pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Все сухо та лаконічно. Пишемо «чіпляючий» прес-анонс для ЗМІ

Все сухо та лаконічно. Пишемо «чіпляючий» прес-анонс для ЗМІ

Уроки піар

Все сухо та лаконічно. Пишемо «чіпляючий» прес-анонс для ЗМІ

24.09.2019 4564

Хочете розповісти про свою подію у пресі? Редакція Deadline підготувала поради, як написати новину з користю для всіх.

Спiкер

Анастасія Олексюк

Про автора:

Працювала репортеркою на телеканалі UA:Суспільне, інтерв’юеркою в онлайн-виданні Марічка News, кореспонденткою на сайті Ostroh.info. Учасниця міжнародних та всеукраїнських журналістських і культурних проектів. З 2017 року PR-менеджерка всеукраїнського літературно-перекладацького фестивалю TRANSLATORIUM. З серпня цього року - редакторка Deadline.com.ua.

Прес-анонс допоможе розповісти важливу для вашого бренду чи компанії подію через ЗМІ. У такому матеріалі зібрана найважливіша інформація: хто, що, коли, для чого і як. Головне — залишити у тексті таємниці, щоб більше зацікавити ЗМІ та їх читачів.

Для ЗМІ, як для себе

Прес-анонс — це текст-запрошення. Тому, чим більше медіа текст опублікують, тим більше шансів, що про вас дізнаються. Перше, на що читач звертає увагу у тексті — заголовок. Він повинен “зачепити” читача та змусити його витратити час для цього тексту. У заголовку важливо зібрати своєрідні “ключі” всього тексту та поєднати між собою. Робота, насправді, не з легких.  Для кращої пошукової конверсії у Google використовуйте у заголовку назву івенту чи компанії. 

Прес-анонс, як і прес-реліз потрібно писати у газетному стилі. Тобто, не використовувати уособлення. Все сухо та лаконічно. Намагатись впорядковувати інформацію короткими реченнями. Без перевантаження деталями. Найчастіше, написаний вами ж текст потрапляє у видання без переробки, оскільки у ЗМІ на це немає часу. 

via GIPHY

Структура прес-анонсу: 

  • Заголовок; 
  • Лід: декілька речень про ключові моменти події; 
  • Основа інформація: імена запрошених гостей, короткий опис програми івенту, тощо.
  • Коментар організатора допомагають якомога яскравіше розкрити тему;
  • Уточнення деталей: дата, час, місце, наявність реєстрації для ЗМІ, посилання на соціальні мережі та сайт; 
  • Контакти особи, що несе відповідальність за подію. 

Та перш ніж надсилати лист із проханням публікації переконайтесь, що ви самі (як незалежний читач) змогли б такий текст прочитати. 

Оформлення прес-анонсу 

Після написання тексту перевірте його на наявність граматичних та семантичних помилок. Якщо у тексті є цитата — виділіть її курсивними шрифтом та підпишіть ім’я та посаду спікера.

Увесь текст повинен візуальни розбитий по-абзацам. Заголовк та лід краще виділити окремим шрифтом. І так, пам’ятайте, що шрифт повинен бути однаковим.

Розмір прес-анонсу повинен не перевищувати 2 аркушів. А сам документ найкраще відправляти у форматі WORD. 

Помилки у розсилці

via GIPHY


Журналісти у більшості випадків ігнорують повідомлення на пошті, що в темі мають схожі на спам заголовки. Пишіть конкретну назву, наприклад: «Івент для власників бізнесу…. » або «Набір журналістів на стажування». Хороший прес-анонс потребує супровідного листа. Він коротко описує ваш текст та закликає журналістів до публікації. Крім того, в листі потрібно залишати фото до матеріалу та контакти для уточнення інформації. А якщо пощастить, — для повноцінного журналістського матеріалу.

Радимо надсилати прес-анонс декількома мовами за тиждень до події. Це збільшує шанси на поширення інформації, оскільки ЗМІ можуть опублікувати матеріал за декілька днів після вашого листа. Якщо сумніваєтесь у власних силах — пишіть нам. Deadline допомагає
 

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9470

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!