pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

18:31 2020.01.27
star_border Додати в обрані

Україна долучається до найбільшого всесвітнього екологічного руху День Землі.

ADSAPIENCE підписали угоду з мережею День Землі (Earth Day Network, Washington, DC) про партнерство в організації та проведенні заходів до Дня Землі в Україні.

У 2020 людство в 50-й раз об’єднається, щоб відзначити день своєї планети. Передбачається, що це буде найбільша в історії організована екологічна акція.

В Україні основними проявами будуть:

- Велике Глобальне Прибирання (Great Global Cleanup), що поєднає прибирання сміття та сортування відходів;
- Тіч-іни (Teach-ins), освітні заходи, мета яких – забезпечити людей інформацію про вплив людини на природу та на своє майбутнє.
Заходи в рамках партнерства розпочнуться у березні й триватимуть протягом 2020 року.
Велике прибирання заплановане на 16 квітня, тоді як дата самого Дня Землі – 22 квітня.


«Наша мета — прискорити ті зміни, що давно назріли. Понад 75% українців схвильовані станом навколишнього середовища та готові брати участь в його покращенні. Задача Дня Землі об’єднати всіх необхідних учасників для уможливлення системних змін та створення умов для вкорінення екозвичок. Запрошуємо всіх, кому не байдуже життя, здоров’я та щастя людини, доєднатися до руху і прикласти ідеї та зусилля для зрушення складних питань сортування та перероблювання сміття, впровадження екопроцесів й практик в інфраструктуру, підвищення екосвідомості всього суспільства.»,- зазначає керуючий партнер Adsapience Наталія Боярчук.

 

 

Інформаційна довідка Earth Day Network:

Всесвітній екологічний рух, що було започатковано у 1970 році. День Землі тепер включає події в більш ніж 193 країнах, які зараз координуються в усьому світі EDN. Участь у щорічних акціях організації приймає більше 1 000 000 0 людей.

Основні проєкти: GreAT GLOBAL CLEAN UP, А Billion Acts of green, The canopy project,

Global water network, March for science.

https://www.earthday.org/

 

Інформаційна довідка Adsapience:

Activation power house ADSAPIENCE працює на ринку з 2000 року. Агенція відповідала за коплекс маркетингових сервісів у структурі холдингу АДВ під брендами ТМА Україна, Моментум, Імпакто. З кінця 2017 року працює як незалежний український бізнес. ADSAPIENCE створює інтегровані маркетингові кампанії на етапі активацій брендів. Проєкти агенції об'єднують: стратегію, креатив, діджітал, івенти, продакшн, спонсорство, промо, трейд маркетинг і btl послуги.

http://www.adsapience.com/

 


Контактна особа