pixel mautic

Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!

Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:

17:43 2018.07.04
star_border Добавить в избранное

Якими новими авто найбільше цікавилися українці у червні

Аналітичний центр AUTO.RIA дізнався скільки триває пошук нового авто, серед скількох марок українці обирають та, зрештою, якими автомобілями цікавляться найбільше.

      За даними Аналітичного центру AUTO.RIA в середньому покупці нових авто витрачають на пошук два з половиною місяці. Як правило, покупець вже на старті пошуку знає, чого хоче: 72% українців переглядають авто, що належать одному бренду. А от тих, хто коливається між двома виробниками, набагато менше — 15%. І лише 13% обирають серед 3 і більше марок авто. 

      Разом з тим, частина покупців на початку пошуку ще сумніваються чи готові вони взяти авто з салону чи сісти за кермо автомобіля з пробігом — 250 000+ українців щомісяця розглядають пропозиції одночасно нових автомобілів та авто з пробігом.

      Коли вибір майже зроблено, лишається дізнатися деталі, подзвонивши для цього в автосалон. Як правило, 92% автолюбителів телефонують у салони одного, уже обраного бренду. І лише 6% — до автосалонів, де представлені дві марки. Загалом покупці з AUTO.RIA телефонують продавцям більше 2 000 000+ разів щомісяця. У червні 2018 найбільше дзвінків здійснювали представникам брендів Toyota, Mercedes-Benz та Skoda. А максимум дзвінків отримали автосалони по таким топовим моделям: Ravon R2, Kia Sportage, Volkswagen Polo.

      До речі, у травні в ТОП-3 по дзвінкам увійшли одразу дві моделі Ravon: R2 та R4. Renault Duster, що посідав лідируючі позиції у квітні-травні, друге та третє місце відповідно, у червні за даними «Укравтопрому» став другим в рейтингу по продажам. Найгарячіший час для дзвінків в салони — будні з 9.00 до 18.00, проте шукають нові авто на AUTO.RIA найактивніше у вихідні. Пропозиції переглядають з різних пристроїв — на долю стаціонарних комп’ютерів та ноутбуків випадає 48% проти 44% переглядів із мобільних пристроїв — тому можна припустити, що пошук в онлайні може продовжуватися навіть під час огляду авто у автосалонах. 

      До речі, якщо говорити про кишенькові гаджети, то тут знайшло своє відображення протистояння всесвітньовідомих брендів. З великим відривом лідирують Samsung (25,28%) та Apple (22,9%), яких наздоганяє Xiaomi (9,72%). 


      *Інформація надана Аналітичним центром AUTO.RIA. Для аналізу використані дані про пошукові запити, дзвінки і пропозиції про продаж авто на AUTO.RIA.


    Контактное лицо