pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

18:15 2019.03.25
star_border Додати в обрані

Bosch створює майбутнє термотехніки

*Рекордні продажі - 3,5 мільярдів євро в 2018 році
*Інноваційні продукти для цифрових технологій, децентралізації та електрифікації забезпечують відмінні позиції компанії
*Уве Глок, голова правління Bosch Термотехніка: «У світі складних технологій в опаленні ми є ідеальним партнером для професійних клієнтів і вважаємо, що саме ця складність відкриває нові спільні для нас можливості»

Вецлар – Bosch Термотехніка у 2018 році забезпечила рекордні 3,5 мільярдів євро доходу. Компанія у складних економічних умовах збільшила свої продажі на 2,3% у номінальних показниках і на 4,6% з урахуванням курсових різниць у порівнянні до попереднього року. У регіональній структурі,Туреччина продемонструвала дуже позитивну динаміку приросту продажів, але гарні показники зростання також було досягнуто на основних ринках – у Німеччині та Великобританії. У виробничому плані сегмент Опалення житлових будинків став головним драйвером зростання, причому теплові насоси зробили найбільший внесок для досягнення цього успіху.

На виставці ISH Energyу Франкфурті-на-Майні Bosch Термотехніка займала площу близько 4000 м2 у новому залі № 12, де бренди Bosch і Buderus вперше представили свої рішення на двох сусідніх стендах. «Сильні бренди та інноваційна продукція для цифрових технологій, децентралізації та електрифікації – три мегатренди нашої галузі – і це підтверджує нашу відмінну позицію на ринку. У світі ще більш складних технологій в опаленні ми є ідеальним партнером для професійних клієнтів і вважаємо, що саме ця складність відкриває нові спільні для нас можливості», ─ зазначив Уве Глок, голова правління Bosch Термотехніка. Працюючи під гаслом «Створюючи майбутнє разом», Buderus демонструє, що його партнери можуть розраховувати на підтримку і поради експертів при підборі, введенні в експлуатацію, технічному обслуговуванні та ремонті опалювальних систем. Поява бренду Bosch на виставці ISH знаменує собою останній етап у переході бренду від Junkers до Bosch: перевірений досвід у галузі опалювальних технологій, наявний у Junkers, тепер доповнюється технологічним досвідом Bosch. Завдяки інноваційній потужності Bosch, клієнти мають доступ до цілого комплексу передових рішень для створення комфортного мікроклімату та гарячого водопостачання. Таким чином, зміна бренду об’єднує найкраще з двох світів. Комплексні та захоплюючі  рішення від партнера, який полегшує життя своїх користувачів та інсталяторів, роблячи його ще більш підключеним і незалежним.

Інвестиції в технології майбутнього

Електрифікація грає дедалі важливішу роль у галузі опалення та кондиціювання повітря, причому системи з електричним обладнанням відповідають рівню систем, що використовують газ та нафтопродукти. «Ми розширимо нашу лінійку теплових насосів, рішень для гарячого водопостачання та кондиціонування повітря, що використовують електрику. Крім того, ми хочемо бути представлені в нових сегментах ринку, таких як енергоменеджмент та енергетичні рішення на базі паливних елементів», ─сказав Глок. У наступні роки компанія Bosch Термотехніка інвестує близько 100 мільйонів євро у розвиток теплових насосів. Основна увага буде приділятися легким для встановлення системним рішенням з підтримкоюInternet. У 2018 році було запущено три нові продукти на трьох нових виробничих лініях у м. Транас, Швеція. Завдяки розвитку центрів дослідження у м. Транас для Північної Європи і м. Авейро (Португалія) для Південної Європи, а також створення нової команди розробників у м. Вернау (Німеччина) для Центральної Європи компанія Bosch Термотехніка має гарну позицію на європейському ринку теплових насосів, що становить 95% світового ринку. Успіх адаптованих до регіонів продуктів вже став цілком помітним. «У Швеції ми збільшили свою частку ринку більше ніж удвічі з моменту запуску нових теплових насосів, зосередивши увагу на простоті через стандартизацію, а також легкості монтажу та експлуатації», ─ зазначив Уве Глок.

Подальший розвиток технології паливних елементів

Bosch і надалі продовжує розвиток паливних елементів для потенційно нових енергетичних систем. Спільно з компанією-фахівцем – Ceres Power, Horsham, Великобританія, Boschмає намір розвивати технологію твердооксидних паливних елементів (SOFC). Стратегічне співробітництво, укладене у 2018 році, включає інвестиції в чотири відсотки акцій Ceres Power. Метою співпраці є індустріалізація технології SOFC, шляхом масового виробництва та використання її для підключеного та децентралізованого виробництва енергії. Системи SOFC можуть використовуватися в містах, на заводах, у комп’ютерних центрах або на станціях зарядки електромобілів. Уве Глок переконаний, що «високоефективна технологія паливних елементів зробить важливий внесок при переході до нового типу енергозабезпечення,оскільки вона гарантує безпеку постачання та гнучкість енергетичної системи». У все більш урбанізованому світі технологія паливних елементів є незамінною для забезпечення надійності постачання енергії: у 2050 році понад шість мільярдів людей житимуть у містах, тобто 70% населення світу. Сьогодні ж на мегаполісах припадає 75% світового енергоспоживання. До 2035 року глобальне споживання енергії зросте на 30%.У майбутньому ця підвищена потреба в енергії більше не зможе покриватися лише великими центральними електростанціями. Тому метою співпраці між Bosch і Ceres Power є створення нового промислового стандарту в технології SOFC для децентралізованого енергопостачання.

Інтеграція секторів у будинках: Енергетичний менеджер від Bosch

Домашні енергосистеми стають більш комплексними, електричними і складними. Енергетичний менеджер від Bosch Термотехніка – це система контролю, яка оптимізує не лише рівень комфорту користувача, але й його витрати на електроенергію. Він підтримує власника розумного будинку на шляху до енергетичної незалежності та гарантує, що енергоспоживання, виробництво та зберігання енергії ефективно здійснюється різними компонентами, такими як теплові насоси, фотоелектричні системи та, у майбутньому, електричні транспортні засоби. Програмне забезпечення енергоменеджера поєднує окремі компоненти для полегшення використання електроенергії, яка генерується самостійно, та ефективного вироблення тепла. Енергетичний менеджер, інтегрований у систему «розумний будинок» від Bosch, дозволяє користувачам за допомогою додатку контролювати усі дані і легко додавати до системи побутову техніку. Мешканці розумного будинку можуть заощадити до 70% своїх витрат на електроенергію завдяки ефективному цифровому контролю та використанню відновлюваної сонячної енергії в поєднанні з акумуляторними батареями.

Інтеграція секторів у житлових районах: Системи зберігання електрики та інфраструктура зарядки

Інтелектуальна взаємодія з сектором є ключовою умовою для задоволення вимог людей до постачання енергії у своїх районах. Глок наголосив на необхідності позиціювання компанії як сильного постачальника інтегрованих системних рішень і послуг у цій галузі: «Якщо ви хочете оволодіти новими методами енергозабезпечення, вам необхідно бути ефективними у всіх секторах разом і одночасно, а не освоювати один за іншим. Ось чому нам потрібні ефективні системи та відновлювані джерела енергії у всіх сферах», ─   пояснив він на прес-конференції Bosch Термотехніка під час ISH. Окремі компоненти ─  системи зберігання електроенергії, швидкі зарядні станції, технологія твердооксидних паливних елементів і додаткове програмне забезпечення для управління електроенергією ─   повинні бути інтегровані в загальну розумну систему. Bosch має досить сильні позиції, щоб досягти цього: компанія посилила свою діяльність у галузі систем зберігання електроенергії та управління ними, шляхом придбання39 відсотків акцій компанії ads-tec Energy GmbHу жовтні 2018 року. «Разом з ads-tec Energy ми можемо запропонувати комплексні системи децентралізованого енергоменеджменту в будівлях і житлових районах, що робить вагомий внесок у запровадження нових методів енергопостачання. Наша інвестиція в ads-tec Energy чудово вписується в наше стратегічне позиціювання як цифрової кліматичної та енергетичної компанії», ─  сказав Глок. Керування місцевими енергетичними системами все частіше знаходить застосування в містах і житлових районах.

Контакти для преси:

ТОВ «Роберт Бош Лтд.»

Катерина Лукіянчук

Телефон: +38 044 490-2400

E-mail: Kateryna.Lukiianchuk@ua.bosch.com

Bosch в Україні

Група компаній Bosch працює на українському ринку з 1993 року та є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, а також промислової та побутової техніки. У Львівській області розташований завод з відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування і ремонту електроінструментів. Для співробітників автосервісних майстерень відкрито учбовий центр Bosch. У 2012, 2013та 2018 роках у Львові, Одесі і Харкові на базі технічних вузів створено учбові центри «Академії Bosch»

Bosch в світі

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У 2018 році приблизно 410 000 співробітників (дані на 31 грудня 2018 р.) забезпечили продаж на суму понад 77.9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, в якості лідера серед IoT-компаній, пропонує інноваційні   рішення для «розумного дому», «розумних міст», підключеної мобільності та підключеного виробництва. Компанія використовує свою експертизу в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні, послугах та можливостях власного хмарного сервісу, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих та багатопрофільних рішень. Стратегічна мета групи компаній Bosch – впроваджувати інноваційні продукти та послуги в сфері IoT. Bosch вдосконалює якість життя по всьому світу завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей та надихаючими рішеннями, «винайденими для життя». До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 69 500 працівників майже у 125 містах по всьому світу.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com або  https://www.facebook.com/BoschUA/


Контактна особа