pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

09:42 2018.08.17
star_border Додати в обрані

Український виробник сільгосптехніки «Egritech» збільшив продажі на 35% завдяки CRM-системі bpm’online

CRM-рішення допомагає менеджерам компанії вести комунікації з замовниками, формувати для них персональні пропозиції, управляти сплатами та роботою з дистриб'юторами.

Компанія-виробник сільгосптехніки «Egritech» впровадила CRM-систему bpm'online для оптимізації продажів. Рішення допомагає менеджерам виробника вести комунікації з замовниками, формувати для них персональні пропозиції, управляти сплатами та роботою з дистриб'юторами. В результаті, нові CRM-інструменти дозволили «Egritech» збільшити обсяг продажів на 35%. Проект реалізував ІТ-інтегратор Sales’Up, партнер Terrasoft.

«Egritech» — український виробник великої сільськогосподарської техніки. Серед продуктів компанії — бункери-перевантажувачі, автомобільні та тракторні причепи, автопоїзди та зерновози. «Egritech» отримала звання лідера ринку завдяки високій якості та інноваційності виробництва своїх агрегатів.

Для забезпечення зростання бізнесу в компанії «Egritech» сфокусувалися на підвищенні ефективності роботи співробітників відділу продажів, збільшенні швидкості та якості комунікацій між підрозділами. З цією метою було прийняте рішення впровадити CRM-систему bpm'online, а для швидкої адаптації нових інструментів з урахуванням потреб агробізнесу — залучити партнера Terrasoft, компанію Sales’Up.

В рамках впровадження системи були автоматизовані всі стадії взаємодії з замовниками, резервування продукції, відстеження термінів та пролонгації договорів. Крім того, були підготовлені інструменти для планування та контролю продажів по різних каналах, включаючи прямі та партнерські продажі, а також реалізацію продукції через мережу дистриб'юторів. Для можливості обліку та підбору комплектуючих CRM-рішення було інтегровано з існуючою ERP-системою компанії.

На даний момент в bpm'online працюють всі менеджери «Egritech», використовуючи систему на всіх етапах взаємодії з клієнтами — від збору лідів до закриття угоди. Співробітники компанії підбирають комплектуючі в залежності від вимог замовника техніки, контролюють процес поставок та сплат, керують роботою з дистриб'юторами та багато іншого. Завдяки впровадженню системи та реорганізації процесів всередині компанії, вже вдалося підвищити обсяг продажів на 35%, поліпшити якість обслуговування клієнтів та в два рази економити час менеджерів з продажів на рутинні операції.

«У роботі з виробничими компаніями ми часто стикаємося з неповороткістю та небажанням змінювати поточні процеси. Але в проекті з «Egritech» ми побачили відкритість та готовність до трансформації. Нам дуже імпонує підхід компанії, адже їх головний фокус в роботі — це клієнти. Розуміння, наскільки важливо налагодити якісний процес роботи з дистриб'юторами, та налагоджений діалог між нами дозволили закінчити проект вчасно та навіть трохи випередити термін», — відмітив Олександр Андроник, керуючий партнер Sales’Up.

«Продукти bpm'online обирають компанії з найрізноманітніших галузей — від фінансів до машинобудування. Використання єдиної платформи для управління бізнес-процесами та CRM дозволяє вирішити цілий комплекс завдань підприємства, незалежно від виду діяльності. Проект в компанії «Egritech» — це яскравий приклад того, як технології стають драйвером зростання та розвитку. Ми вітаємо клієнта та партнера з відмінним стартом!», — прокоментував Євген Горбачов, Customer Success Director Terrasoft.

 Довідка про «Egritech»

Торговий дім «Egritech» — український виробник великої сільськогосподарської техніки. «Egritech» створений інжиніринговою компанією «Gartech Group», яка працює на британському ринку, спільно з українськими промисловцями. Технікою «Egritech» прибирають урожай лідери агробізнесу Миронівський Хлібопродукт, Астарта, Кернел, Дружба Нова. Керуй швидкістю збирання незалежно від погодних умов — головний меседж компанії. egritech.org

Довідка про Sales’Up

Sales’Up — сучасна компанія, яка швидко розвивається, її основними принципами роботи є високий професіоналізм, відповідальність перед кожним клієнтом та гарантований результат. Основний напрямок діяльності компанії — впровадження проектів з автоматизації бізнес-процесів, а також розробка продуктів на платформі bpm'online. www.salesup-it.com

 Довідка про Terrasoft

Terrasoft — один з ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами та CRM, з офісами в семи країнах та понад 500 партнерами по всьому світу. Тисячі великих та середніх компаній по всьому світу використовують платформу bpm'online для оптимізації та прискорення процесів продажів, маркетингу та сервісу, а також операційних процесів організації. Продукти bpm'online включені в Магічні Квадранти Gartner та лідирують в Forrester Wave. Місія Terrasoft — допомагати компаніям прискорюватися. www.terrasoft.ua


Контактна особа