pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

15:26 2019.09.10
star_border Додати в обрані

АМПУ не хоче отримати черговий штраф від АМКУ

Адміністрація морських портів України отримала рекомендаційні роз’яснення від АМКУ.

Для того, щоб знову не вчинити чергове порушення законодавства про захист економічної конкуренції, Адміністрація морських портів України звернулась до Антимонопольного комітету України за рекомендаційними роз’ясненнями щодо відповідності її дій статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

А саме, Адміністрація морських портів України хотіла включити в договір про взаємодію сторін під час агентування суден у морських портах України до розділу обов’язків морського агента положення, якими передбачено, що:

«Морський агент зобов’язаний протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня укладання цього договору надати підтвердження забезпечення належного виконання зобов’язань Морського агента за договором, зокрема шляхом перерахування на рахунок Адміністрації грошових коштів в розмірі 35 000 дол. США, або укладення договору застави коштів на депозитному рахунку банківської установу у тому ж розмірі»;

«Морський агент зобов’язаний протягом 10 днів з дня укладання цього договору здійснити добровільне страхування професійної відповідальності перед третіми особами з лімітом відповідальності не менше 35 000 дол. США та надати до Адміністрації копію відповідного договору добровільного страхування»;

 

«Морський агент гарантує Адміністрації забезпечити агентування суднозаходів у кількості не менш ніж заявлено у декларації про приєднання».

Проте такі запропоновані АМПУ умови, за висновками Комітету, можуть містити ознаки порушення законодавства, передбаченого статтею 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції», бо:

Перша умова може бути суттєвим бар’єром для входження нових суб’єктів господарювання на ринок надання послуг агентування морських суден.

Друга умова може спричинити вихід із ринку тих морських агентів, які не зможуть за рахунок власних коштів забезпечити добровільне страхування, та стати суттєвим бар’єром входження нових суб’єктів господарювання на ринок надання послуг агентування морських суден.

Третя умова обумовлює укладання договору приєднання прийняттям суб’єктом господарювання додаткових зобов’язань, які за своєю природою не стосуються предмета договору.

Таким чином, у разі включення вказаних умов до договору, Адміністрація морських портів України порушить чинне законодавство та знову матиме справу з АМКУ.

рішення відомства

http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=151629&schema=main


Контактна особа