pixel mautic

Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!

Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:

12:30 2020.10.21
star_border Добавить в избранное

Як бізнесу не втратити $ 65.000 через невдалий найм. Make it in Ukraine розробили конструктор вакансій Job Post Builder

Рекрутинговий стартап Make it in Ukraine 19 жовтня вийшов на Product Hunt з проєктом Job Post Builder. У цьому конструкторі вакансій міститься все, що обов'язково повинна написати компанія для залучення цільових кандидатів. Автори проаналізували свій досвід роботи зі 150 компаніями, розібрали тексти понад 1000 вакансій, щоб збалансувати обов'язкові поля та формулювання в готовому шаблоні.

Як бізнесу не втратити $ 65.000 через невдалий найм. Make it in Ukraine розробили конструктор вакансій Job Post Builder

Рекрутинговий стартап Make it in Ukraine 19 жовтня вийшов на Product Hunt з проєктом Job Post Builder. У цьому конструкторі вакансій міститься все, що обов'язково повинна написати компанія для залучення цільових кандидатів. Автори проаналізували свій досвід роботи зі 150 компаніями, розібрали тексти понад 1000 вакансій, щоб збалансувати обов'язкові поля та формулювання в готовому шаблоні.

Чому це важливо

Багато компаній не можуть чітко сформулювати ключові вимоги по вакансії, тому часто копіюють готові оголошення, які знайшли в інтернеті. При цьому навіть не завжди адаптують їх до власних умов. «На місці розберемося» — ось їх основний посил.

Важливо розуміти: як організуєте процес пошуку і найму співробітників, такі й отримаєте результати. Якщо зрештою найняли «не того» співробітника або не можете найняти того, хто допоможе бізнесу розвиватися, — це проблема.

Понад 75% наших партнерів визнали, що взаємне нерозуміння з кандидатами або потік претендентів, які не відповідають запиту компанії, відчутно ускладнюють відбір придатних співробітників. До чого це призводить? Компанія вирішує не затягувати процес найму і наймає тих, хто є. А потім шкодує про це. Ціна такої помилки занадто висока.

Скільки втрачає бізнес через помилки в наймі

Світові дослідження категоричні: помилка в наймі — це вкрай небезпечно для здоров'я компанії. Міністерство праці США попереджає: збитки від «поганого» найму можуть скласти до 30% від річної зарплати співробітника. За даними кадрового порталу Undercover Recruiter, через помилки в наймі компанії втрачають 10% від потенційних продажів. 27% британських компаній вважають, що розмір збитків від неправильного найму перевищує £50 000 (еквівалент $65 000). CareerBuilder оцінює середній збиток від одного невдалого найму в $15 000.

Інші негативні ефекти від помилок в рекрутингу також можуть бути руйнівними:

  • Призводять до падіння продуктивності на 36%.

  • Найм та навчання нового співробітника на заміну — це втрати 40% робочого часу.

  • Загальна атмосфера в команді може погіршитись на 32%.

  • 67% працюючих людей визнали, що приймали кар'єрну пропозицію, але згодом шкодували про це. Половина з них йшла з таких місць протягом пів року.

  • Страждають відносини компанії з клієнтами.

Чим корисний Job Post Builder


Що зробили в Make it in Ukraine


  • Відібрали понад 1000 оголошень про роботу на 20 провідних світових і українських майданчиках (від DOU до Glassdoor та LinkedIn Jobs).

  • Розібрали, що і як має бути сформульовано, щоб дати повне розуміння про вакансію та про компанію, а також зняти більшість непотрібних питань.

  • Виділили найбільш часті логічні та тематичні помилки в текстах вакансій, шаблонні фрази, від яких варто відмовитись в тексті кадрового оголошення.

  • Склали «знежирений» і збалансований шаблон з прикладами точних фраз, які знаходять відгук саме у цільових кандидатів та допомагають відсівати «не тих».

  • Зробили шаблон англомовним, щоб українські компанії могли на рівних конкурувати на міжнародному ринку талантів. Причому формулювання не переводились на англійську, а формулювались з нуля English Native Speaker.


Головна перевага шаблону — коли будете заповнювати поля згідно з вбудованою шпаргалкою, не пропустите жодного важливого параметра.

Як ми запустили проєкт на Product Hunt

19 жовтня ми вийшли з розробкою Job Post Builder (JPB) на Product Hunt — провідну світову платформу, де можна представити свій продукт мільйонам користувачів.

У перший день продукт стабільно знаходився в ТОП 10 продуктів дня, навіть на кілька годин отримав значок #2 Product of the day.

Механіка виходу на PH не така складна, як здається. Головне — знати, що продукт розв'язує конкретну проблему, і знайти «хантера». Детальніше про цей процес розповідав на AIN засновник відомого проєкту Lemon IO Олександр Володарський. Щоб не повторювати — ось посилання.

Скільки коштує конструктор і як використовувати JPB для себе

Шаблон повністю безкоштовний. Спочатку обираєте зі списку профіль співробітника, який вам потрібен. У шаблоні за замовчуванням вже внесені дані з виваженими формулюваннями. Всі поля можна редагувати для вашої компанії та конкретної вакансії. Далі можна зберегти файл для самостійного використання або відразу розмістити на Job Board.

У підсумку весь процес займе 15 хвилин. При цьому ви заощаджуєте цілі дні та навіть тижні на відсів нерелевантних кандидатів, яких відразу відсікає чітке формулювання.

Замість висновку

Щоб зробити оголошення про вакансію більш зрозумілим і прозорим для кандидатів, спробуйте створити його через шаблон Job Post Builder.


----------------

Контакти для додаткової інформації: denysy@makeitinua.com

Контактное лицо