Для друкованої версії журналу «Академія гостинності» http://hotel-rest.com.ua/ готується стаття на тему професійного вигорання лінійного персоналу (сфера гостинності). Потрібні експерти в цій сфері (психологи, менеджери по роботі з персоналом, тренери тощо), що можуть відповісти на такі питання:
1. Назвіть основні причини вигорання співробітників.
2. Назвіть основні ознаки професійного вигорання.
3. Як можна вирішити проблему професійного вигорання лінійного персоналу на ріні керівнцтва компанії? Чи взагалі потрібно вирішувати дану проблему на рівні керівництва? Можливо, це є проблемою виключно самих співробітників?! Обґрунтуйте.
Разом з відповідями варто вказати ім'я, прізвище, посаду, назву компанії/готелю/ресторану тощо, місто.
Стаття вийде в друкованому виданні, в електронній версії журналу та частково буде розміщена на сайті.
Дякую за увагу!