pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > 120 підписників за 400 доларів: коли реклама у блогерів не допомагає

120 підписників за 400 доларів: коли реклама у блогерів не допомагає

Приватна думка

120 підписників за 400 доларів: коли реклама у блогерів не допомагає

08.11.2019 4016

З якими проблемами стикаються компанії під час співпраці із блогерами – розповідають експерти Deadline.

Спiкер

Анастасія Олексюк

Про автора:

Працювала репортеркою на телеканалі UA:Суспільне, інтерв’юеркою в онлайн-виданні Марічка News, кореспонденткою на сайті Ostroh.info. Учасниця міжнародних та всеукраїнських журналістських і культурних проектів. З 2017 року PR-менеджерка всеукраїнського літературно-перекладацького фестивалю TRANSLATORIUM. З серпня цього року - редакторка Deadline.com.ua.

Реклама через інфлюєнсерів тримає рейтингові позиції в маркетингу вже кілька років. Пошуки експерта у тій чи іншій галузі часто займають від одного дня до декількох місяців. Та чи завжди очікування виправдовують результат? Розповідають експерти з власного досвіду. 

Некомпетентність

Розповідає Олександр Савенко, керівник Suburb Europe (Околиці Європи), який має досвід співпраці роботи з блогерами для просування одягу власного виробництва. Для рекламної компанії в Instagram фахівець провів пошук і обрав 10 найтоповіших блогерів в напрямку фешн / одяг в Києві та Одесі. Одразу написав листа. У Києві відгукнулось троє блогерів, а в Одесі один. 

Середній прайс за рекламу через Stories – 100 доларів. Ціна для повноцінної кампанії (фото, стаття, 2-3 нагадування у Stories) розпочиналась від 300 доларів. У результаті – отримали 120 підписників і більше нічого. Блогерки сказали, що невдача у рекламній компанії сталась через високі ціни товарів. Уточню, що сукня у нас коштує 1500 грн, а шуба зі штучного хутра – 4000 грн.


Враження від співпраці:

  1. Підписники були "накручені/мертві";
  2. Блогерки одночасно промотували декілька марок/сервісів.
  3. Підписники мало реагували на пропозиції, через те, що слідкували за способом життя блогера, аби потім вести схожий. Саме тому і така шалена ротація серед блогерів у фешн і одязі.
  4. Просування через акаунти можуть бути ефективні для масмаркету товарів. Наприклад, для реклами напоїв чи харчових товарів. Тобто, для товарів, які викликають у людей потребу, тобто імпульс.

Накрутка замість реклами

Яна Тарасенко, журналістка, прес-секретарка Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, погоджується з тим, що проблеми з блогерами виникають постійно, особливо на перших порах роботи, тому рекомендує вивчати їхні акаунти. Зараз створюється багато сторінок з різноманітним контентом і числом читачів, які готові до співпраці негайно. Через це збільшується кількість «пустих сторінок», які націлені на необізнаного рекламодавця. Послуги по накрутці у таких сторінках стоять дуже дешево: за 1000 друзів платиш 100 грн. А значить і користуватись ними може будь-хто. Це приваблює, коли бюджету на рекламу немає, але дуже хочеться «розгойдати сторінку». Та як показує практика – такі сторінки взагалі не працюють.  

Як обрати «свого» блогера і не втратити бюджет: поради експертів Deadline 

  • Знати свою ЦА й обирати блогера за тематикою

Для реклами кожного продукту потрібно підбирати лідерів думок за певними критеріями: канали (YouTube Twitch / Instagram / Twitter), тематика продукту і тип блогу, каже Валерія Бабенко, Marketing Partnership Specialist. Наприклад, для реклами ігрової платформи співпрацювати зі стримерами, що ведуть трансляції ігор чи роблять професійні огляди на відеоплатформах. 

  • Знати про блогера все. Краще, — знати його особисто

Перед початком співпраці варто просити у блогера надати статистику активності та відвідуваності акаунту. Також, звертати увагу на коментарі під постами та шукати інформацію про блогера від інших рекламодавців. Окрім того, переглядати чи немає під постом коментарів від користувачів з чатів активності (прим. – сервіс для пошуку коментарів за гроші). 3146|Я вибирала для співпраці блогерів, яких знала в обличчя, була знайома з ними, була впевнена в реальності і порядності цієї людини. Крім того, просила надати статистику. Деякі блогери  підробляли цифри в фотошопі і це було дуже помітно.пп

Я вибирала для співпраці блогерів, яких знала в обличчя, була знайома з ними, була впевнена в реальності і порядності цієї людини. Крім того, просила надати статистику. Деякі блогери підробляли цифри в фотошопі і це було дуже помітно.

Яна Тарасенко

Заклад освіти

  • Локація

Якщо компанія працює на місцевий ринок, то краще обмежитись співпрацею із блогерами зі свого міста.

  • Слідкувати за трендами

У мережі майже щодня з’являються нові імена, які можуть стати реальним «ключем» до реклами бренду. Варто слідкувати за новинами в соц.мережах, моніторити тренди й залучати блогерів, які знаходяться на високій хвиля популярності серед користувачів.   


Наша редакція наголошує, що уважність під час співпраці з медійниками — один із головних секретів успіху рекламної кампанії. Створюєте корисний контент для власного бренду разом із Deadline. Дякуємо, що читаєте нас.

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 10152

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!