pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > PR на стороні. 15 плюсів і 2 мінуси при аутсорсингу послуг

PR на стороні. 15 плюсів і 2 мінуси при аутсорсингу послуг

Уроки піар

PR на стороні. 15 плюсів і 2 мінуси при аутсорсингу послуг

19.02.2019 4344

Розвиток бізнесу потребує суцільної уваги керівника та менеджерів. Так керуючому складу компанії краще займатися стратегічними та економічними питаннями діяльності організації, а всі інші функції можуть бути передані на аутсорсинг.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. С 2017 веду блог на ресурсе Deadline. Буду рада новым интересным спикерам.

На кінець 2018 року майже 60% компаній Америки передали непрофільні функції на аутсорсинг. Цей показник в країнах Європи складає 70%, а в Росії - 40%. В Україні близько 35% компаній вивели на аутсорс такі функції, як PR та маркетинг, підбір персоналу, юридичні послуги. До 2025 року більш половини всіх українських компаній будуть активно залучати підрядників до виконання непрофільних складних функцій. Перше місце у списку завдань, які мають бути передані на аутсорсинг, посідають зовнішні комунікації, й ось чому.

Ефективний піар  - це не випадковість, а постійна робота. Тільки 10% компаній мають у штаті піар-фахівця, а то й цілий підрозділ. Як і в інших сферах,  гарному піарнику потрібен досвід, який найчастіше можна отримати згодом. 

В цілому аутсорсинг має на увазі передачу деяких процесів чи виробничих функцій підряднику. Наприклад юридичні, бухгалтерські послуги, транспортні та багато іншого, в т.ч. і PR. Аутсорсинг дозволяє отримати 2-3 фахівців одразу за ціною одного штатного працівника мовою бухгалтерії та фінансів. Економія створюється завдяки росту ефективності роботи аутсорсингу (праця зі звітами) та скороченням податкових та інших витрат таких як соціальний пакет, обладнання, час на навчання персоналу. 

Іноді все, що потрібно - це досвідчений керівник. У компанії вже може існувати своя команда, що складається з PR-менеджера, дизайнера і т.д., але немає людини, яка могла б скласти стратегію PR-просування і стежити за її виконанням. Запрошений PR-директор зазвичай є менеджером високого класу з великим досвідом сфері PR, який вибудовує всю роботу відділу у компанії, на вашій території. Тут плюсом виступає додатково вже не економія на співробітниках, а підвищення ефективності та продуктивності праці. 

Чому кмітливі бізнесмени все частіше віддають функції зовнішніх комунікацій підрядникам? На це існує декілька аргументів:

  • піар-агенція виконує замовлення якісніше та чітко у строк, адже існують певні KPI;
  • підрядники мають свої бази ЗМІ, лідерів думок, тому можуть працювати з першого дня співробітництва. Їм не потрібен час на те, щоб зібрати базу даних, побудувати відносини з журналістами;
  • підрядники залучають для виконання замовлення й інших контрагентів, тому робота робиться більш якісно;
  • гарні піар-компанії завжди працюють на основі угоди про нерозголошення інформації, тому замовник може бути впевненим, що всі дані, які він передав виконавцю, будуть надійно сбережені, чого не можна сказати про штатного піарника;
  • піар-агенція - це перш за все команда, тому хвороба або прокрастинація одного члену команди не зможе суттєво впливати на весь процес. Якщо в штаті компанії є лише один піар-фахівець, то його відсутність стане помітною, особливо під час виникнення репутаційної кризи.

                            

Безперечно, аутсорсинг PR-відділу може мати і ряд мінусів. Найбільшим з них є небезпека того, що стороння PR-служба погано орієнтується в сфері діяльності вашої компанії. Від цього, здається, буде страждати і швидкість реакції на зовнішні виклики і загальний імідж на ринку. Але цього можна уникнути, уважно підходячи до вибору PR-агенції і не довіряючи яскравій рекламі і неперевіреним фахівцям.

Варто замислитися про послуги піару зі ЗМІ, коли:

  1. У компанії досі не сформована комунікаційна стратегія. Ви не знаєте, як позіціонувати компанію на ринку, на які якості товару чи організації робити акцент у ЗМІ
  2. Окремі персони або бренд кілька раз вже стикалися з інформаційними атаками (на вас напали з критикою) або ЗМІ пишуть не те, що потрібно
  3. Бізнес готується до продажу й ви не хочети віддати його за бесцін. Вірно реалізована PR-кампанія взмозі підняти вартість компанії у декілька разів. Відомі бренди завжди коштують дорожче
  4. Ви давно мрієте опинитися на сторінках кращих видань, але ваш піарник не може пробити глуху стіну редакційного колективу чи не розуміє з чого почати
  5. Ви постійно платите за розміщення реклами у ЗМІ, хочете дізнатися як отримувати статті в ЗМІ безкоштовно

Зараз, коли у відкритому доступі знаходиться великий обсяг інформації, знайти відгуки на агентство, кейси, список клієнтів не складе труднощів. Що стосується фінансової сторони, то в середньому ціни на PR-аутсорсинг в Україні починаються від 80 тысяч гривень на місяць (3000 долларів США), але варіюються в більшу або меншу сторону в залежності від обраного типу аутсорсингу. Це не багато, тим більше якщо врахувати, що за ці гроші ви отримаєте цілий штат професіоналів своєї справи.

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

Одже, передача функцій зовнішніх комунікацій на аутсорсинг - це вірне рішення бізнесу, але треба дуже уважно обирати підрядників, довіряти побудову іміджу лише професіоналам. Адже, 20-30% вартості бізнесу складає саме вартість бренду, його відомість й популярність на ринку.

А поки подивіться відкриті запити медіа, можна вже зараз отримати  2-5 статей у ЗМІ безкоштовно. 

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 5681

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!