pixel mautic

Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!

Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:

10:05 2020.02.25
star_border Добавить в избранное

Витрати на доставку останньої милі складають половину загальних витрат ланцюжка поставок, - Cushman & Wakefield

• За підрахунками компанії Cushman & Wakefield, витрати на нерухомість складають всього 4,3% від загальних затрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.
• Незважаючи на значно вищі орендні ставки, витрати на доставку останньої милі є нижчими у міських складів.
• Зменшення відстані від міського складу до першого пункту доставки на 10 хвилин економить 1 млн. євро на рік.

Дослідження міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield показало, що на доставку останньої милі може витрачатися більше 50% від загальних затрат ланцюжка поставок електронної комерції.

Результати звіту «Остання ланка: кількісна оцінка вартості» обчислені за допомогою моделі «Загальна вартість останньої ланки», яка дозволяє девелоперам, інвесторам і орендарям кількісно визначати вартість доставки останньої ланки. «Остання ланка» відноситься до крайнього етапу в ланцюжку поставок електронної комерції, незалежно від того, чи здійснюється вона автомобілем чи на електровелосипеді, в міських або сільських районах, до пункту самовивозу або будинку.

Опитування, проведене в деяких європейських країнах у 2017 та 2018 році, показало, що очікування споживачів стосовно швидкості доставки зростають.

Управління останньою ланкою має надзвичайно важливий вплив на час доставки та її вартість. Cushman & Wakefield пов’язує величезну частку витрат на доставку останньої милі з неефективним транспортуванням, особливо це стосується густонаселених європейських міст з постійними заторами:

1. Незавершена перша спроба доставки
2. Машини не завантажені на 100%
3. Не оптимізовані маршрут та час на доставку
4. Повернення товару не інтегроване в маршрут
5. Нераціональне використання часу до першої адреси доставки та після останньої

Аналіз чотирьох європейських ринків - Лондона, Парижа, Мадрида і Мілана - показав, що незважаючи на значно вищі орендні ставки, міські склади постійно знижують вартість останньої ланки доставки у порівнянні з розподільчими центрами, які зазвичай розташовані за межами міст. Використання міських складів скорочує затрати на заробітну плату водіїв, витрату палива і навіть оптимізує використання автомобілів. Підраховано, що скорочення міської логістики на 20 хвилин дозволяє економити до 2 млн євро на рік (або 4 млн євро на рік у Парижі).

Дмитро Пасенков, керівник департаменту складської та логістичної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні, так прокоментував результати дослідження: «Високі орендні ставки на міські та приміські склади в Європі виправдовують себе завдяки величезній економії загальних транспортних витрат та суттєвому скороченню часу на доставку. Рівень цих орендних ставок відображає зрілість ринку електронної комерції в кожному місті та потребу в таких складах. Європейські компанії враховують цю тенденцію для прийняття бізнес-рішень щодо управління нерухомістю, реструктуризації портфеля, вибору земельної ділянки та оптимізації маршрутів доставки.

Остання ланка є найдорожчою частиною логістичного ланцюжка поставок, але це також єдина ланка електронної комерції, де відбувається взаємодія з клієнтом у реальному житті. Оптимізація останньої ланки не тільки здатна збільшити доходи, але й поліпшити загальну репутацію компанії завдяки якісному та швидкому обслуговуванню клієнтів».

У довгостроковій перспективі експерти компанії Cushman & Wakefield очікують, що зелені рішення та технології дозволять додатково підвищити ефективність дистрибуції. Легалізація в Європі технології автономних транспортних засобів може мати революційний вплив на транспортні витрати та створить нові ланцюги поставок.

Контактное лицо