pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

15:26 2019.08.21
star_border Додати в обрані

Кейс з email-маркетингу від компанії Promodo

У підприємців склалася помилкова думка щодо email-розсилки, яка заважає використовувати потенціал бізнесу на 100 %. Надсилання листів на електронну пошту клієнтам не спам, а можливість збільшити виторг. У новому кейсі з email-маркетингу компанія Promodo поділилася секретами зростання продажів онлайн-рітейлера Stylus.

Клієнт і Виконавець

Замовник – компанія Stylus.ua – один з провідних рітейлерів побутової техніки, електроніки та аксесуарів на українському ринку.

Виконавець – команда Promodo , розвиває бізнес клієнтів в інтернеті з використанням інструментів digital-маркетингу.

Терміни виконання проекту

Початок – 4 квартал 2017 року. Закінчення – 1 квартал 2019 року.

Завдання

Компанія Promodo провела аудит поштового каналу і визначила кілька проблем. Для їх вирішення необхідно:

  • перевести відправку розсилок в автоматичний режим;

  • збільшити прибуток від використання email-каналу;

  • забезпечити зростання залученості наявних передплатників і залучити нових.

Послідовність виконання завдання

Роботу над проектом поділили на етапи:

  1. Створення нового дизайну листів. Команда Promodo розробила шаблони для користувачів різних вікових груп. Для передплатників 18–25 років – найяскравіші листи, для дорослої ЦА – інформаційні з лаконічним дизайном.

  2. Запуск Welcome-ланцюжка. Серію вітальних листів розробили для залучення уваги нових користувачів. Розсилки послідовно знайомили передплатників з відгуками про товари, запрошували долучитися до соцмереж магазину і перейти на сторінку з акціями.

  3. Сегментація користувачів. Аналіз ЦА дозволив виділити групу активних клієнтів. Це допомогло оптимізувати бюджет email-каналу.

  4. Запуск реактиваційного ланцюжка. Містить серію листів з нагадуванням про магазин і пропозицією перейти на сайт для покупок з промокодом. За допомогою цього інструменту повернулося 5 % неактивних користувачів.

  5. Проведення активних кампаній зі збору передплатників. Для цього команда Promodo встановила callback-віджет і лід-магніт. Останній інструмент – шанс передплатників отримати промокод на знижку.

  6. Визначення оптимального часу для відправки листів. А / В-тестування показало – розсилку краще запускати з 17:00 до 20:00.

  7. Перехід у режим мультиканальності. Для великої бази номерів SMS-розсилок виявилося недостатньо. До них додали відправку повідомлень Viber і появу push-повідомлень у браузерах постійних клієнтів.

  8. Підключення нового тригера системи рекомендацій. Алгоритми враховують переглянуті сторінки, останні відкриті листи і покупки, ім'я, стать і геолокацію користувача. На основі цієї інформації система пропонує клієнту рекомендовані товари.

  9. Використання гейміфікації. Лід-магніт – інструмент для захоплення нових контактів. Після удосконалення механіки гри у користувачів була ще одна спроба отримати промокод на знижку, поділившись email-адресою друга. За допомогою гейміфікації прибуток лід-магніту виріс на 35%.

  10. Запуск святкових проморозсилок. На честь Чорної п'ятниці, Різдва та Нового Року користувачам надсилали вітальні листи та пропозиції в ігровій формі отримати знижку на товар.

Результати

Комплексний підхід до вирішення проблем замовника містив також вдосконалені тригери і тематичні кампанії. Цілі досягнуті – прибуток від email-каналу збільшився втричі. Разом з ним на 150% зросла кількість передплатників, з яких 30 % – активні користувачі. Повну версію кейса можна побачити тут.


Контактна особа