pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

11:39 2020.01.22
star_border Додати в обрані

WePlay! Esports встановив світовий рекорд за найбільшою кількістю онлайн-глядачів Mінору з Dota 2 в історії Dota Pro Circuit

223 тис. фанатів кіберспорту одночасно дивилися матчі Dota 2 під час WePlay! Bukovel Minor 2020 – абсолютний рекорд від компанії WePlay! Esports за всю історію проведення Mінорів з Dota 2. Результат зафіксувала незалежна аналітична агенція із дослідження у сфері кіберспорту Esports Chart.

За даними Esports Chart, WePlay! Bukovel Minor 2020 випередив інші Dota 2 Мінори також за загальним часом перегляду трансляції – 5,49 млн годин переглядів. Для порівняння, на другому місці – турнір MDL Macau 2019, який на піку дивилися 232 тис. глядачів, а загалом за цим турніром онлайн слідкували 4,51 млн годин.

«Гаряче протистояння учасників, ексклюзивний дизайн у стилі «зимової казки» і цікава, динамічна трансляція трьома мовами – високі стандарти роботи нашої команди в сукупності і дали такі високі результати, – говорить Олег Гуменюк, генеральний менеджер WePlay! Esports. – Регулярне збільшення переглядів турнірів підтверджує зростання інтересу до кіберспорту у світі».

Аудиторія кіберспортивних трансляцій – активна, прогресивна і платоспроможна. Це новий глобальний майданчик для маркетингових кампаній брендів. А його основна цінність для бренд-комунікації у тому, що цей канал комунікації має дуже високий рівень проникнення в аудиторію, а також сприймається дуже нативно.

«Ігри і кіберспорт – це невід’ємна частина життя покоління мілленіалів. Інтеграції брендів у трансляції кіберспортивних турнірів вимагають іншого підходу, відмінного від класичного спорту, бо аудиторія чекає більше на розваги та веселощі, ніж просто на інформування. А для цього треба вміло поєднувати знання тої чи іншої гри, персоналій ведучих та маркетинг-задач брендів», – розповідає Дмитро Карпенко, директор з розвитку бізнесу WePlay! Esports.

Команда WePlay! Esports змогла поєднати ці елементи і продемонструвати рекламодавцям можливості комунікації з кіберспортивною аудиторію для ефективності їхніх маркетингових кампаній.

Нагадаємо, WePlay! Bukovel Minor 2020 відбувався з 9 до 12 січня 2020 року. «Мінор – це один з етапів відбору на чемпіонат світу з кіберспортивної дисципліни Dota 2 The International. Dota 2 – це відеогра в жанрі стратегії в реальному часі. У «Буковелі» вісім команд змагалися за призовий фонд $300 тис., 660 очків DPC (за кількістю яких визначають учасників The International) і місце у DreamLeague Leipzig Major – наступному етапі відбору на The International. У гранд-фіналі WePlay! Bukovel Minor 2020 команда Nigma отримала перемогу над суперниками з Royal Never Give Up. Цей матч став найпопулярнішим протистоянням Мінору.



Контактна особа