pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > 5 причин, чому про вас не пишуть медіа

5 причин, чому про вас не пишуть медіа

Уроки піар

5 причин, чому про вас не пишуть медіа

05.07.2019 4545

Чи замислювалися ви, чому статті, прес-релізи, інтерв'ю конкурентів постійно з'являються у топових медіа, а вашу інформацію не опублікувало навіть місцеве ЗМІ? У річ тут зовсім не у грошах. Давайте розберімося, чому "геніальні" та унікальні матеріали, яки ви готували тижнями, нікого не зацікавили та що насправді потребують журналісти.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Ви старанно працювали над статтею: зібрали факти, написали величезний лонгрід, додали 3-5 коментарів фахівців, розіслали в медіа, а ефекту - нуль. Жодне ЗМІ не зацікавилось й не звернуло навіть увагу на ваш матеріал. Це прикро, образливо для PR-фахівця, й що тепер відповісти босу на питання: "Коли вийде матеріал?". Давайте розберемося у головних причинах, через які вам відмовляють у публікації.

Причина 1. Матеріал не відповідає тематиці медіа

Це найпоширеніша помилка. Піар-фахівець створює та надсилає матеріал до медіа, але не звертає уваги, про що пише видання, хто його читачі, які рубрики присутні у ЗМІ. Звісно, що редакція просто відправляє вашого листа до кошика. Тому не варто довіряти лише свої інтуїції або ж направляти статтю всім медіа у довіднику. Виберіть 3-5 ЗМІ, які точно цікавляться вашою тематикою. Якщо ви підготували статтю про нові методи лікування серцевої недостатності, то немає сенсу відправляти матеріал до журналу, який пише про космічні технології.

Причина 2. Матеріал не має унікальності

Вам бракувало часу, інформації, натхнення, тому ви зробили копію чужої статті. Авжеж, ви змінили назву та додали коментар вашого боса та посилання на сайт компанії, але від цього стаття не перестала бути копією. Сучасні редакції використовують різноманітні сервіси перевірки унікальності текстів, томі їм дуже легко знайти первинне джерело інформації. Звісно, ви можете робити посилання на інші матеріали, але займатися плагіатом - не дуже гарна думка.

Причина 3. Обсяг матеріалу

Не кожне медіа готове публікувати лонгріди, навіть якщо вони дуже цікаві. Величезні тексти наврядчи будуть читатися, адже сьогодні близько половини реципієнтів читають статті з мобільних телефонів або планшетних комп'ютерів. Переважний об'єм статті повинен становити 4000-7000 знаків. Менший об'єм також не варто робити, адже короткі повідомлення можуть залишитися без уваги читачів та працівників редакції.

Причина 4. Контент не є корисним

Сьогодні усі фахівці ствердждують, що контент має бути корисним. Що це позначає на практиці? Після читання вашої статті клієнт, тобто читач, повинен отримати нову інформацію, новий досвід, можливо певні рекомендації, які зможе застосувати у реальному житті. Тобто, після прочитання вашої статті, читач має сказати: "Так, я цього не знав раніше. Треба спробувати, може щось гарне вийде". Якщо ви пишете суху теорію, то ваша стаття відправиться на смітник.

Після прочитання хорошої статті у читача не повинно бути відчуття, що йому намагаються впарити щось непотрібне або донести очевидні речі.

Причина 5. Ваши тексти неможливо читати

Якщо текст статті являє собою збірник термінів та термінології, то не мрійте потрапити на шпальти медіа. Жодний журналіст або читач не буде дивитися вашу статтю з тлумачним словником, щоб зрозуміти, що саме ви хотіли сказати. Наявність великої кількості складних термінів - це не показник якості та професіоналізму журналіста. Це моветон, якого потрібно збуватися якомога швидше.

Пропонуючи матеріал виданню, вивчіть редакційну політику сайту. Деякі медіа публікують сторонні матеріали тільки на комерційній основі. Не надсилайте текст всім і відразу. Тим більше одним листом. Намагайтеся зробити ваше звернення максимально персоналізованим. Круто, якщо знайдете схожі матеріали, які вже були опубліковані на ресурсі. Зробить посилання на них. Донесіть цінність, яку отримає читач ЗМІ. Працюйте над темою листа. В топові видання приходить багато листів, тому намагайтеся, щоб ваше хотілося відкрити. Виносьте в заголовок цінність, використовуйте слова: запит, питання і т. д. Не забувайте, що ви вирішуєте свої бізнес-завдання, а ЗМІ — свої. Але у вас спільна мета - залучити читача і утримати його.

Отже, візьміть за правило готувати тільки корисні та унікальні матеріали під певне видання. Але якщо зовсім нічого не виходить й ЗМІ відмовляють публікувати ваші статті, то звертайтеся по допомогу до професіоналів. Deadline допомагаєкраинский

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9383

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!