pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

13:10 2020.12.28
star_border Додати в обрані

Під Новий 2021 рік система Мій Дім Online випустила однойменного Telegram бота

Сучасні технології у сфері житлово-комунального господарства, які полегшують та пришвидшують взаємодію мешканців з адміністрацією ОСББ або організації, яка обслуговує їх будинок,  та допомагають навести лад в питання обліку.

Під Новий 2021 рік система Мій Дім Online випустила однойменного Telegram бота, який полегшує та пришвидшує взаємодію жителів з адміністрацією ОСББ, садового товариства, котеджного містечка, управляючої або обслуговуючої компанії, комунального підприємства.

За допомогою Telegram бота Мій Дім Online зі свого телефона жителі можуть:

  • ●     передавати показання лічильників по певній квартирі - більше не потрібно заповнювати папірці з показаннями або відправляти на email їх фото;
  • ●     завантажувати акт звірки по своїм оплатам за комуналку - не потрібно просити про це бухгалтера або йти до нього на прийом;
  • ●     отримувати квитанцію та одразу сплачувати за комуналку онлайн;
  • ●     відправляти звернення до адміністрації будинку або техніка;
  • ●     брати участь в опитуванні;
  • ●     отримувати жкг-нагадування щодо подання показань лічильників, заборгованості, повірки лічильників, отримання квитанції на оплату комуналки тощо.

Адміністрація організацій, які надають або управляють наданням жкг-послуг для мешканців, теж оцінять переваги бота від Мій Дім Online. Частину функцій по комунікації з мешканцями можна передати віртуальному помічнику, наприклад:

  • ●     нагадування про оплату квитанції чи борг;
  • ●     нагадування передати показання лічильників;
  • ●     занесення показань лічильників в систему для проведення розрахунків;
  • ●     залучення мешканців до опитування щодо нагальних потреб;
  • ●     прийом звернень від мешканців;
  • ●     формування актів звірки по оплатах.

 

Як працює бот Мій Дім Online (відео)

Бот Мій Дім Online є безкоштовним. Він працює лише з абонентами - клієнтами системи побудинкового обліку Мій Дім Online. В цій системі зберігається вся необхідна інформація для ведення абонентського обліку по певній квартирі (особовому рахунку). Бот інтегрується з нею. Для правильної передачі та захисту персональних даних, житель повинен авторизуватись - підтвердити свої права на користування системою Мій Дім Online. Тобто, ОСББ або управляюча компанія має вести облік та користуватись системою Мій Дім Online, щоб бот міг надавати мешканцю необхідну інформацію. 

Щойно житель передає дані - бот одразу вносить їх в систему Мій Дім Online. Керівнику чи бухгалтеру не потрібно вносити їх вручну. Коли розрахунки та квитанції по квартплаті актуалізовані та збережені у Кабінеті мешканця Мій Дім Online, бот надає їх мешканцю по запиту.

 

Відео роботи бота - https://youtu.be/8JZgT_uw1pQ

 

“Ми хочемо полегшити та максимально автоматизувати роботу керівників та бухгалтерів організацій, які надають або управляють житлово-комунальними послугами. Наша мета - зробити побудинковий облік простим та приємним за допомогою сучасних технологій. Водночас ми думаємо і про зручність для мешканців - створюємо інструменти, які заощаджують їх час та пришвидшують взаємодію з адміністрацією обслуговуючих організацій”, - говорить Керівник розробки хмарного сервісу Мій Дім Online.

 

 

Про систему Мій Дім OnlineТМ

Мій Дім Online - це хмарний сервіс для ведення обліку нарахувань для ОСББ, ЖБК, управляючих компаній, садових товариств та інших комунальних підприємств. SaaS продукт створено українською командою розробників.

Бухгалтеру та керівнику організації система допомагає автоматизувати ведення обліку, зокрема вносити дані, включаючи показники лічильників, виконувати розрахунки та нарахування, налаштовувати та формувати квитанції під власні потреби, відстежувати актуальність інформації щодо боржників, автоматично розподіляти оплати жителів завдяки інтеграціям з банківськими та платіжними системами ПриватБанк, iPay, portmone.com та спілкуватися із жителями за допомогою онлайн інструментів.

Для жителів в системі передбачено Кабінет мешканця, в якому можна сплатити комунальні рахунки онлайн, внести показники лічильників, залишити заявки технічним службам та відстежити їх статус виконання, залишити звернення до керівництва, брати участь в опитуваннях та переглядати бухгалтерські звіти про використання коштів.

 

Більше інформації про систему Мій Дім Online - https://miydimonline.com.ua

Контактна особа