Інформаційні технології у сучасному світі формують на сьогодні новий рівень комунікацій та зв’язків між країнами світу. Ці технології відбудували досить глобальну та впливову інфраструктуру, яка має здатність приникати практично в усі сфери міжнародного життя.
Роль медіа ресурсів у таких питаннях як зовнішня політика достатньо зросла. З’являються такі поняття як Твітер-дипломатія та цифрова дипломатія.
ЗМІ на сьогодні можуть не тільки оперативно акцентувати громадськість на важливих подіях, але й будувати нову реальність в міжнародних відносинах.
В Америці, наприклад, американська дипломатія і медіа ресурси об’єднані в одну структуру, аби в любий момент мати спроможність захистити імідж своєї держави. Ця структура досить у швидкий спосіб може зреагувати на недостовірну, або не бажану інформацію щодо Америки, по всьому світі.
Тобто Америка досить велику увагу приділяє іміджу своєї країни.
Тепер розглянемо відносини між дипломатами та ЗМІ.
Для чого посольству потрібні комунікації зі ЗМІ?
По-перше для того, щоб отримувати інформацію, безпосередньо від журналіста. По-друге, мати вплив на країну перебування. Чим кращі між ними взаємовідносини, тим успішніше працює посольство, якщо стосунки посольства зі ЗМІ навпаки, недружелюбні, а інколи навіть ворожі, тим важче посольству здобувати інформацію.
Звичайно, що важливішим рахуються комунікації та контакти дипломатів з редакторами та власниками найвпливовіших ЗМІ в країні перебування. На сьогодні, власник одного з видань може мати більше корисних політичних комунікацій, ніж саме посольство. Тому посольство може вчасно отримувати не тільки потрібну інформацію, але й можливість зустрітися з членами профільних міністерств, уряду та інше. ЗМІ мають пріоритетну роль в формуванні громадської думки, щодо іміджу країни на міжнародній арені. Вони являються головним постачальником інформації про національні традиції, культуру, економічні досягнення, інновацій, технологій та інших аспектах життєдіяльності країн світу.
Починаючи з 2015 року, за досить короткий час, варто досягти позитивних результатів в популяризації однієї із європейських країн, представлених в Україні. Завдяки особистим комунікаціям, було організовано для посольства декілька зустрічей на високому рівні, надруковані інтерв'ю посла в топових ЗМІ. Постійне висвітлення роботи посольства, культурних заходів, новин в економічних та наукових сферах, МЗС, дало позитивні результати. Відносини між цією державою та Україною значно покращилися. Загальна думка українського суспільства щодо цієї держави достатньо змінилася в позитивний бік. Посольство вибрало тактику дружніх стосунків з представниками ЗМІ. І це дає результати. Позитивний імідж країни гарантований.
Співпраця посольства з журналістами завжди є взаємовигідною, тому що збагачує (в інформаційному сенсі) як посольство, так і журналістів.
ЗМІ мають пріоритетну роль в формуванні громадської думки, щодо іміджу країни на міжнародній арені. Вони являються головним постачальником інформації про національні традиції, культуру, економічні досягнення, інновацій, технологій та інших аспектах життєдіяльності країн світу.
ТОВ "ПЕРСОНА-ГРАТА"
На сьогодні можна з впевненістю сказати, що ЗМІ мають досить потужний вплив на зовнішню політику. Вони можуть сприяти встановленню довірливих відносин між країнами, шляхом висвітлення позитивних новин, культурних подій, своєчасне інформування сторін про плани один одного. Не дарма ЗМІ називають одним із атрибутів «м’якої сили» в міжнародних відносинах.
Deadline допомагає