pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Бути як Маск, Трамп чи Вуйчич: три засоби як зацікавити журналіста

Бути як Маск, Трамп чи Вуйчич: три засоби як зацікавити журналіста

Уроки піар

Бути як Маск, Трамп чи Вуйчич: три засоби як зацікавити журналіста

08.05.2019 3814

Сучасному бізнесу потрібно виділятися із сірої маси компаній та організацій, щоб привернути увагу певної аудиторії. На допомогу приходить історія бренда, яка націлена на створення певного образа, цілої епохи, що пов'язана з певною компанією.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. С 2017 веду блог на ресурсе Deadline. Буду рада новым интересным спикерам.

Підприємства повинні виходити за межі власного продукту чи послуги та зусередитися на ідентифікації бізнесу, розповідаючи історії. І ось чому.

Усі полюбляють історії зі щасливим кінцем

Нам усім подобається чути історію підприємця, яка дуже нагадує класичну "Подорож героя". Так само це  стосується історій, які ми розповідаємо про наше власне життя та бізнес. Звертаючись до ЗМІ для просування бізнесу, хороша історія - відмінний засіб зацікавити журналіста. Подумайте про труднощі та перешкоди, з якими ви зіткнулися при відкритті свого бізнесу, і про те, який шлях ви пройшли для досягнення успіху. Це деталі, які допоможуть створити історію бренду, яка буде привертати увагу засобів масової інформації.

Пам'ятаєте історію створення бізнесу президента США Дональда Трампа? Більш 100 банків відмовили йому у видачі кредиту на будування першого готелю. Але підприємець не зупинявся й знайшов маленький банк, який видав йому декілька сотен тисяч доларів. А вже за п'ять років корпорація Трампа стала однією з найвпливовіших в Америці, й банки, які відмовили у видачі кредиту, займали місце у черзі, щоб стати кредитором Трампа. 

Створюйте правдиві історії, адже журналісти будуть перевіряти їх

Історія бренду має бути справжньою. Це може навіть вимагати, щоб ви були вразливими та поділилися своїми проблемами та невдачами. Цей тип розповіді історій може бути потужним, оскільки він пропонує аудиторії досвід, завдяки якому можна навчитися. Коли ви почнете достовірно розповідати свої історії і ділитися своїм досвідом з мотивацією допомагати іншим, ви будете вражені емоційним зв'язком, який побудуєте з людьми.

Найяскравішим прикладом такої історії можна назвати розповідь Ніка Вуйчича, бізнесмена, коуча, який з народження став інвалідом. Нік не має ніг та рук, але це ніяк не впливає на його успіх у всьому світі. Нік Вуйчич відкрито розповідає, яких знущань зазнав у дитинстві, як намагався покінчити із собою, думав, що ніколи не стане батьком та чоловіком, не зможе зароботи грошей й буде жити на виплати інвалідам. Але сила волі допогла чоловіку створити власну компанію, видати декілька книжок, відвідати майже всі країни світу з лекціями, одружитися та виховувати двох дітей.

Надайте сенс вашому бізнесу 

У найуспішніших компаній є значущі історії, що стоять за нею та її лідерами. Сильна історія може дати вашому бізнесу відчуття більшої мети й сенсу. Люди частіше спілкуються з людиною, ніж з "безособовою" компанією. Дайте вашій аудиторії щось, з чим можна ідентифікувати себе.  Чим більше сюжет резонує з вашою аудиторією, тим більша ймовірність, що вони запам'ятають ваш бізнес. Найсильніші історії про пристрасті і трансформації - це те, що кожен може мати відношення к вашій аудиторії. Розкриття вашої історії може зайняти час, а поділитися нею іноді може бути складно. Публікація вашого повідомлення може бути переконливим засобом відокремити себе від конкурентів і поліпшити стан вашого бізнесу перед аудиторією.

Звернемося до прикладу історії компанії "Тесла" та Ілона Маска, який створив потужний технічний гігант за 10 000 доларів, які позичив у власної матері. Ілон почав створювати гаджети для повсякденного життя, а сьогодні запускає найпотужніші ракети у космос, створює дорогі суперкари, та найближчим часом мріє організувати політ туристів на орбіти Землі.

Отже, історія бренду - це дієвий засіб виділити вашу компанію серед сотен подібних, привернути увагу цільових аудиторій та створити привабливий імідж бізнесу.

Deadline допомагає.

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 5688

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!