pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

13:36 2018.02.14
star_border Додати в обрані

Підсумки національної інформаційної кампанії H-Road-2017

13 лютого 2018 року в Києві відбулася прес-конференція, присвячена актуальній ситуації з безпекою дорожнього руху в Україні та підсумкам Національної інформаційної кампанії
H-Road, спрямованої на підвищення особистої відповідальності всіх українців. Ініціатором соціального проекту виступила компанія «Хюндай Мотор Україна», а партнером – Національний комітет спорту інвалідів України.

Безпека дорожнього руху в Україні

Особиста відповідальність кожного українця безцінна  

13 лютого 2018 року в Києві відбулася прес-конференція, присвячена актуальній ситуації з безпекою дорожнього руху в Україні та підсумкам Національної інформаційної кампанії
H-Road, спрямованої на підвищення особистої відповідальності всіх українців. Ініціатором соціального проекту виступила компанія «Хюндай Мотор Україна», а партнером – Національний комітет спорту інвалідів України.

Безпека дорожнього руху – гостре питання для України. З року в рік статистика правопорушень та дорожньо-транспортних пригод (ДТП) невтішна. У 2017 році було зареєстровано понад 162 тисяч ДТП, у яких постраждало 38 109 осіб. Найпершою причиною ДТП з постраждалими – 28% випадків – стало порушення правил маневрування та недотримання безпечної дистанції. Перевищення безпечної швидкості руху призвело до 27,8% таких інцидентів.

Протягом другого півріччя 2017 року інформаційна кампанія H-Road актуалізувала особливо важливі питання безпеки дорожнього руху, з якими стикаються українські водії. Кожен місяць був присвячений певній тематиці: правилам маневрування та безпечної дистанції; безпечному перевезенню дітей в автомобілі; дотриманню безпечної швидкості руху; правилам паркування, зокрема на місцях для людей з інвалідністю, а також пересування смугою для громадського транспорту; забороні керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.

У рамках проекту в українців була змога анонімно перевірити знання правил дорожнього руху за допомогою онлайн-тестувань. Інтернет-користувачі засвідчили високий рівень інтересу до такої можливості – під час проекту в 5 тестуваннях узяли участь понад 9 тисяч осіб. Найвищий рівень знань українці показали в темі, що стосується неприпустимості керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння. Найслабшими виявилися пізнання в області дотримання швидкісного режиму та безпечної швидкості.

Крім інформаційних активностей, соціальна кампанія H-Road охоплювала й благодійну складову. Українці, які розділяють ідею відповідальної поведінки на дорозі, могли придбати спеціально розроблені стікери та аксесуари з символікою проекту. Під час прес-конференції усі кошти від реалізації атрибутики були передані Національному комітету спорту інвалідів України на підготовку національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.

«Компанія рада зробити внесок у те, щоб ситуація на дорогах України стала зразковою, а українські спортсмени гідно представляли країну на світовій арені, – повідомив комерційний директор «Хюндай Мотор Україна» Геннадій Четверухін.Ми вдячні українцям, які продемонстрували свою прихильність ідеї відповідальної поведінки на дорогах і зробили свій внесок у важливу справу. За час проекту було зібрано 700 000 грн, які ми раді передати Національному комітету спорту інвалідів України».

«У 2017 році відбулося декілька важливих подій, спрямованих на підтримку людей з інвалідністю. Набрав чинності Закон України, розроблений президентом Національного комітету спорту інвалідів України, Уповноваженим Президента України з прав людей з інвалідністю Валерієм Сушкевичем щодо посилення відповідальності за парковку, зупинку і стоянку транспортних засобів на місцях, призначених для людей з інвалідністю, – зазначила віце-президент Національного комітету спорту інвалідів України Оксана Скугарева. – Кампанія H-Road стала ще однією важливою ініціативою, яка допомогла звернути увагу на потреби водіїв з інвалідністю, як своїми інформаційними активностями, так і благодійною складовою. Національний паралімпійський комітет/Національний комітет спорту інвалідів України вдячний «Хюндай Мотор Україна» за успішну партнерську роботу в рамках кампанії, за особливі акценти на рішення проблем людей з інвалідністю, а також, що не менш важливо – за організацію збору коштів на потреби Комітету та національної паралімпійської збірної команди України. Це дуже актуально напередодні прийдешніх Паралімпійських ігор».

                                                                        ***

Довідка

 

Статистика аварійності в Україні

 

·         У 2017 році було зареєстровано понад 162 000 дорожньо-транспортних пригод, у яких 3432 людини загинули та 34 677 травмовані.

·         Найбільш поширені причини ДТП з постраждалими:

o   порушення правил маневрування – 19,11%;

o   недотримання безпечної дистанції – 8,89%;

o   перевищення безпечної швидкості руху – 27,81%;

o   порушення правил проїзду перехресть – 10,87%;

o   недотримання пішоходами ПДР – 7,53%;

o   керування транспортним засобом у нетверезому стані – 6,68%;

o   порушення правил проїзду пішохідних переходів – 6,18%;

o   порушення правил обгону – 1,68%.

 

Національна інформаційна кампанія H-Road

Національна інформаційна кампанія, спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР.

·         Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращим та більш безпечним місцем. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна». Другий етап проекту тривав із серпня по грудень 2017 року. Партнер соціального проекту – Національний комітет спорту інвалідів України. Патрульна поліція України підтримала ідею проекту та, в якості експерта, долучилася до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.

·         У рамках інформаційної кампанії був реалізований комплекс заходів та активностей, націлених на донесення всім учасникам дорожнього руху – автомобілістам, мотоциклістам, велосипедистам, гіробордистам, пішоходам – важливої інформації щодо правил дорожнього руху в форматі інфографіки, відео, статей, плакатів. Небайдужі українці мали можливість долучитися до опитувань та продемонструвати власну відповідальну позицію щодо дотримання правил дорожнього руху за допомогою стикерів та аксесуарів із символікою H-Road.

·         Окрім соціальної місії, кампанія H-Road охоплювала благодійну складову: до виготовлення тематичних аксесуарів були залучені люди з інвалідністю, що дозволило забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів із символікою H-Road були спрямовані на підготовку національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.

Під час першого етапу проекту H-Road у 2016 році кошти від продажу тематичних стікерів та аксесуарів були перераховані на оплату навчання дітей-сиріт актуальним професійним навичкам. Результативність кампанії сприяла розширенню географії: влітку 2017 року проект стартував і в Сербії.

Контактна особа

Олександр Гильов

ТОВ "Хюндай Мотор Україна", Київ