pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Як просувати молодіжні ініціативи без жодної гривні. Історія кейсу «Поліція майбутнього»

Як просувати молодіжні ініціативи без жодної гривні. Історія кейсу «Поліція майбутнього»

Приватна думка

Як просувати молодіжні ініціативи без жодної гривні. Історія кейсу «Поліція майбутнього»

05.06.2019 4829

Що важніше для ефективних піар-комунікацій: великий бюджет, який можна витрачати без обмежень, чи дружні зв'язки зі ЗМІ? Як піаритися без жодної гривні, розповідаємо на кейсі проекту "Я - поліція майбутнього".

Спiкер

Алёна Зикеева

Про автора:

Общественный деятель, успешный мотивационный бизнес-тренер, коуч. Основатель консалтингового агентства "Job search centre", Мотивационный Business клуб. Более 15 лет занимаюсь изучением и созданием мотивационных стратегий. Осуществляю консалтинг в сфере подбора, адаптации и мотивации персонала, бизнес-планирования, инициатив. Вдохновляю и расширяю границы возможного.

Ефективний піар завжди починається з формування довіри. Чим більше аудиторія та ЗМІ вам довіряють, тим більше шансів успішно залучити людей до вашої ініціативи, або ж спонукати до певних дій: покупка товарів чи послуг та інше.

Проект «Я - Поліція майбутнього» - молодіжна соціальна ініціатива, мета якої полягає у налагодженні  співпраці населення та поліції. Цей проект не мав донорів чи благодійників, не мав бюджетних грошей, за рахунок яких можна було б провести масштабну піар-кампанію. Тому довелось шукати інші шляхи. Першим кроком у цьому напрямку було створення дружніх зв'язків зі ЗМІ, постійні комунікації з редакціями газет та журналів, залучення до співпраці лідерів думок, використання можливостей соціальних мереж, а використання такого інструменту, як "сарафанного радіо". 

Головною аудиторією проекту були студенти-правознавці, завданням яких було:

  • збір первинних даних щодо рівня довіри населення до правоохоронців;
  • розробка та реалізація плану щодо збільшення довіри українців до поліції за рахунок проведення різноманітних заходів: тептральних вистав, що були показані у школах та ВНЗ, публікації в медіа, різноманітні флешмоби у соціальних мережах.

Цей проект не мав донорів чи благодійників, не мав бюджетних грошей, за рахунок яких можна було б провести масштабну піар-кампанію. Тому довелось шукати інші шляхи. Першим кроком у цьому напрямку було створення дружніх зв'язків зі ЗМІ,

Алёна Зикеева

Мотивационный Business клуб

frame src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?rel="nofollow" href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Falena.gorodetskaa%2Fposts%2F1986035638144765&width=500" width="500" height="784" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>
 Щоб зацікавити медійників, потрібно постійно шукати інші засоби передачі інформації: флешмоби, конкурси, майстер-класи. Такі заходи знаходять більш потужний відклик у ЗМІ. Для журналістів тема взаємодії поліції та населення та безпеки громади в цілому, також важлива. Тому потрібно залучати представників поліції, влади, ЗМІ, блогерів, лідерів думок, активістів, друзів і соціальних партнерів брати участь в заходах. Наприклад, проводити спільні заходи.

Якщо ваш проект підтримує різноманітна аудиторія, то скоріше за все ЗМІ самі почнуть налагоджувати з вами контакти. Вам більше не потрібно буде казати: «Напишіть про нас або наш проект». Ваші інформаційні прес-релізи, статті тощо журналісти будуть чекати з нетерпінням.

Який висновок потрібно зробити?

  1. Партнерство, відкритість та експерименти з форматами проведення заходів, виходячи за нерухомі рамки тільки однієї спрямованості проекту, часто призводять до приголомшливих результатів. Так,  ініціатива була націлена, в першу чергу, на молодь. Але, тримаючи очі широко відкритими, можна побачити додаткові потреби з боку інших аудиторій і можливості для розвитку.
  2. Важливо те, що остаточний результат - це зовсім не публікації в ЗМІ. Ефект - зав'язані знайомства, продуктивні зв'язки, інвестиції в лояльність до проекту, його команди і репутація організації, що дає  змогу досягати більш амбіційних цілей.

Як отримати публікації без грошей. Чек-ліст для піарника

  1. Будьте дійсно корисні людям. Вирішуйте конкретні реальні проблеми або пропонуйте корисні речі, які відповідають вашим особистим цінностям. Будьте щирим і відвертим;
  2. Покажіть ваші досягнення. Що ви вже зробили і що робите кожен день на шляху до своєї мети.
  3. Дайте відповідь собі: "Чому люди, до яких ви звертаєтеся, можуть вам допомогти?"
  4. Будьте відкриті до пропозицій, питань і критики, з боку людей - навіть якщо вони не ваша ЦА
  5. Будьте щедрими. Діліться інформацією, робіть вигідні пропозиції чи подарунки  (доречі, тренінги та зустрічі в Мотиваційному клубі безкоштовні), але не дозволяйте відчувати «належними» вам;
  6. Покажіть свободу дій людям, яких ви залучаєте до проекту;
  7. Заведіть файл з контактами лідерів думок, блогерів, ЗМІ та активістів. Записуйте туди також номери та профілі  друзів в соціальних мережах.
  8. Підтримуйте  зв'язок та вибудовуйте особисті відносини - ваші контакти можуть здорово допомогти.

Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8748

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!