pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Ваш бізнес ближче до банкрутства ніж до успіху? 11 дій які точно не хочуть інвестори стартапів або МСБ

Ваш бізнес ближче до банкрутства ніж до успіху? 11 дій які точно не хочуть інвестори стартапів або МСБ

Уроки піар

Ваш бізнес ближче до банкрутства ніж до успіху? 11 дій які точно не хочуть інвестори стартапів або МСБ

23.04.2019 4648

Якщо малий бізнес зазнає невдачу, то це є наслідком кількох помилок, однією з яких є відсутність зовнішніх комунікацій. Чи замислювалися ви про деякі  уявлення, які можуть підштовхнути ваш молодий бізнес ближче до банкрутства, ніж до успіху?

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Збір грошей для нових підприємств - це навик, який краще залишити іншим фахівцям, а розумні, агресивні комунікації - ні.. 

Як підприємець, ви не можете покладатися на своє джерело фінансування, щоб створити широку громадську популярність, якої потребує ваш бізнес, щоб вижити. В ідеалі, починаючи з першого дня, ви повинні взяти на себе ініціативу в цих життєво важливих зусиллях, приймаючи той факт, що хороші результати досягаються лише після ретельного планування і реалізації реалістичною і працездатною стратегії зв'язків з громадськістю.

Перш ніж ви досягнете реального зростання і процвітання, ваша цільова аудиторія повинна не тільки усвідомити, що ваша компанія існує, вона повинна бути мотивована на вжиття заходів. Це можна отримати тільке після реалізації добре спланованої програми зі зв'язків з громадськістю, яка може досягти, переконати і підштовхнути ці аудиторії до дії.

Маються увазі не тільки ваші потенційні покупці. Інші цільові аудиторії також потребують уваги,  наприклад, співробітники, жителі та лідери спільноти, профспілки, постачальники та активісти. Іншими словами, у вас будуть якісь стосунки з внутрішньою і зовнішньою аудиторією, хочете ви цього чи ні!

В основі всього цього лежить проста банальність, яку ми всі знаємо, але схильні забувати: люди діють, виходячи зі свого сприйняття фактів. Якщо власник малого бізнесу повинен вплинути на ці уявлення, він повинен швидко і ефективно впоратися з ними.

Таким чином, питання до вас, міс або містер Малий бізнес, полягає в тому, чи замислювалися ви про деякі  уявлення, які можуть підштовхнути ваш молодий бізнес ближче до банкрутства, ніж до успіху? Сприйняття, якщо його залишити без догляду, цілком може призвести до дій, які суперечать тим, які ви і ваш інвестор можете бажати?

Наприклад:

  1. Якщо потенційні клієнти не знають про ваш продукт або послугу, ви не отримаєте їх в якості клієнтів.
  2. І якщо ці клієнти не будуть переконані в цінності вашого продукту або послуги, ви їх можете втратити.
  3. Якщо співробітники вважають, що ви не дбаєте про них, продуктивність знижується.
  4. Якщо представник меншини вважає, що ви дискримінуєте, коли ви цього не робите, може виникнути безліч непотрібних проблем.
  5. Якщо мешканці спільноти не вважають ваш бізнес хорошим місцем для роботи, у вас є проблеми з наймом і утриманням співробітників.
  6. Якщо страхові компанії сприймають вас як серйозний ризик, вони не забезпечують необхідне покриття для бізнесу.
  7. Якщо журналісти з підозрою ставляться до ваших мотивів, і ви не переконаєте їх у зворотному, ви отримаєте погані публікації.
  8. Якщо ділові люди вірять тому, що говорять деякі конкуренти про вашу фірму, то таке спільне підприємство, якого ви так сильно бажаєте, може не вийти.
  9. І, як ваш бізнес може зростати, якщо державні регулюючі органи вважають, що ваші продукти не зовсім безпечні.
  10. Якщо законодавці не знають про вашу думку або не вірять вам, це призведе до небажаних норм.
  11. І коли ви стаєте досить великими, щоб стати публічною компанією, якщо аналітики з безпеки вважають, що ви не можете керувати своєю компанією, вони не будуть рекомендувати вашу компанію інвесторам.

 

Очевидно, що малі підприємства мають обмежені ресурси, щоб повноцінно займатися зовнішніми комунікаціями, але це робити потрібно. Незважаючи на витрати, ви повинні залучити консультантів чи піар-фахівців для реалізації інформаційної кампанії. 

Разом з професіоналами ви можете рухатися в цьому напрямку: 

По-перше, оцініть вашу зовнішню аудиторію, як значущу. Зробій таку ієрархію цільових аудиторій:

  • Клієнти; 
  • Клієнти у перспективі;  
  • Працівники;  
  • ФаховіЗМІ;  
  • Ділове співтовариство;
  • Лідери спільноти;

По-друге, якщо дозволяє час, спілкуйтеся з членами кожної аудиторії і записуйте їх враження про ваш бізнес, особливо у проблемних місцях.

Втретє, підготуйте індивідуальні повідомлення, які не тільки надають докладну інформацію про ваш продукт та його якості, різноманітность послуг, але й вирішують проблеми, що виникли в ході бесід. 

Вчетверте, розглянемо найбільш ефективні способи передачі кожного повідомлення кожній аудиторії. Це може включати в себе прості зустрічі, брифінги, випуски новин, обіди з оголошеннями новин, інтерв'ю із засобами масової інформації, екскурсії по об'єкту, спеціальні рекламні заходи, брошури і різні інші способи комунікації.

Як ви дізнаєтеся, що ваші зусилля змінюють сприйняття на краще? З часом ви повинні помітити підвищення обізнаності про ваш бізнес, особливо про те, як він працює на ринку; підвищена сприйнятливість до ваших повідомлень з боку клієнтів; зростаюче суспільне сприйняття ролі, яку ваш бізнес відіграє у своїй галузі і в суспільстві; і, звичайно, зростаюче число перспектив.

Такі результати відстежуються шляхом регулярного спілкування з людьми з кожної вашої ключової аудиторії, моніторингу друкованих та радіомовних ЗМІ на предмет згадки ваших повідомлень або точок зору, а також взаємодії з ключовими клієнтами та потенційними клієнтами. 

Пам'ятайте, що поставлено на карту - ніщо інше, як зростання бізнесу! 

Отже, слідкуйте за тим, що є найважливішим, і пам'ятайте, що люди у вашій спільноті або області маркетингу ведуть себе як всі інші - вони вживають заходів, виходячи з їх сприйняття фактів, які вони чують про вас і ваш бізнес.

Переклад здійснено Deadline.com.ua, Орігінал статті можно побачити тут. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8022

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!