pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Новина > Ринок PR зростатиме з 10 до 30% а це близько 350-400 мільйонів гривень (прогноз)
Ринок PR зростатиме з 10 до 30% а це близько 350-400 мільйонів гривень (прогноз)
Новина

Ринок PR зростатиме з 10 до 30% а це близько 350-400 мільйонів гривень (прогноз)

Цього року рекламодавці нарощуватимуть інвестиції у різноманітні комунікаційні канали. Однак, динаміка знижуватиметься. Минулими роками ринок розвивався стрімкіше, адже все ще відновлювався після кризи і з початку війни. Але наступними роками ефект попиту стихає і збільшення інвестицій все більше корелюватиме з економічними реаліями.

17.03.2018 10:40 Фото: by jcomp / Freepik
Автор:

Ринок PR зростатиме з 10 до 30% а це близько 350-400 мільйонів гривень (прогноз)

За звітами  експертів, об’єм ринку 2017 року становить 325 мільйонів гривень Лідируватиме  у прирості компанія Digital. 

Цього року рекламодавці нарощуватимуть інвестиції у різноманітні комунікаційні канали. Однак, динаміка знижуватиметься. Минулими роками ринок розвивався стрімкіше, адже все ще відновлювався після кризи і з початку війни. Але наступними роками ефект попиту стихає і збільшення інвестицій все більше корелюватиме з  економічними реаліями.

До того ж президентські вибори досить активізують ринок PR-послуг. Поруч із ринком paid media  він зросте у передвиборчий та виборчий час на 30% .

Найпопулярніші  інструменти

Як зазначає піар-технолог Олександр Скрипченко, найчастіше звертаються за генеруванням ідеї бажаної PR-активності, адже фахівці з комунікацій  більше операціоністи ніж ідеологи. Відтак найдорожчий продукт - саме ідея. Її унікальність визначає чи сприйметься комунікація з комфортом для цільових аудиторій і чи досягне вона своєї цілі.

Засобів, які використовують агенції у щоденній роботі чимало. Найчастіше застосовують прес-релізи, анонси, пост-матеріали, моніторинги ЗМІ й соцмерж з якоїсь тематики, працюють зі спікерами, організовують акції для кореспондентів, співпрацюють з корпоративними сайтами, а також з  соцмережами. 

Перешкоди ж можуть виникнути на будь-якому етапі праці чи ситуації. Основне вірно використовувати свій досвід та знання. При ваганнях варто порадитись із колегами. 

На другому місці у списку замовлень посідає технологія step-by-step. А саме реалізація  PR-активності з досягненням попередніх проміжних та кінцевого KPI.

Відбиття інформаційних атак, яке знаходиться на третьому місці, потребує спеціальних знань та професійної інтуїції. За інформацією піар-технологів, найчастіше звертаються роздрібні мережі, які продають продукти, а також приватні клініки. Оскільки у вищезазначених випадках йдеться про вплив на здоров”я споживача. Що у свою чергу - топ тема з погляду репутаційних криз. Окрім цього, побільшало запитів від компаній, успіх у яких залежить від думки аудиторії. До прикладу сфера альтернативної енергетики чи навчання закордоном.

Ринок PR переформовується та набирає обертів, а відтак змінюється рефлексуючи на теперішню ситуацію. Ще три роки тому майже ніхто не співпрацював із лідерами думок й не проштовхував через ці контакти свої послуги та товари, вважає керуючий партнер Arena/Media Expert, експерт зі страткому ГО “Інформаційна Безпека” Тетяна Попова. 

А тому така ситуація не викликала довіри у компаній, тим паче у загальновідомих брендів. Тепер  же нативне комунікування через інфлюенсерів найпопулярніший спосіб просування своїх послуг.

Приріст у сегменті особливо не зменшиться. Оскільки у сферах  digital та видніється значний попит, круг PR  в загальному триматиметься на такому ж рівні. Можливий невеликий прибуток завдяки цим сегментам. 

Щосезону комунікаційні школи ведуть курси з підвищення кваліфікації для молодих піарщиків, а тому попит є і він щороку росте. 

Чим більш вагомим стає фактор громадської оцінки бізнесу  від зовнішніх атрибутів до персони власника - тим відомішим стає професія піарника. Адже це варіювання громадської думки в інтересах замовника чи працедавця. Між тим запит на піар-менеджерів на різноманітних ринках поки не до кінця чіткий і зрозумілий, бо голови компаній вважають, що з промоцією справляться рекламні менеджери чи маркетологи.

Ця думка невірна, адже рекламники думають якнайбільше продати споживачу, замість того щоб перевести споживача у лави фанатів торгової марки. Піарник не шукає «золоті яйця», а народжує і виховує «золотоносну курку».  А от щодо трендованості чи то популярності самої професії, то тут можна говорити про успіх. Бо чи не кожна компанія із різних сфер влаштовує у свій колектив піарника. Вже тут можна сказати, що професія популярна на ринку праці. 

З більш ніж 1,2 мільйона компаній лише десять відсотків мають у  штаті фахівця з PR. Зараз у місяць публікується до півтори сотні вакансій для PR-фахівців. 

Чисельність піарників щороку збільшується. Проте до сих пір  не вистачає кваліфікованих спеціалістів. 

Попри кількість випускників ВУЗів, є чимало підготовчих комунікаційних курсів та шкіл, які проводять короткострокові та багатоденні курси з PRу. Якість спеціалістів на ринку зростає і кожен фахівець має стежити за останніми трендами у сфері, а також змінами й новинами у світі. Нові здобутки та знання – запорука успіху та розвиток своїх проесійних здібностей у системі. Аби досягнути бажаного результату варто проходити лекції і семінари від провідних фахівців з уже здобутими кейсами. 

Саме для передання PR-експертам напрацювань і цікавих кейсів створений медіа-блог Deadline.com.ua. Тут фахівці діляться різноманітними аспектами роботи. Починаючи від проведення ребрендинга до протидії тролінгу. Чимало нової інформациї можна дізнатися, не кажучи вже про збільшення особистого досвіду. Ціна за фахівця напряму пов'язана із його профілем та компетенцією.
 

Якщо у вас залишилися питання по матеріалу або виникли додаткові питання, поділіться з нами! Щоб запропонувати нову тему для блогу - напишіть на contact@deadline.com.ua. 

Щоб читати нас у Фейсбук, натисніть сюди.

 

Безкоштовнi Уроки PR Поштою

Рекомендації та цікаві кейси на тему піару та медiа для бізнесу і окремих фахiвцiв

Как попасть на TV: 3 проверенных способа
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Как заявить о себе на телевидении: 3 простых шага к эфиру.

19.06.2018 12:45
Ньюcлеттер для СМИ: как правильно составить
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Как правильно подготовить информационный бюллетень для СМИ.

18.06.2018 14:20
Как подготовить спикера к публичному выступлению в СМИ
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Как избежать “ляпов” во время публичного выступления и эффектно представить свои идеи аудитории

14.06.2018 12:50
Кризис жанра: о чем писать современному журналисту
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Что делать, когда редактор требует материал в следующий номер, а идей для статьи совсем нет? В конце статьи подсказка!

12.06.2018 16:03
Бесплатные стажировки для журналистов в мире
Порада
Автор: Карина Крупенченкова

Крупнейшие мировые медиа-компании приглашают украинских журналистов пройти бесплатные стажировки.

06.06.2018 12:54
Вверх по лестнице, идущей вниз. 5 страхов, которые мешают пиарщику продвигаться по карьерной лестнице
Порада
Автор: Оксана Голышева

Знакомьтесь, это PR-менеджер крупной компании. На работе он всегда вежлив, улыбчив и старается произвести приятное впечатление в светском общении. Его работа также всегда на виду: ежедневные встречи с собственником или директором компании, планерки и отчеты со всеми возможными видами KPI. Он не может просто «отсидеться» в дальнем кабинете – ему надо показывать результаты.

02.05.2018 10:31
Показати ще