pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > > Perfect PR із Наталією Улинець: виходьте першими з інформацією
Perfect PR із Наталією Улинець: виходьте першими з інформацією

Perfect PR із Наталією Улинець: виходьте першими з інформацією

Директор та засновник Агенції публічних комунікацій Perfect PR Наталія Улинець у медіа бізнесі понад 10 років прогнозує позитивні зміни для ЗМІ протягом наступних 5 років в Україні. Які саме – редактори Deadline з’ясували та записали.

18.05.2018 10:55 Фото: by Jannoon028 / Freepik
Автор:

Perfect PR із Наталією Улинець: виходьте першими з інформацією

Директор та засновник Агенції публічних комунікацій Perfect PR Наталія Улинець у медіа бізнесі понад 10 років прогнозує позитивні зміни для ЗМІ протягом наступних 5 років в Україні. Це практично факт, що за останні роки ЗМІ дуже діджиталізувалися і зайняли активне місце на медіаринку. А ті медіа, що не змінилися, - “померли”. Говорячи про зміни, варто сказати про технічні виклики і медійні виклики - це виклики форматні, які постали безпосередньо перед редакціями. Основна зміна, яку зараз намагаються переслідувати рейтингові ЗМІ, це ставка на візуальну подачу інформації - цифровий фото- та відеоконтент. Але, разом з тим, класичні формати - інформаційні повідомлення, аналітичні матеріали - нікуди не зникнуть. Алей, в той же час, на думку Наталії, класичні жанри, які тримають і найближчими роками будуть тримати увагу читачів.


Про подачу інформації

«Як на мене, вона не так змінилася, як просто вдосконалилася. Сьогодні редакції відходять від великих текстів на користь до фото-, відеорепортажів, стрімів, тізерів. У конкурентному середовищі важливо дотримуватися двох принципів - або першим виходити з інформацією, або подавати її не так, як інші. Ті медіа, що надають перевагу візуальному контенту, формату фото-, відео-, перебувають у виграші, на відміну від тих, які послуговуються тільки текстовими матеріалами. Один із викликів перед ЗМІ - це вже не просто оперативність, а подача інформації у форматі “тут і зараз” завдяки прямим трансляціям, висвітленню подій без монтажу і без постановок».

Як залучити й утримати аудиторію? Якісним контентом. І крапка

Про вплив соціальних мереж

«Я б сказала, що соціальні мережі доповнили ЗМІ і стали для них певним викликом, адже зараз кожен, хто має сторінку у соцмережі, вважає, що може бути сам собі медіа. Але все ж таки соціальні мережі для ЗМІ - це передусім спосіб дистрибуції і ретрансляції. Зараз активно побутує думка, що соціальні мережі можуть замінити ЗМІ, але це не так, і цей тренд відійде дуже швидко. Адже ми все більше переконуємося, що соціальні медіа є радше тими майданчиками, які тільки формують і провокують інформаційні шуми, а якісні, рейтингові медіа працюють за принципом об’єктивності та підтвердження інформації, чого, звісно, немає в соціальних медіа. Тобто якоюсь мірою соціальні мережі доповнюють медіа, допомагаючи їм ретранслювати свій контент, а якоюсь мірою - провокують інформаційні шуми, на які медіа теж повинні зважати. Дуже часто інформація в соціальних медіа може слугувати хорошим інфоприводом чи хорошим джерелом для підготовки серйозних матеріалів, розслідувань, джерелом інформації, яка провокує журналіста порушити ту чи іншу тему». 

Розвиток і вихід на вищі щаблі, зміна мислення медіаменеджерів, а відповідно - комерціалізація ЗМІ і їхня незалежність. Це мій особистий позитивний прогноз.  

Про шлях до успіху в ЗМІ

«Щоб досягти максимальних результатів, треба працювати відповідно до бізнес-плану і відповідно до бізнес-стратегії. Якщо в медіа немає цих складових, немає бізнес-підходу - це медіа буде неуспішним. Воно буде просто майданчиком, який висвітлює точку зору того чи іншого інвестора, політика, бізнесу. Якщо медіаменеджери перестануть «сидіти» на грошових дотаціях у власників медіа, як наркозалежні «на голці», а почнуть змінювати внутрішні і зовнішні адміністративні підходи у редакціях, підвищать свою самооцінку і медіаерудицію, то зміниться і сам медіаресурс. Особливо це стосується регіональних медіа. Особисто у мене щодо них дуже позитивний прогноз. Тобто чим вища комерційність медіа, тим вища його успішність. А над комерційністю треба працювати бізнес-підходами».  

Про пошуки талановитих журналістів

«Зараз є дуже багато якісних освітніх програм для журналістів і для редакцій, відкрито дуже багато навчальних можливостей. І журналіст, як і будь-який фахівець з іншої сфери, повинен постійно вчитися, адже з’являються нові тренди і потреби аудиторії у нових форматах інформації. Медіа діджиталізується, причому виклик для журналіста ХХІ століття - бути не просто журналістом, а ще й контент-менеджером, розуміти медіаменеджемнт. Тобто він повинен універсалізуватися - в будь-який момент взяти камеру або подати свій медіапроект у форматі, наприклад, мультимедійного лонгріду. Журналіст повинен розвиватися. 

Як залучити й утримати аудиторію? Якісним контентом. І крапка».  


Якщо у вас залишилися питання по матеріалу або виникли додаткові питання, поділіться з нами! Щоб запропонувати нову тему для блогу - напишіть на contact@deadline.com.ua. Щоб читати нас у Фейсбук, натисніть сюди.

                                                  

Наталія Улинець
Наталія Улинець

Засновник та директор Агенції публічних комунікацій Perfect PR. Співвласник, керівник ІА Дивись.info. У медіабізнесі - понад 10 років. 

Безкоштовнi Уроки PR Поштою

Рекомендації та цікаві кейси на тему піару та медiа для бізнесу і окремих фахiвцiв

Документальная журналистика в Украине
Порада
Автор: Сергій Цигіпа

Состояние и перспективы документальной журналистики в Украине.

11.12.2018 12:03
Саакашвили открестился от программы
Новина
Автор: Карина Крупенченкова

Новый ведущий просит срочно перемонтировать первый выпуск передачи или уйдет в отставку.

11.12.2018 09:36
Телегруппы согласовали общие правила освещения участия детей в вооруженных конфликтах
Новина
Автор: Карина Крупенченкова

Это уже третий саморегулируемых документ, направленный на защиту детей от вредоносного контента.

11.12.2018 09:20
Нужен ли YouTube, если есть телевидение
Порада
Автор: Роман Соломонюк

Сможет ли популярный видео хостинг заменить цифровое телевидение и как СМИ могут использовать его для продвижения собственного контента.

10.12.2018 10:29
Facebook назвал самые обсуждаемые темы и события 2018 года
Новина
Автор: Карина Крупенченкова

Соцсеть Facebook начала подводить итоги года. Среди главных мировых событий — Международный женский день, «Марш за наши жизни» и промежуточные выборы в США, выборы президента Бразилии.

10.12.2018 09:23
МИП создал отдельный раздел на сайте, чтобы информировать о событиях в рамках военного положения
Новина
Автор: Карина Крупенченкова

Военное положение введено в 10 областях Украины из-за российской агрессии в Азовском море. Оно продлится до 26 декабря.

10.12.2018 09:16
Показати ще
Порадити статтю

Маєте компетентну думку?
Напишіть зараз у ЗМІ

"ПАРТНЕРСКИЙ МАРКЕТИНГ"
"Маркетинг и реклама"
07.12.2018 11:29
9 Год.
Мессенджеры в работе СМИ
Deadline.com.ua
07.12.2018 13:44
13 Год.
1 Дн.
1 Дн.
Регіональний туризм в Україні
Дніпроград
10.12.2018 02:45
2 Дн.
5 Дн.
10 Дн.

Розкажіть безкоштовно журналісту про себе, свій бренд або компанію

Почніть зараз!

Обрати медіа

Будьте на зв'язку
з нами!

Підписуйся на нас в
Щоб слідкувати за терміновими запитами журналістів або матеріалами блогу