pixel mautic

Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!

Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:

09:54 2018.06.15
star_border Добавить в избранное

На Рівненщині виробник сирів вводив споживачів в оману

Рівненське тервідділення АМКУ оштрафувало ТОВ «Монашинські сири» на 68 000 грн за поширення на етикетках продукції неправдивої інформації.

Ще у 2015 році рівненські антимонопольщики виявили, що ТОВ «Монашинські сири» вчиняло дії, які містили ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції. А саме, за визначенням органу Комітету, розміщена на етикетках товару «Сир розсольний Сулугуні» інформація у вигляді напису: «Монашинські Сири 1979», містила неправдиві відомості про походження виробника та могла вводити в оману споживачів. Тоді відомство надало товариству обов’язкові для розгляду рекомендації щодо припинення дій, які містять ознаки порушення, однак суб’єкт господарювання не виконав положень рекомендацій відомства.

Суть же порушення полягала в тому, що напис: «Монашинські Сири 1979» на етикетці товару «Сир розсольний Сулугуні», як вказує тервідділення АМКУ, міг створити у споживачів враження того, що товариство має давню історію та здійснює виробництво сирів протягом останніх десятиліть, хоча насправді саме ТОВ «Монашинські сири» зареєстроване у 2011 році, а рік 1979, як вказав сам суб’єкт господарювання, є роком винайдення способу виробництва сиру типу сулугуні, хоча, як згодом з’ясував орган Комітету, були і більш ранні винаходи цього сиру, що датуються 1977 та 1969 роками.

Для з’ясування рівня можливості введення в оману споживачів шляхом розміщення вказаного напису на етикетках, тервідділення АМКУ провело опитування думки споживачів.

Результати ж проведеного опитування показали, що 76 % респондентів вважають, що виробник сирної продукції здійснює свою діяльність з 1979 року, а не що цей рік є роком винайдення способу виробництва сиру.

Таким чином Рівненське тервідділення АМКУ визнало дії ТОВ «Монашинські сири», які полягають у поширенні на етикетках неправдивої інформації щодо походження виробника внаслідок обраного способу її викладення, порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченим статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що може ввести в оману, та оштрафувало товариство на вказану суму.

рішення відомства

http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=82469&schema=riv


Контактное лицо