pixel mautic

Питання та відповіді

Скільки коштує користування сервісом?

Ви можете користуватися сервісом абсолютно безкоштовно стільки часу, скільки це вам необхідно. У нас немає комісій або прихованих платежів.

Чи всі запити на Deadline справжні?

Так, всі запити, які ви бачите, реальні. Всі ЗМІ і журналісти проходять верифікацію. Запити проходять модерацію, щоб уникнути появи непристойностей або дурниць на сайті.

Як мені отримати доступ до всіх запитів?

Користувачі професійних тарифів отримують доступ до всіх запитів: термінових та звичайних. Швидкість вашої відповіді – один з базових факторів, що впливає на потрапляння в публікацію. Наскільки ми знаємо, журналісти частіше обирають серед перших якісних відповідей. Отримавши кілька повних і цікавих коментарів, автор може почати працювати над статтею.

Як користуватися чатом з журналістами?

Чат з журналістом потрібен для того, щоб налагодити особисте спілкування. Коли ви відправили свій коментар, ви завжди можете запитати, як його можна поліпшити, яку інформацію оперативно додати. Коректні, недокучливі листування з журналістами допоможуть вам пропонувати ЗМІ теми, більше розповідати про своїх спікерів. Також журналісти часто шукають за допомогою Deadline експертів безпосередньо. Будь ласка, будьте ввічливими – щоденні питання, коли вийде стаття з вашою участю, скоріше, відштовхнуть автора запиту. Пам'ятайте, що занадто нав'язливих експертів журналісти можуть заблокувати.

Що таке конкуренція за запит?

Це та кількість відповідей, які журналіст отримав на свій запит. Зазвичай для написання цікавого аналітичного матеріалу потрібні думки кількох експертів. І журналіст буде обирати з найцікавіших відповідей або з тих, що прийшли першими, якщо йому важливо швидше здати матеріал. Але, чим статусніше ЗМІ, тим вище буде конкуренція: ваша відповідь може бути серед десятків відповідей. Шанси у тих, хто надіслав свої відповіді максимально близько до дедлайну, будуть нижче, радимо відповідати першим.

Як мені отримувати запити журналістів на пошту?

Ви автоматично підписані на розсилку, якщо пройшли реєстрацію на нашому сайті як експерт.

Як опублікувати на сайті прес - реліз?

У вас є можливість опублікувати прес-реліз про діяльність вашої компанії. За нашими даними 70% листів поштою редактори навіть не відкривають. Ви ж можете розміщувати прес-релізи там, де журналісти працюють і лояльніше ставляться до цієї інформації. Адже з вашого релізу вони можуть отримати додаткову фактуру для своєї статті. Релізи не дратують журналістів, і у них більше шансів бути відкритими. Журналіст відразу ж може зв'язатися з вами в чаті або використовувати контакти, які ви вказали в релізі.

Як відфільтрувати запити?

У якийсь момент виходить так, що запитів від журналістів стає занадто багато. Налаштування фільтрів допоможе вам не пропустити запит саме з вашої сфери або міста. А повідомлення на пошту допоможуть вам заощадити час, щоб більше сил витратити на якісну відповідь.
Скористайтеся пошуком, фільтром запитів і отримуйте тільки потрібне на вашу поштову скриньку. Налаштуйте фільтр «Політика», включивши в нього слова «вибори, економіка, курс долара, прем'єр-міністр». При появі запитів, що містять ключові слова, які включені у фільтр, на електронну пошту ви отримаєте повідомлення.

Що робити, якщо мою відповідь не опублікували?

В середньому кожна друга відповідь експерта потрапляє в публікацію. Але журналіст не зобов'язаний публікувати коментар тільки тому, що отримав його. Звичайно, кожен експерт вважає, що саме він найкращий, але підсумковий висновок робить сам журналіст. Зазвичай ЗМІ вибирають найцікавіших або найшвидших експертів.

Чи можу я купити базу ЗМІ у Deadline? Або дізнатися контакт журналіста?

Ні. Ми не продаємо інформацію про журналістів. Використовуйте коментарі під запитом, на який ви відповіли, щоб зрозуміти, чи потрібно щось ще журналісту для публікації. Використовуйте чат, щоб запропонувати тему публікації, запросити на івент або запропонувати коментар. Не будьте занадто нав'язливі, журналісти працюють не на вас, а на свою редакцію. Пам'ятайте, що у журналіста є право заблокувати вас за надто нав'язливе спілкування, спробу запропонувати гроші за публікацію або з'ясувати контакти. Сервіс не для цього.

Я працюю в PR-агентстві, чим мені може допомогти Deadline?

Ми також покликані допомогти агентствам з великим пулом спікерів і клієнтів з різних галузей автоматизувати роботу. Платформа допомагає працювати ефективніше і витрачати часу і грошей менше, ніж при класичній праці аккаунт-менеджера з журналістами.

Я політик чи громадський діяч, чи можу я бути експертом?

Якщо ви займаєтеся політичною діяльністю, очолюєте громадську організацію або благодійний фонд, в роботі можна використовувати наш сервіс для коментарів так як це роблять інші експерти. Deadline не накладає на вашу роботу ніяких обмежень.

У моїй компанії є прес-служба. Навіщо мені ще й Deadline?

На нашому сервісі найактуальніша база журналістів і ЗМІ. Ваша прес-служба завжди може отримати додаткові публікації, розмістити прес-реліз або запросити журналіста на захід. Багато публікацій і ефірів не буває.

Я – журналіст. Чи є сервіс платною послугою для мене або моєї редакції?

Ні. Робота з Deadline і всі функції сервісу безкоштовні. Для ЗМІ так буде завжди.

Як мені пройти реєстрацію, якщо я журналіст-фрілансер?

Ми перевіряємо належність журналіста до конкретної редакції або ЗМІ. Вам достатньо надіслати листа на фірмовому бланку редакції, для якої ви пишете матеріали. Або дати посилання на опубліковані вами раніше матеріали за останні два місяці.

Я працюю одразу в декількох виданнях, як мені бути?

Ви можете бути представлені на сервісі як журналіст відразу декількох ЗМІ. Просто додайте до свого профілю необхідну кількість ЗМІ, які ви представляєте.

Я хочу відправити анонімний запит. Це можливо?

Якщо ви працюєте над політичною статтею, розслідуванням, або редакція не хоче, щоб експерти знали, що вона планує вихід матеріалу, ви можете відправити анонімний запит. Експерти не побачать ваш профіль і не побачать, для якого ЗМІ ви створюєте матеріал. Ви також можете попросити експертів відповісти вам анонімно, якщо це необхідно для матеріалу.

Я відомий блогер або фахівець компанії, яка веде корпоративний блог із залучанням сторонніх експертів, чи можу я зареєструватися як журналіст?

Так. Для цього вам достатньо надіслати гіперпосилання на цей блог та / або посилання на створені матеріали, щоб ми могли переконатися в тому, що ви не безглуздо збираєте маркетингову інформацію у експертів, а дійсно ведете читацький блог. Його відвідуваність повинна бути не менше 1000 людей на добу.

Я не хочу публікувати запит, мені потрібні конкретні експерти, які є на сайті, чи можу я написати їм безпосередньо?

Звичайно, якщо ви знаєте, до кого звернутися. Також завжди можна знайти експерта за локацією, темою, галуззю, в якій він працює. Напишіть експерту в чаті безпосередньо і отримаєте його відповідь. Опубліковувати запит для широкого кола експертів необов'язково. Хоча при публікації запиту більше шансів швидко отримати багато якісних відповідей.

У мене «горить» запит. Відповіді потрібні дуже швидко, через 1-2 години. Можу я публікувати такий запит?

Звичайно. Такий запит буде виділено на сайті особливим символом . Експерти будуть знати, що інформація потрібна терміново, такі запити будуть потрапляти вгору списку. Ми також використовуємо додаткові інструменти, щоб ви отримували коментарі на завдання якомога швидше.

Чи зобов'язаний я використовувати для свого матеріалу всі отримані відповіді?

Звичайно, ні. Сервіс створений для того, щоб серед експертів створювалася здорова конкуренція. Щоб прагнути дати журналістам максимально повні та цікаві відповіді. Ви можете вибрати найкращі з них.

Чи не потраплять мої дані в спам? Чи відкриті мої дані для інших учасників сервісу?

Контактні дані ЗМІ не публікуються на сервісі. Ми не передаємо і не продаємо бази ЗМІ. Журналіст сам вирішує, чи давати експерту свої контакти. Журналіст чи блогер завжди може заблокувати нав'язливого експерта або піарника. А також розблокувати. Все на ваш розсуд.

Яку відповідальність несе сервіс за зміст запитів і відповідей?

Сервіс Deadline – це ефективний посередник між ЗМІ та експертами. Ми хочемо допомогти журналістам швидше створювати якісні матеріали, а експертам – навчитися відповідати на запити журналістів так, щоб це було дійсно цікаво і корисно. Ми не несемо відповідальності за характер запитів і, тим більше, не втручаємося в зміст відповідей експертів. Проте, запити проходять модерацію для того, щоб виключити появу некоректної інформації на сайті.

Як краще написати запит?

Ми впевнені, що сервісом користуються професіонали своєї справи. Але ми раді вам допомогти і дати кілька порад, як оформити свій запит так, щоб отримати максимальну кількість якісних відповідей:

Чітко вказуйте персональні дані та ЗМІ
Переконайтеся, що без орфографічних помилок вказали назву редакції, посилання на сайт ЗМІ і вашу посаду (кореспондент, редактор, позаштатний кореспондент, редактор розділу). Ви можете відправляти запити від різних ЗМІ, а також можете бути зареєстровані і в якості журналіста, і в якості експерта одночасно.
Будьте уважнішими з дедлайнами
Переконайтеся, що ви встановили правильний дедлайн – час, дату. Як тільки дедлайн запиту минув, користувачі сайту не зможуть його бачити і не зможуть відправити вам свої відповіді. Максимальну кількість відповідей ви отримаєте, якщо будете публікувати запити по буднях о 10.00 і 15.00. Якщо ви розмістили запит, скажімо, в п'ятницю ввечері, а дедлайн встановили на понеділок 10.00, то у одержувачів розсилок не буде часу на відповідь. Чим більше часу є у експертів, тим краще вони пишуть. Нагадаємо, що ми виділяємо термінові запити спеціальним знаком і окремо робимо розсилку по експертах.
Терміни
Не вказуйте занадто великий дедлайн, наприклад, місяць. Ми рекомендуємо публікувати запит не більше ніж на два тижні. При занадто віддалених строках експерти часто не розраховують свої сили. Обставини змінюються, і вони не надсилають відповіді, підсвідомо думаючи, що ще повно часу. При необґрунтовано далекому дедлайні модератор відхилить запит або запропонує скоротити термін.
Дублювання
Ми не дублюємо запити на сайті. Це збиває з пантелику і дратує користувачів. Якщо вам потрібно продовжити дедлайн, зв'яжіться з модератором, і він відредагує запит.
Один ЗМІ – один запит – одна публікація
За правилами нашого сайту ви можете створити тільки один запит для однієї публікації. Якщо вам потрібні відповіді для серії публікацій – створіть різні запити.

Шановні користувачі Deadline,

Ми сформулювали прості правила з урахуванням досвіду роботи, практики колег і законодавства України. Будь-ласка, дотримуйтесь цих правил, коли користуєтеся платформою.

На ресурсі суворо ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  • Вказувати про себе завідомо неправдиві відомості з метою обману інших користувачів, для умисного некоректного спілкування з журналістами або експертами. Адміністрація медіа-платформи робить все можливе, щоб дані користувачів були якомога більш повними і точними.
  • У будь-якій формі (при розміщенні прес-релізів, запитів або коментарів) закликати до насильницької зміни конституційного ладу, захоплення державної влади, закликати до зміни державних кордонів України.
  • Закликати до порушення порядку, погромів, підпалів, захоплення або знищення майна. Навмисне закликати до агресії або пролонгації будь-якого військового конфлікту, в т.ч. в зоні АТО.
  • Ображати користувачів ресурсу, зокрема, експертів, підприємців, політиків, чиновників, представників ЗМІ, інших користувачів Deadline за національною, расовою або релігійною ознакою, робити шовіністичні заклики.
  • Опубліковувати / відправляти в повідомленнях висловлювання образливого, порнографічного, еротичного або сексуального характеру. А також розміщувати фото і відео контент еротичного чи порнографічного змісту.
  • Образлива поведінка (висловлювання, повідомлення, листування) по відношенню до користувачів чи адміністраторів / модераторів Deadline.
  • Опубліковувати прес-релізи, запити та відповіді, метою яких є пряма реклама, комерційні пропозиції, а також публікація повідомлень, які не мають інформаційного навантаження, таких що не відносяться до запитів журналістів або блогерів. Опубліковувати спам, посилання на сторонні ресурси (якщо це не передбачено характером запиту журналіста). Щоб обговорити рекламу, будь-ласка, зв'яжіться вчасно: contact@deadline.com.ua
  • Флуд або численне копіювання та відправка однакових прес-релізів, запитів або відповідей, а також флуд в листуванні, яке ведеться за допомогою чату на сайті Deadline.
  • Втручатися в роботу медіа-платформи (в т.ч. зі спробою злому або крадіжки даних), намагатися внести зміни в програмний код продукту (див. ст. 361, 362, 363 Кримінального Кодексу України).
  • Будь-які інші дії, які заборонені законодавством України.

Власники і адміністратори сайту не несуть відповідальності за розміщені матеріали (прес-релізи, коментарі, запити, інші матеріали), а також висловлювання користувачів ресурсу.

Якщо ви вважаєте, що вас ображають – зв’яжіться.

Медіа-платформа збирає та аналізує дані про відвідувачів за допомогою Google Analytics і партнерських сайтів. Результати відвідування (кукі, переходи, переглянуті сторінки та ін.) збираються для статистики, щоб поліпшити роботу платформи.

При використанні сайту Deadline.com.ua ви погоджуєтеся з описаними вище умовами, а також підтверджуєте свою згоду на обробку персональних даних, згідно положень Закону України «Про захист персональних даних».

Дякуємо за співпрацю!

Просимо бути ввічливими.

З повагою,
модератори порталу.

Почніть працювати зараз!