pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

16:24 2019.02.25
star_border Додати в обрані

Напис «Аптека інтернет цін» привернув увагу київських антимонопольщиків

Київське тервідділення АМКУ надало ПрАТ «Аптеки Запоріжжя» обов’язкові для розгляду рекомендації.

Так, працівники антимонопольного відомства встановили, що ПрАТ «Аптеки Запоріжжя» на фасадах власної мережі аптечних закладів розміщує інформацію «Аптека інтернет цін», «Інтернет-ціна для кожного».

За висновками органу Комітету, така інформація може сприйматися покупцями, як інформування про цінову політику та стимулювати їх до здійснення покупки саме в аптечних закладах товариства.

Це у свою чергу може призвести до введення в оману споживачів шляхом створення у них хибного уявлення про рівень цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення в аптеках ПрАТ «Аптеки Запоріжжя», порівняно із цінами на аналогічні товари в аптечних закладах його конкурентів.

Тобто суб’єкт господарювання може посилити свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення неповної, неточної інформації про особливості реалізації товарів в своїх аптечних закладах.

А тому, як зазначають у відомстві, такі дії містять ознаки порушення, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Відповідно тервідділення АМКУ і рекомендувало товариству припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення інформації, яка має вказівки на рівень або іншої ознаки ціни, шляхом приведення зовнішнього оформлення всіх аптечних закладів ПрАТ «Аптеки Запоріжжя» у відповідність до вимог законодавства.

рішення відомства:

http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=89698&schema=kyivr

Контактна особа