pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

12:03 2022.01.18
star_border Додати в обрані

За минулий рік аварійно-диспетчерська служба «Харківміськгазу» здійснила майже 15 тисяч виїздів

Упродовж 2021 року бригади аварійної служби «104» АТ «Харківміськгаз» відпрацювали близько 15 тисяч заявок від споживачів природного газу. Найчастіша причина звернень – наявність запаху газу. Минулого року фахівці газової компанії локалізували понад 2 тисячі аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових газових мережах.

У період опалювального сезону та похолодання значно зростає навантаження на систему газопостачання.

«Щодня диспетчери служби «104» приймають у середньому близько 50 викликів від жителів Харкова. Але з настанням холодів кількість звернень зростає, оскільки власники осель частіше використовують газові прилади для обігріву та інших побутових потреб. Ігнорування правил безпеки призводить до аварійних ситуацій», - розповідає головний інженер Ігор Шухат.

Власники квартир та приватних будинків є відповідальними за стан внутрішньобудинкових газових мереж згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги», тому потрібно подбати про своєчасне проведення технічного обслуговування. Для цього клієнт повинен укласти договір з компанією, яка має необхідні дозволи на подібні роботи.

Дотримання усіх правил безпеки використання газу в побуті дозволить уникнути неприємних ситуацій. Якщо ви відчули запах газу, слід припинити роботу газових приладів, перекрити газові крани та провітрити приміщення, а також викликати аварійну службу за номером «104».


Контактна особа

Татьяна Черкасова

АТ "Харківміськгаз", Харків