pixel mautic

Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!

Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:

10:17 2020.12.01
star_border Добавить в избранное

«Персоналізований жіночий Google», або крок на шляху до цифрової психотерапії – WMW

За даними ВООЗ близько 50% населення Європейського регіону страждають від тих чи інших форм психічних розладів: тривожність, залежності, розлади особистості, стреси та ін. І ця проблема стає ще більш гострою в часи пандемії COVID-19. Урегулювання проблем психічного здоров’я також входить до цілей сталого розвитку ООН.
При цьому тенденція регулярного відвідування психолога у пост-радянських країнах в порівнянні із західними ледь почала проявлятись. Опитування жінок екосистеми WeAre цієї весни показало, що лише близько 8% жінок вирішують свої проблеми за допомогою спеціаліста, більшість радяться із родичами, а понад 15% - анонімно шукають відповідей в Інтернет.
Загалом, проблема єдина – люди із психічними розладами потребують допомоги. Зарадити можуть віртуальні помічники, мобільні застосунки та комп’ютерні ігри і програми. І це теж добре – бо формувати звичку піклуватися про себе потрібно хоча б з чогось починати.

За даними ВООЗ близько 50% населення Європейського регіону страждають від тих чи інших форм психічних розладів: тривожність, залежності, розлади особистості, стреси та ін. І ця проблема стає ще більш гострою в часи пандемії COVID-19. Урегулювання проблем психічного здоров’я також входить до цілей сталого розвитку ООН.

Тенденція регулярного відвідування психолога у пост-радянських країнах в порівнянні із західними ледь почала проявлятись. Опитування жінок екосистеми WeAre цієї весни показало, що лише близько 8% жінок вирішують свої проблеми за допомогою спеціаліста, більшість радяться із родичами, а понад 15% - анонімно шукають відповідей в Інтернет.

А от у західному світі тенденції трохи інші – населення вже витрачає міліарди доларів на вартісну терапію, але не всі можуть собі це дозволити. Доречі, пошуковий запит «психолог» у Google Trends знаходиться в ТОПі.

Загалом, проблема єдина – люди із психічними розладами потребують допомоги. Але відвідувати психолога/ психотерапевта чи-то вважається виявленням слабкості, або існує страх розкриватись незнайомій людині, чи є перепона, що це дорого – а іноді людина взагалі не розуміє, що їй потрібна допомога! Тож, що робити? – Зарадити можуть віртуальні помічники, мобільні застосунки та комп’ютерні ігри і програми. І це теж добре – бо формувати звичку піклуватися про себе потрібно хоча б з чогось починати.

На днях Катерина Федорова, медіа-експерт та підприємиця із майже 15 річним досвідом, запустила стартап WMW* для жінок, що відчувають тривожність, але не ходять до психолога. Місія проєкту – підштовхнути жінок виявити та осмислити свої проблеми, налаштувати їх на вирішення внутрішніх турбот і, в окремих випадках, м’яко порекомендувати звернутись до спеціаліста.

Проєкт подається у вигляді «цифрової подружки» – дівчинки, яка за психологічною теорією транзактного аналізу має налаштувати користувача на відвертість, забути про страхи та позбутись скутості. Формально – це гра, що надихає легко вирішувати насущні проблеми, наче та книжка, відкривши яку на загаданій сторінці, «третій рядок зліва зверху», ти отримуєш варіанти відповідей на щойно задане cобі питання. Фактично – це смарт-пошук через Google-пошук. Запити відправляє система, алгоритми якої побудовані на психологічному аналізі жінок різного віку, соціального та сімейного статусу.

Іще однією родзинкою для користувачів WMW, що сплатять підписку на місяць, стане можливість обирати подарунки – серед них і консультації з кваліфікованими психологами та іншими спеціалістами на дуже вигідних умовах.

Глобальною ідеєю проєкту є створення персоналізовоного діджитал асистента-психолога, що зможе аналізувати поведінку користувача у мережі та самостійно (без звернень і скарг самого користувача – ще до початку кризової ситуації) звертати увагу на можливі проблеми та рекомендувати варіанти їх вирішення, включаючи звернення до спеціалістів. Основою для навчання штучного інтелекту стануть дані, які накопичаться в результаті ігрових сесій на початковому етапі проєкту.

Наразі є готовий прототип, але, враховуючи дуже нагальну проблему (включаючи наслідки COVID-19), цільову аудиторію, потенціал ринку та безмежні можливості для масштабування, проєкт має всі шанси на яскравий злет.

Фаундерка WMW також готується залучати інвестиції.


Контактное лицо