pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

12:22 2019.08.06
star_border Додати в обрані

Ще більше "Охорошень" від Crello: рецепт від війни навколо кондиціонера та маршрутка мрії

Сьогодні ми оновили свій соціальний проект, це “Охорошення” — готові дизайни для переосмислених оголошень для офісів, міста, маршруток та ОСББ. Це більше, ніж “красиво” перемальовані “звичні” оголошення, які нас усіх так дратують на вулицях. Ми прагнемо покращити спілкування між людьми. Ось наші “Охорошення”:

https://ohoroshennia.crello.com

Тут ви можете знайти подробиці про проект та медіа-кіт https://drive.google.com/open?id=13kuVN7Cis34G8ar0znJ9odAH9OhVesuU

Онлайн-сервіс для дизайну Crello та креативна лабораторія Platformagic створили нові дизайни для оголошень у місті, офісах, під’їздах та маршрутках.

У червні команда Crello вже пропонувала серію «Охорошень» для покращення спілкування між містянами. Тоді автори переосмислили оголошення для комунальних служб, сусідів по будинку, пошуку загублених тварин тощо.

Нові оголошення створили задля того, аби зробити маршрутки та автобуси більш дружніми, а також навчити магазини точно вказувати час, коли закінчиться перерва чи переоблік.

Наталя Піддубенко, менеджерка з PR та комунікацій в Crello: «Головне завдання Охорошень відпочатку було полегшити спілкування у місті та щодо тем, що справді хвилюють кожного. Ми отримали понад 50 тис. переглядів у соцмережах за перші 2 тижні проекту, а загалом користувачі зробили понад 10 тис. своїх Охорошень».


Тепер команда українського сервісу пропонує покінчити з найхітовішим офісним конфліктом будь-якого літа — навколо температури, до якої кондиціонер має охолодити приміщення.

Автори «Охорошень» також пропонують водіям відповідальніше ставитися до паркування у місті. Якщо ви не впевнені, що ваше авто нікому не заважатиме, вибачтесь наперед та залиште свій номер для зв’язку.

Наталя: «Найвищу зацікавленість ми отримали з боку представників ОСББ та житлових комплексів, саме тому більшість оголошень нової хвилі — спеціально для них: тепер за допомогою Crello можна зробити оголошення про нараду жильців будинку чи допомогти консьєржці зібрати гроші на різні потреби ЖК».

Як і раніше, дизайни «охорошень» можна відредагувати та скачати безкоштовно у будь-якому браузеру та віднедавна на смартфоні через iOS. Для створення власного охорошення дизайнерські навички не потрібні: достатньо відкрити готовий шаблон, додати власну інформацію та змінити зображення, скачати і роздрукувати. Дизайни «Охорошень» також можна використовувати для постів у соцмережах: статичних чи анімованих.

Під час запуску першої серії «охорошень» ми зверталися до комунальних підприємств та установ Києва та пропонували їх працівникам безкоштовно користуватися готовими дизайн-рішеннями Crello. Зрештою проектом зацікавилися у «Київавтодорі», а згодом там почали самостійно змінювати зображення для постів в соціальних мережах. Для дорожників у Crello розробили два окремих шаблони «охорошень».

Марія Фронощук, співзасновниця та CEO креативної лабораторії Platformagic та інтернет-журналу Platfor.ma:
«Ми потрапили у больову точку, коли придумали разом з Crello ідею “Охорошень”: судячи з реакції на перші дизайни, які Crello опублікували у червні, наша аудиторія і тут прагне змінюватися та змінювати характер спілкування у місті. Адже проект — не лише про візуальну естетику оголошень та про лаконічність, але й про дружній тон, про взаємоповагу та про добро. Тепер разом з Crello ми йдемо з добрими намірами до офісних просторів та навіть до водія вашої улюбленої жовтої маршрутки».


Crello — онлайн-редактор відео та графіки.
Український сервіс, що з 2017 року допомагає просто створювати професійний дизайн для соціальних мереж, рекламних банерів та інших маркетингових матеріалів. Сьогодні Crello користуються понад 1,5 мільйона користувачів по всьому світу, які створили вже понад 20 мільйонів дизайнів. А головне — це просто та економно!

Platformagic — незалежна креативна лабораторія, що видає інтернет-журнал Platfor.ma. Команда проектів підтримує позитивні зміни в Україні з 2010 року.

Контактна особа