pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Як переконати керівника стати медійною особистістю

Як переконати керівника стати медійною особистістю

Уроки піар

Як переконати керівника стати медійною особистістю

21.03.2019 4761

Для формування іміджу компанії, просуванні її на ринку необхідна активна медійна позиція керівництва. Головний менеджер повинен постійно з'являтися у ЗМІ, виступати з коментарями чи інтерв'ю на телебаченні чи на публічних заходах.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Для формування іміджу компанії, просуванні її на ринку необхідна активна медійна позиція керівництва. Головний менеджер повинен постійно з'являтися у ЗМІ, виступати з коментарями чи інтерв'ю на телебаченні чи на публічних заходах. Якщо керівник не готов до цього, розповідаємо як переконати директора стати медійною особистістю.


Головним трендом піар-комунікацій, як для сектора В2В, так й для сектора В2С, залишається "людське обличчя". Партнери, покупці й інвестори не бажають спілкуватися з логотипом чи слоганом, якими б вдалими вони не були. Їм важливо мати комунікації з певною людиною, керівником, який здатен приймати рішення щодо розвитку компанії, розширення партнерської мережі. 

Першим кроком до встановлення партнерських відносин між компанією та цільовою аудиторію є обізнанність. Можете бути впевнені, що перед тим, як підписати важливу угоду, партнер  може піти у Google  та подивитись, що про вас кажуть та пишуть.  Отже, публікації в ЗМІ, інтернеті та рівні державної влади дуже важливі для розвитку компанії й доверяти їх потрібно фахівцям.Украинский

Ми зібрали для вас ТОП-5 переконань на користь публічності першого керівника. Покажіть їх директору та нарешті переконайте його виступити з інтерв'ю у ЗМІ.

Довіра аудиторії

Якщо інвестори, представники банків, керівники партнерських структур знають про вас, то рівень довіри, до вас, як особистості, й вашої компанії значно зростає. Розглянемо це на прикладі роботи Дональда Трампа ще до того, як він став президентом США. У самому початку своєї кар'єри Дональд Трамп ніяк не міг отримати гроші на покупку землі для будівництва готелю. Більш сотні банків відмовили йому у цьому. Й що зробив Трамп? Він почав працювати над власним іміджем: спілкуватися зі ЗМІ, виступати з тренингами та майстер-класами, вести власні колонки у журналах. Як на це зреагувала громадськість? Банки самі почали телефонувати та пропонувати кредити. Ось у чому вся сила піару та публічності. 

Вага повідомлення

Ваша компанія розробила унікальний продукт, створила нову послугу тощо? Ви збираете прес-конференцію, й на всі запитання журналістів відповідає прес-секретар. Вважайте це холостим пострілом, ажде довіра та вага повідомлення прес-секретаря значно нижча, ніж заява менеджера. У більшості випадків комунікувати зі ЗМІ повинен саме перший керівник, щоб надати своїм словам ваги. А прес-секретар може виконувати вторинні завдання: збирати ЗМІ, контролювати виходи публікацій, тощо.

Боротьба з кризами

Сильний, впевнений лідер - це такий рятувальний жилет для компанії. Коли організація переживає кризу, імідж та позиція керівника може стати вирішальною. Наприклад, Стів Джобс. Його компаній Apple переживала декілька глибоких криз, й завжди знаходила вихід, тому що Джобс запевняв, що вирішення буде знайдено. 

                            

Розвиток компанії є невід'ємним від розвитку керівника

Якщо засновник чи генеральний директор знаходяться у постійному розвитку, вчаться новому то відкрито кажуть про це, то аудиторія на психологічному рівні пов'язує розвиток людини з розвитком компанії. Ось, наприклад, Білл Гейтс. Він відкрито каже, що читає у рік по 200-300 книжок та складає списки рекомендованої літератури, які викладує на сайті. Що роблять читачі? Миттєво йдуть на сайт, шукають книжки, а у цей час знайомляться з продукцією компанії. Тим же прийомом користується американська модель та актриса Кейт Аптон. Щоденно вона викладує фотографії з корисною їжею, що готовить власноруч. У кожному повідомленні Кейт каже, що рецепти її блюд доступні на її сайті. Люди здійснюють переход у пошуках рецептів й натикаються на величезну рекламу, що Кейт вже продає готові блюда за рецептами, тому вам не потрібно витрачати час на пошук продуктів та приготування. Готову їжу вам доставлять додому. Звісно, що відвідувачі сайту Аптон одразу покупають готові блюда.

Розмова на рівних

Якщо ваша компанія працює у висококонкурентній ніші, то саме імідж першого керівника, його публічність може сприяти перемозі у конкурентній війні. Припустимо, що на публічному заході виступають п'ять експертів, що працюють в одній ніші. Вони намагаються переконати інвесторів в успішності проекту. Від імені чотирьох компаній виступають прес-секретарі, а від п'ятої - генеральний директор, який здатен відповісти абсолютно на всі питання, прийняти рішення саме зараз та тут. Як ви гадаєте, кому інвестори віддадуть перевагу? Відповідь очевидна.

Отже, публічність першого керівника - це не забаганка піар-фахівців, а реальна потреба для розвитку компанії. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8026

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!