усередині компанії.
Чому це так важливо? Тому що навіть щось настільки невинне, як «тон» фрагмента, може надати або зруйнувати його вплив. Давайте порівняємо, для прикладу. Прочитайте наступні два речення, які призначені для передачі одного і того ж повідомлення або концепції.
- Купуйте цей продукт зараз, перш ніж закінчиться час.
- Ви знаєте, що вам це потрібно. Купуйте цей продукт зараз, перш ніж пропустити!
Обидва наведених вище приклади досягають однієї і тієї ж мети: вони закликають читача до дії та створюють відчуття терміновості для цього. Але перша пропозиція виглядає трохи м'яко, чи не так? В цьому немає нічого поганого. Але таке повідомлення просто не потрапить на очі читачу або ж він його не побачить.
Друга пропозиція, в порівнянні з першою, більш "розмовна". Створюючи відчуття терміновості, повідомлення також допомагає визначити «больову точку» клієнта або страх втратити багато. Більш доброзичливий, більш привабливий тон другого речення, швидше за все, приверне більше уваги - і, як наслідок, продажу - ніж перше.
Тепер одна річ, яку слід враховувати при концептуалізації повідомлень бренду, - це цільова аудиторія. Не кожен бренд виграє від випадкового, бадьорого тону. Брендові менеджери та маркетологи повинні бути обережними та звертати увагу на те, що є відповідним повідомленням та тоном для їх бренду. Удар недоречним тоном може принести більше шкоди, ніж користі.
Тим не менш, одна річ, яка може бути досягнута незалежно від того, що приваблює емоції читача або потенційного клієнта. Незалежно від того, чи компанія рекламує маркетингові послуги або щось похмуре або намагається продати нову лінію косметики, емоційна привабливість може мати місце.
І також може бути корисно поглянути на будь-яку конкуренцію, щоб побачити, як їх бренд створює повідомлення, чи є вони цікавими та привабливими для потенційних клієнтів. Чи є можливість зробити щось краще або, принаймні, по-іншому? Чи є група людей, яка відчужується від повідомлень? Можливо, це шлях для нового бренду, щоб приєднатися до цих потенційних клієнтів.
Повідомлення бренду не повинні бути складними, але вони повинні бути в потрібному тоні. Звичайно, не всі споживачі будуть задоволені або залучені до кінцевого продукту, але час, необхідний для пошуку правильного тону, буде мати велике значення для успіху будь-якого бренду. Виділіть ресурси для правильного дослідження ринку і тестування, і результати окупляться в декілька разів.
Оригінал статті можна побачити тут. Deadline допомагає