pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

11:18 2021.03.11
star_border Додати в обрані

«Три Ведмеді» створили ексклюзивне морозиво для гурту KAZKA

Компанія «Три Ведмеді» розпочала співпрацю з одним із найпопулярніших українських гуртів KAZKA ̶ виконавцем багатьох відомих композицій, серед яких пісня «Плакала», що стала абсолютним рекордсменом за кількістю переглядів у YouTube серед україномовних пісень.

Для зіркової колаборації «Три Ведмеді» розробили ексклюзивне морозиво КАZКА з ароматом фіалки – це унікальне смакове рішення, на яке надихнув згаданий хіт. Новинка являє собою мусову ванільну основу з чорничним наповнювачем та глазур'ю ніжно-фіолетового кольору з легким ароматом фіалки, декоровану сублімованою ожиною.

«У створенні нового морозива головним завданням було розробити продукт, який повністю відповідає креативній концепції проєкту Kazka Svit, передає його стилістику та настрій, –  розповідає генеральний директор компанії «Три Ведмеді» Андрій Тищенко. – Надихнувшись всесвітньо відомим хітом гурту KAZKA «Плакала», ми поставили перед собою мету створити насправді казкове морозиво з ароматом фіалки. Важливими критеріями у його розробці були привабливий зовнішній вигляд, казковий смак і приємний аромат, який запам’ятається кожному».

Днями відбувся реліз новинки. Першими морозиво КАZКА скуштували зірки українського шоу-бізнесу, радіо- та телеведучі.

«Фіалка — це не лише про смак, це вже впізнаваний елемент бренду KAZKA, завдяки пісні «Плакала». Тож коли з’явилася ідея колаборації з «Три Ведмеді», ми одразу зрозуміли: це буде казкове морозиво. Загалом Kazka Svit задумувався як родинний проєкт, тому морозиво з унікальним ароматом фіалки добре смакуватиме як дорослим, так і дітям. Разом із командою ми хотіли привнести трохи магії та історії у продукт, який люблять переважно усі», — відзначає автор проєкту Kazka Svit Юрій Нікітін.

Унікальна позиція морозива зовсім скоро з’явиться у продажу в українських роздрібних мережах. Тож кожен зможе отримати новий гастрономічний досвід.


Контактна особа