pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

18:53 2018.12.19
star_border Додати в обрані

Оля Полякова та Даша Астаф’єва у соціальному проекті

Напередодні новорічних свят, вечірок та корпоративів Центр демократії і верховенства права CEDEM підготував актуальну соціальну кампанію

Ми працюємо над соціальним проектом в рамках кампанії "За безпечні дороги", яку реалізовує громадська організація Центр демократії і верховенства права CEDEM. Головна мета проекту - популяризувати ремінь безпеки. Півтора роки CEDEM працювали над тим, щоб домогтися головного кроку з боку держави - прийняти закон про збільшення штрафів за відсутність ременя з 51 до 850 грн. Законопроект було зареєстровано у червні 2018 та схвалено більшістю голосів у першому читанні, також схвалено депутатами профільного правоохоронного комітету. Однак вчора, 18 грудня, законопроект було відхилено, так як його підтримало лише 185 депутатів.

Робота над законопроектом дала величезну інформаційну хвилю і допомогла донести до багатьох важливість ременів безпеки.

Зараз наша ціль - підкреслити важливість ременя в новорічній комунікації, коли всі перебувають в святковому настрої, очікуванні див, і не хочуть думати про безпеку.

За офіційною статистикою:

  • щороку в ДТП гине до 5 000 українців, понад 30 000 зазнають травм
  • за 15 років ведення офіційної публічної статистики в Україні 603 000 осіб отримали травми в ДПТ
  • ДТП є першою за поширеністю причиною смерті молоді 15-24 років (МОЗ)
  • щорічно через ДТП країна втрачає 5 млрд дол або 2,5% ВВП.
  • Тільки 23% водіїв в Україні користуються ременями безпеки. При цьому при аварії в 77 випадків зі 100, ремінь рятує життя.
  • За даними ВООЗ ремені зменшують ризик смерті на передньому сидінні на 40-50%, на задньому сидінні - на 25-75%.

Для того, щоб актуалізувати тему безпеки водія та пасажира та необхідності ременя безпеки, ми реалізовуємо проект "Пом'яті, але живі". Він базований на інсайті, що одна з причин, через яку жінки не люблять пристібатися в святковий період - бажання не зім’яти сукню.

"Пом'яті, але живі" - це кампанія, в основі якої фотосесія - співачки Оля Подлякова, Даша Астаф'єва, Мішель Андраде, Надя Дорофеєва, TAYANNA позують у святкових сукнях. Зім'ятих святкових сукнях, бо дві зморшки на сукні здаються тобі дуже суттєвою проблемою, але тільки до того моменту, поки ти не ставиш на важелі - мяту сукню і твоє життя. Фото та відео стануть основою соціальної реклами.

Хочу запропонувати експертних спікерів для ефірів/коментарів/прес-конференцій, які можуть прокоментувати дану ситуацію:

Тарас Шевченко – директор ЦЕДЕМ, член ради директорів Реанімаційного пакету реформ, співзасновник громадського руху ЧЕСНО, експерт в темі впровадження громадських реформ. Може розповісти про впровадження законопроекту, реалізацію реформ та ідеї популяризації суспільно-важливих тем. Також розкаже проблематику та мету кампанії "За безпечні дороги" та, зокрема, проект "Пом'яті, але живі".

Олеся Холопік – заступник директора ЦЕДЕМ, юрист, громадська активістка. Увійшла в рейтинг KyivPost2018 Top 30 Under 30, який нагороджує молодих українських лідерів, віком до 30 років. Координаторка кампанії "За безпечні дороги".


Контактна особа