pixel mautic

Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!

Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:

14:49 2020.10.28
star_border Добавить в избранное

Споживачі природного газу Харкова можуть передати показання лічильників з фото через Viber

Через чат-бот 7104ua у месенджері Viber клієнти АТ

Функція завантаження фото у чат-боті 7104ua у месенджері Viber створена з метою коригування показань лічильників газу, що були внесені з помилками. Раніше для виправлення помилково переданих показань споживачу газу потрібно було звертитись до Центру обслуговування клієнтів із відповідною заявою та чекати на контролера, який мав скласти акт та підтвердити реальні показання лічильника. Із впровадженням нової функції у чат-боті 7104ua зазначена процедура перевірки надісланих даних за допомогою фото відбуватиметься автоматично.

Майже 18 тис. харків'ян вже оцінили переваги користування чат-ботом 7104ua у Viber. Окрім передачі показань, у чат-боті можна відслідковувати баланс за особовими рахунками (до 5 адрес), переглядати історію платежів за газ та його доставку, завантажити рахунок на оплату, а також оплачувати послуги онлайн.

Мешканці Харкова також мають можливість скористатися іншими дистанційними онлайн-сервісами: "особистим кабінетом" на сайті 104.ua, мобільними додатками 104 Mobile для Android та 104 MobileLight для iOS.

Спеціалісти АТ "Харківміськгаз" нагадують, що згідно з Кодексом ГРМ побутовий споживач зобов'язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п'яти діб (до 5 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ.


Контактное лицо

Татьяна Черкасова

АТ "Харківміськгаз", Харьков