pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > 4 поради з найму піар-агенції. 95% експертів вважають особисті зустрічі критично важливими

4 поради з найму піар-агенції. 95% експертів вважають особисті зустрічі критично важливими

Уроки піар

4 поради з найму піар-агенції. 95% експертів вважають особисті зустрічі критично важливими

14.08.2019 4363

Незалежно від того, на якому етапі розвитку знаходиться ваш бізнес, вам необхідно залучати й утримувати клієнтів з ключових ринків і демографічних груп, щоб забезпечити постійне зростання.

Спiкер

Карина Крупенченкова

Про автора:

Член НСЖУ, член Международной федерации журналистов, PR-менеджер со стажем более 10 лет, из них не менее 4 лет в журналистике. Автор статей о криптовалютах и блокчейне, корреспондент MMR, Журналист Украины, в 2014-2015 главред журнала о медицине. В 2013 году вывела в призеры газету фонда Ахметова в ранг “Лучшее корпоративное медиа Украины”. Знаю много о работе редакций и медиа в Украине. 2017-2019 редактор Deadline. Пожалуйста, не стесняйтесь ко мне обратиться.

Рішення щодо співпраці із досвідченою фірмою зі зв'язків з громадськістю відмінний перший крок. Можливо, ви перебуваєте в процесі оновлення ваших маркетингових і PR-стратегій, і тепер перед вами стоїть завдання знайти PR-агенцію для роботи? Як це зробити вірно, розповімо нижче.

Якщо ви оберете неправильну агенцію, ваш бізнес зазнає руйнівного удару. Це рішення може поставити під загрозу ваш майбутній маркетинговий бюджет. З іншого боку, вибір правильної агенції може призвести до серйозних результатів — збільшення прибутку, укріплення позицій на ринку. Саме такі результати можуть виправдати ваші маркетингові витрати, допомогти вашому відділу досягти ключових показників ефективності.

Отже,  обрати ефективну піар-агенцію.

1. Як сторонні консультанти можуть допомогти вам досягти мети?

Дізнайтеся про здатність фірми відповідати вашим бізнес-цілям. Якщо ваш бізнес B2C, запитайте про розцінки фірми на розміщення в публікаціях для споживачів та зв'язки з впливовими особами в Instagram та інших дружніх для роздрібної торгівлі платформах. У той же час організаціям B2B слід більше дізнатися про фірми, що надають послуги з організації виставок і планування заходів, і про те, як вони пов'язані з галузевими публікаціями, професійними організаціями та експертами. Правильна фірма повинна бути в змозі надати стратегії, які дозволять вашому бізнесу отримувати високоякісні згадки і зворотні посилання з джерел, які цікавлять вашу цільову аудиторію.

2. Який досвід і навички нові експерти можуть привнести в вашу кампанію?

Робота з фахівцями зі зв'язків з громадськістю, які мають журналістську освіту, може допомогти вам стати автором у газетах, журналах та веб-сайтах. Тим не менш, це не повинно бути єдиним активом, який пропонує фірма. Фірми з можливостями видеографіки, фотографії, аналітики і цифрового маркетингу також можуть гарантувати, що ваші публікації залишаються актуальними та ефективними в умовах постійно мінливих тенденцій споживання контенту. Це узгоджується з недавнішними результатами дослідження USC Annenberg, згідно з яким фахівці зі зв'язків з громадськістю вважають, що соціальні мережі, розробка мультимедійного контенту, а також дані та аналітика входять в число шести основних навичок, необхідних для забезпечення успіху організації протягом наступних п'яти років.

3. Як інвестується PR-компанія в нові технології?

Фірми можуть використовувати штучний інтелект та аналітику, щоб допомогти клієнтам визначити нові можливості для розширення впливу на аудиторію, прийняття обґрунтованих рішень щодо управління кризами та коригування кампаній на основі зворотного зв'язку в реальному часі. Клієнти, які працюють з PR-фірмами, які використовують ці технології, отримають значну перевагу, особливо якщо врахувати, наскільки більшість PR-професіоналів розуміють важливість цих інструментів. 

Менеджер Deadline може працювати на Вас

Керуємо репутацією компанії або персони:

  • Повноцінний аутсорсинг завдань
  • Моніторинг ЗМІ та аналітика
  • Ефективніше ніж штатний піарник
Детальнiше

4. Як фірма зв'язується з ключовими факторами та особами, які приймають рішення?

Хоча Інтернет полегшив зв'язок з ключовими контактами по всьому світу, жоден з цих методів не може подолати силу взаємодії з ключовими особами, що приймають рішення. Одне дослідження, показало, що 95 відсотків опитаних бізнес-професіоналів вважають особисті зустрічі критично важливими для забезпечення довгострокових ділових відносин. Хоча важливість цифрового маркетингу та реклами не можна скидати з рахунків, робота з PR-фірмою, яка також цінує особисті зв'язки з впливовими контактами, може принести користь вашої загальної стратегії.

Оригінал тексту тут. Deadline допомагає

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 9470

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!